Ghostrider Goes Wild

Viikate74

Bukkake Fighter
Ikä
50
Tietääkö kukaan mistä saa tilattua nyt kun sivuilla ei ole enään ennakkomyyntiä ?

Tai olisiko kenelläkään vaikka ylimääräistä myynnissä ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pahus kun en omista polttoasemaa. Eikä työmaalle voi asentaa softaa imutukseen.

Mutta orkiksen voin ostaa jos joltain löytyy

Ei taida vielä olla suomessa myynnissä. Itse olen yrittänyt kazaalla mutta ei ole löytynyt.
Yks paikka mihin se tulee jossain vaiheessa melko varmaan myyntiin on http://www.faw.fi/.

Originally posted by Joubronx
Emule.

ok. Thanks. Pitää käydä hakemassa.

Miten toi emule oikeen toimii??
Kun koko ajan vaa lukee statuksen kohdalla waiting.
:confused:

Sainpas omani. Ostin fawista orkkiksen.

Kyllä oli hintansa veroinen ja kyllä tollaista vähän mielellään sponsoroi.

Autoilla kaahaus ei oikein sytyttänyt mutta kaikin puolin loistoleffa.
Musiikista iso miinus, ekan osan hevisoundit oli jostain syystä vaihdettu pahimpaan mahdolliseen kikkelijazziin...

Originally posted by TheSami
Sainpas omani. Ostin fawista orkkiksen.

Autoilla kaahaus ei oikein sytyttänyt mutta kaikin puolin loistoleffa.
Musiikista iso miinus, ekan osan hevisoundit oli jostain syystä vaihdettu pahimpaan mahdolliseen kikkelijazziin...

Ai se löytyy sieltä jo? Kävin kattelee niitä sivuja, mut ei siel videoiden listalla ollut tota Ghostia.
Paljonko makso?

Onkos nämä niitä leffoja, missä joku hullu kaahaa niin lujaa kuin pässee tavallisen liikenteen seassa ja poliiseja pakeneminenkin vain korottaa statusta omassa sekoboltsijengissä?

On.

PS. :thumbs:

Originally posted by TheSami
Onko tuo tosiaan mielestäsi 41€ arvoinen pätkä? En näe mitään ideaa tuossa päättömässä kaahailussa, vaikkakin melkoinen hurjapää saa kaveri olla. Tuossa vaarantaa myös muiden ihmisten turvallisuutta, eikä vain omaansa. En maksaisi ko. "leffasta" penniäkään. :(

Originally posted by jpm
Onko tuo tosiaan mielestäsi 41€ arvoinen pätkä? En näe mitään ideaa tuossa päättömässä kaahailussa, vaikkakin melkoinen hurjapää saa kaveri olla. Tuossa vaarantaa myös muiden ihmisten turvallisuutta, eikä vain omaansa. En maksaisi ko. "leffasta" penniäkään. :(

Hae se sitten ilmaiseksi netistä.

Toi kaahaaminen on tietysti vaarallista. Mutta suurimmassa vaarassa on tossa kuski.

Autoilla kaahaamista en itse sulata sen vuoksi että siinä on huomattavasti isommassa vaarassa sivulliset. (Tämä ei tarkoita että itse kaahaisin pyörässä vaan näitä videoita).

Tämä nyt ei ole puolustus mutta kuski on selvästi ammattilainen, niinkuin veikkaus kuskin nimestä osoittaa.

Joo siis kuski on selvästi ammattilainen. Ei noilla nopeuksilla tavallinen tallaaja aja noin s**tanan hyvin.
Tekisi kyllä mieli kyseinen DVD ostaa, mutta toi hinta on hiukan liian suuri. Ottaen huomioon, että kakkonen tuli katsottua kerran kokonaan. Mut saa nyt nähdä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom