Ghostrider

Viikate74

Bukkake Fighter
Ikä
50
Oli houkutteleva tarjous www.ghostridermovie.net sivulla.

Uutta "Ghostrider goes wild"- dvd:tä sai tilata ennakkoon, ja jos ennakkotilauksia on yli 2500 arvotaan tilaajien kesken Ghostrider The Final Ride leffassa ollut gsr 1000r suzuki... taitaa olla 02 malli maskista päätellen.

Ei paha prosentti, yhden suhde 2500:aan. Leffan hinta taisi olla 30e + kulut.

Ainakin ykkösosa on täyttä rautaa, vaikka en varsinaisesti tollaista kaahaamista kannatakaan. Varsinkin tyypin ajo stokiksesta uppsalaan antaa hyvän käsityksen tyypin taidosta hallita pyörää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jep jep... näiden videoiden tarkoitus onkin olla vaan ja odottaa kunnon moraalisaarnaa....
annan leffalle oman takuun: takaan että jos et sinä pidä tuotteesta(leffasta) niin joku muu pitää :)

Originally posted by TheSami
Oli houkutteleva tarjous www.ghostridermovie.net sivulla.

Uutta "Ghostrider goes wild"- dvd:tä sai tilata ennakkoon, ja jos ennakkotilauksia on yli 2500 arvotaan tilaajien kesken Ghostrider The Final Ride leffassa ollut gsr 1000r suzuki... taitaa olla 02 malli maskista päätellen.

Ei paha prosentti, yhden suhde 2500:aan. Leffan hinta taisi olla 30e + kulut.

Ainakin ykkösosa on täyttä rautaa, vaikka en varsinaisesti tollaista kaahaamista kannatakaan. Varsinkin tyypin ajo stokiksesta uppsalaan antaa hyvän käsityksen tyypin taidosta hallita pyörää.

jep jep.. asiallista meininkiä. itselläni on koneella tuo final ride pätkä. odotan innolla tota uusinta pätkää. ei ole mikään turha tyyppi tuo Ghostrider. He*vetin hyvä kuski.

Re: Re: Ghostrider

Originally posted by Pate83
jep jep.. asiallista meininkiä. itselläni on koneella tuo final ride pätkä. odotan innolla tota uusinta pätkää. ei ole mikään turha tyyppi tuo Ghostrider. He*vetin hyvä kuski.

Trailereita on jo netissä, kävipä kuski siinä pyörähtämässä moottorikelkalla keskustassa.

Vaan olisi tosiaan kiva tietää kuka tuo kuski on, pakko olla pitkä RR tausta.

Tuon pyörän kun vielä voittaisi niin :david:

Joka tapauksessa olen pyörää vaihtamassa ja juuri r suska on se mitä haetaan.

Re: Re: Re: Ghostrider

Trailereita on jo netissä, kävipä kuski siinä pyörähtämässä moottorikelkalla keskustassa.

Vaan olisi tosiaan kiva tietää kuka tuo kuski on, pakko olla pitkä RR tausta.

Tuon pyörän kun vielä voittaisi niin :david:

Joka tapauksessa olen pyörää vaihtamassa ja juuri r suska on se mitä haetaan.

joo oon nähnyt sen uusimman trailerin. Just sen takia odotan innolla sitä uutta. Jossain ruotsalaisella keskustelupalstalla joku väitti, että Ghostrider olisi joku rr kuski. tai no. kun videon katsoo, ei toi kuski mikää amatööri ole.

ai olet itse pärrä miehiä. itse olen tässä suunnitellut pyörän ostoa. 6r-ninja on tällä hetkellä todennäköisin seuraava pyörä. kesällä ajelin 600r suizalla. oli kyllä veikeä peli. se olisi myös vaihtoehto.

Re: Re: Re: Re: Ghostrider

Originally posted by Pate83
joo oon nähnyt sen uusimman trailerin. Just sen takia odotan innolla sitä uutta. Jossain ruotsalaisella keskustelupalstalla joku väitti, että Ghostrider olisi joku rr kuski. tai no. kun videon katsoo, ei toi kuski mikää amatööri ole.

ai olet itse pärrä miehiä. itse olen tässä suunnitellut pyörän ostoa. 6r-ninja on tällä hetkellä todennäköisin seuraava pyörä. kesällä ajelin 600r suizalla. oli kyllä veikeä peli. se olisi myös vaihtoehto.

6RR Ninjassa on mahtava kytkin jos tarkoitat uutta. Se luistaapi moottorijarrutuksessa, ei lähdä perä alta jos esim. mutkaan jarruttaa lujasti koneella. Mutta kyllä noi uudet pyörät oikeastaan sama mikä niin ovat jo melko pelejä kaikki. Kukaan ei oikeastaan voi enään sanoa tarvivansa tehoa enemmän mitä kaikissa 600 pyörissä on, taitavat kaikki jo naukua yli 250. Eivätkä ne paina mitään. Itse vanhahkolla 1100 kawalla kun ajelee.

Vaan just tuolla ghostrider forumissa oli joku nimiepäilykin kuka se kuski voisi olla. Patrick jotain.

Ilokaasutettu mopo tossa kuvassa? Joillekkin ei tosiaan riitä mikään :thumbs:

Taitava kuski, helvetin taitava. Mutta vaatii jonkun asteista hulluutta ajaa pyörän levyisestä raosta läpi ja lujaa.

Itse olen kanssa pyörää vaihtamassa ninjasta gixeriin ensi kesänä. Todennäköisesti 750 vaikka kyllä se tonninen houkuttelisi vielä enemmän teho/painosuhteeltaan, 164hv/168kg :kuola:

Originally posted by Stanzo
Itse olen kanssa pyörää vaihtamassa ninjasta gixeriin ensi kesänä. Todennäköisesti 750 vaikka kyllä se tonninen houkuttelisi vielä enemmän teho/painosuhteeltaan, 164hv/168kg :kuola:

No miksei Rykkönen -04? 172 kg ja 180 hv ram air tehoa... Vielä 100 heppaa lisää ja 100 kiloa pois, niin kyl se sit siitä.

Edit: näytti olevan 172 hv seisaaltaan.

Olisihan toi rykkönenkin ihan komia peli. Kaverilla on pari vuotta vanha ryki ja oli kyllä siistiä käydä koittaan kun lisäsi kakkosella rauhallisesti kaasua ja keula pystyssä koko ajan:D

Kyllä Rykkönen hyvä peli on.

Ehkä gigxerissä vaan on enemmän sitä jotain. Malli on -86 markkinoille tulostaan hallinnut mun mielestä ton luokan pyörissä.

Tietty busa olisi rautaa...

kyllä busa olisi aika namu.. tai ZX-12r..tai CBR900rr.. onhan noita.
taidan tyytyä ensin 6r:ään. sitten muutaman vuoden päästä rykkönen tai kilo gixxu.:thumbs:

Re: Re: Re: Re: Re: Ghostrider

6RR Ninjassa on mahtava kytkin jos tarkoitat uutta. Se luistaapi moottorijarrutuksessa, ei lähdä perä alta jos esim. mutkaan jarruttaa lujasti koneella.

STM:
www.stm.to.it

Tuolta pitäisi löytyä slipper clutch -sarja melkein pyörään kuin pyörään. Eli ei ainakaan kytkimen mukaan kannata fillaria valita, jos lompsa kestää tilata jälkiasennuspalikat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom