Ghetto workout

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
http://www.youtube.com/watch?v=kDCxH88-9X8 Tavoitteena tämä <--- ;_;. Keksikää minulle jokin treeniohjelma, jonka voin tehdä kehon omalla painolla. En siis halua käyttää mitään öö "apuvälineitä". Leukoja en pysty vetämään kun pari. Ihailen näissä, että ne eivät ole semmoisia jäykkiä ja kömpelöitä, vaan ne kykenevät tuollaisiin ööh, hankaliin liikkeisiin, ja näyttävät olevan loisto kunnossa. Tiedän että tossa viikko takaperin kyselin semmosta ihan perus reeniohjelmaa, mutta nojaah. Se ei vaan katos napannut. Suhteellisen lihavakin olen kaikenlisäksi. :rolleyes:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kyllä se peruskunto olisi helpompaa perinteisesti painojen kanssa kuin jollain omapainojutuilla, varsinkin jos painoa on liikaa ja pohjakunto huono. Noita akrobaattitemppuja voi sitten ottaa osaksi hommaa sitä mukaa kun peruskunto vähitellen paranee. Jos ei rehellinen perustreeni nappaa niin huonolta näyttää, oikotietä siihen hyvään kuntoon kun ei ole.

Salitreenillä ei muuten tule jäykäksi eikä kömpelöksi, jollei treenaa aivan päin helvettiä.

Et sie yhdessä yössä muutu Ronnie Colemaniksi. Ota itseä niskasta kiinni ja ala tekemään Starting Strengthiä.

Salille mars, et varsinkaan "lihavana" ja huonolla peruskunnolla pysty oikein omalla painolla vaikuttamaan kehitykseen kovinkaan myönteisesti.

kivoja temppujahan nuo tekee, mutta oikeesti, punnerruksia bussipysäkin katolla ja hauiskääntöä roskapöntöllä :lol2:

Zone-sarja -42%
itse olen kiinnostunut samasta asiasta , itsekkin saan vain pari leukaa ja hieman ylipainoa mutta , itse teen silloin kun ei jaksa puntteja nostella niin en rupea roikkumaan putkissa tai vastaavaa mitä tossa videolla tehdään :D vaan teen ihan perus treeniä ilman painoja , punnerruksia eri välysillä otteilla , vatsalihaksia ottamalla sängyn päästä tai jostain käsillä kiinni ja nostelen jalkoja tai teen perus vatsalihaksia . selkää , yläkroppaa nostelemalla , tiiät varmaan nää perus liikkeet , ja dippejä joidenkin tuolin tai pöytien välissä , youtubesta löytää kyllä kaiken maailman "ghetto treeniä " joissa ei tarvitse nostaa itseään putkissa vaan tehdä semmoisia liikkeitä mitä itse jaksaa :D omamielipide siitä että jos noissa putkissa haluaa itseään treenata nostelemalla itseään niin kaikkihan se jostakin alkaa , niin treenaat vaan lujaa ja jätät hampurilaiset sun muut ja kun oot treenannut painoilla tai tehnyt sitä ghettotreeniä mitä itse jaksat niin tottakai lihakset kasvaa ja sen myötä jaksat erilaisia liikkeitä , ja joku päivä kyllä jaksat tehdä vaikka mimmosta treeniä !

Back
Ylös Bottom