Gh Stack

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ahmad
  • Aloitettu Aloitettu
EIkös ornitiini ole tehokkaampaa kuin arginiini.
Mulla aikankin GH-stack tehoaa paljonkin paremmin kuin pelkkä arginiini.
Tehokkaampaa? Ja mitenköhän kyseisen tuotteen tehon sitten huomaa? Vaikka lätkisit itseesi ihan aitoa hGH:ta, et huomaisi mitään ihmeellistä potkimista, saati sitten lisäravinteesta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meikäläinen heitti ennen treeniä nohevana tyhjään masuun kolme tablettia ja näytin suurinpiirtein paloautolta treeneissä. :hyper:
Joo oli varmaan hyvä pumppi lopussa, mutta se alun kuumotus oli hieman liioittelua.

Niin ja omana kokemuksena omat "puhtaat" arginiinilataukset on toiminu paljon paremmin eli aika turha tuote minulle.

Tehokkaampaa? Ja mitenköhän kyseisen tuotteen tehon sitten huomaa? Vaikka lätkisit itseesi ihan aitoa hGH:ta, et huomaisi mitään ihmeellistä potkimista, saati sitten lisäravinteesta.
no vitustako noista tietää :)

mainospuheiden mukaan ornitiini on tehokkaampaa, en jaksa mitään tutkimustuloksia kaivaa

Omalta kohdalta GH Stack ei punoita eikä pistele, mutta ei kyllä muutenkaan tehoa:(
Samalla kun heittää muutaman kofutabun stackkien kanssa, niin saa jonkunlaista potkua;)
Tulee vaan vanhoja stack II:sia ikävä:worship:

no niin,täällä olikin paljon asiaa stackista mutta mulla onki vielä 1 kysymys teille.olen lukenut että ornitiini 2 kertaistaa arginiinin vaikutuksen mutta lysiini 10 kertaistaa.voiko olla näin?

Itsellä eka viikko gh-stackkia takana. Ensimmäinen kokeilu=tyhjään vatsaan 3 tabua-> aivan vi.. moinen punotus,kuumotus ja pistely. Naama oli ku 10h aurinkoa putkeen ottanut suomenpoika. Tuntu ku iho olis ollut tulessa. Punotus laski 1h kuluttua, syönnin jälkeen. Ennen treeniä 3h syömättä ja tabut huuleen... ei punotusta missään, ehkä pumppi oli juuu vähä turpeampi. :curs:

No katotaan nyt pitemmällä aika välillä mitä tekee tekeekö mitään.

Omalta kohdalta GH Stack ei punoita eikä pistele, mutta ei kyllä muutenkaan tehoa:(
Samalla kun heittää muutaman kofutabun stackkien kanssa, niin saa jonkunlaista potkua;)
Tulee vaan vanhoja stack II:sia ikävä:worship:
Oletko kokeillut tyhjään vatsaan?
Mulla ei wörkkinyt jos vatsassa oli sapuskaa

onko kellään ilmaantunu mitään muita sivuoireita kuin tuo ihon punoitus ja kihelmöinti. Ja kun moni sanoo että hiki lentää... niin onko tälläinen normaali inhottava "kylmähiki" lisääntyny gh stackin käytön aikana? Siis sillon kun ei olla salilla

Hei tytöt ja pojat! Nyt tiedetään jo että kyseiset pillerit saa aikaan kuumotusta ja ihon punoitusta. Oon minäkin syönyt sellasia nappeja että rupes tulee aura-autoja vastaan moottoritiellä keskellä kesää, mut ei ne lihakset niilläkään tabuilla kasvanut. Eli tuloksia kehiin! Kannattaako tilata tätä jos aikomuksena on kasvattaa lihasta??

toimii on vaa sellain haitta mul ja paril kaveril et paska lentää sit.

Nää sivarit just kiinnostaa, kun käytin beta-alaninee niin mulla alkoi hikoilu lisääntyä ihan sairaasti. Ihan sillee että kun istuin rauhassa vaikka koneella niin alkoi valuun hiki kainaloista:urjo:

Niin tein tästä sitten sellasen johtopäätöksen että jos GH stack kihelmöi niinkuin BA niin sitten hikoillaan vaikka istuttais vain koneella :)

on tullu itekkin punotettua ton aineen kanssa niin sanoisin että voimakas pinta verenkierto aiheuttaa!

Tavara aiheuttaa meikäläisellä aika jäätävää kuumotusta ja punotusta.Todella hyvän pumpin saa joka reeniin.

No ylläri kun tossa on 150mg Niasiinia (B3).

www.tohtori.fi:

Niasiinilla tarkoitetaan sekä nikotiinihappoa että nikotinamidia, jotka ovat farmakologisesti erilaisia, mutta vitamiinivaikutukseltaan samanlaisia. Nikotiinihappo on huomattavasti myrkyllisempi kuin nikotinamidi. Se aiheuttaa voimakasta pintaverisuonten laajenemista ja kiihtymistä, ihon punoitusta, kuumotusta, kutinaa ja maha-suolikanavan häiriöitä. Se on suurina annoksina maksaa vahingoittava. Se alentaa myös veren kolesterolipitoisuutta.

.

Moro kaikille! Olisi pientä kysyttävää tuosta Gh-stackista, että voisiko sitä käyttää bulkilla ja olisiko siitä mitään hyötyä ylipäätänsä lihaskasvuun ja jne... ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom