Gh Stack

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ahmad
  • Aloitettu Aloitettu
ainakin pumppi voi olla ihan kivan kivuliaskin välillä noiden stackien kanssa! Ja ainakin saa verenkiertään treeneissä, itse myös nyt viimekisassa otin ja kroppa lämpeni normaalia nopeammin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon ottanut aina yleensä ennen kovia treenejä noita, lihastenkasvusta en vielä tiedä! Eiköhän sekin tee jo lihastenkasvulle hyvää kun saa hyvät lämmöt treeniin ton avulla ja max raudat kulkeen!

hei vielä yksi juttu tuosta gh stackista olisi kysyttävää, luin että sen pakkaus tai se purkki olisi vaihtanu tyyppiä, eli onko se tämä se oikea ja puhuttu gh stack vai ?

[mod]ei linkkejä kauppoihin :Mike[/mod]

Tuo on leaderin ja nimenomaan GH Stack on Forcen tuotteita ja niitä löytyy esimerkiksi P-Storesta . Itse olen kokeillut myös näitä pillereitä ja toiminut aivan mahtavasti. Olen myös kuullut kavereiltani että tuote lisää pumppia! :5:

Itsekkin nyt yhen purkin käytön jälkeen omia kokemuksia..
Eli aika omituisesti vaikuttaa minulla, aika on/off meiningillä. En tiedä mistä voisi johtua,
mutta välillä saa aivan helvetin hyvän pumpin, kroppa muuttu punaseksi (ei nyt välttis hyvä juttu
sinänsä, mut tietää et potkii :D ) ja muutenkin tehon varsinaisesti huomaa. Ja taas välillä ei MITÄÄN
vaikutusta. Ja tähän ei ole syynä se, että välillä olisin syönyt juuri ennen tablettejen ottamista. Olen katsonut, että aina suurinpiirtein yhtä kauan syömättä (noin 3-4 tuntia) ja suurin piirtein saman verran syönyt ennen tabuja.

Sanoisinko että aika outoa, kellään muilla vastaavia kokemuksia?
Mutta sillon ku toimii, ni toimii erittäin hyvin! Voin suositella.

Pakko avautua tänne omasta kokemuksesta, kun tänään heräteostoksena menin ostamaan purkin tätä helvetinkamaa...

Heitin 3 tbl treeniloaderin kanssa huiviin (sisältää pari kofunappia, BCAA:ta, glutamiinia ja beta-alaniinia), edellisestä ateriasta semmoset 2h. Menin sitten rauhassa fillaroimaan ja siinä 5 minuutin kohdalla alkoi tuntua tyypillistä beta-alaniinipistelyä. Sitten 8 minuutin kohdalla alkoi naama turpoamaan ja punoittamaan ja kihelmöimään. Piti lopettaa ja rynnätä paniikissa pukuhuoneeseen peilin eteen, että wtf?! Naama turvonnut ja punainen kuin ois pahempikin urtikaria päällä! Punoitus leivisi läikkinä kaulaan ja aloin jo odottaa koska alkaa hengitystiet turvota umpeen. Sitten olikin jo kädet ja alaselkä punaiset, naamasta alkoi vähän punoitus vähetä, mietin jo että oliko joku yhteisvaikutus-/allerginen reaktio. Olo siinä ihmetellessä vähän koheni eli ei muuta kun treenaamaan..

Ihan pipariks meni koko treeni kun tuntui niin ahdistavalta tuo fiilis ja puoli salia kattoi varmaan, että mikä sairaus tollakin mimmillä, iho kuin paloauto..
Noh, ehkä käyttäjät tiesivät, että tytöllä on GH Stackia koneessa :D

Eli nyt lähtis halvalla purkki tota! Ei tota nyt herrajumala ennen aamulenkkiä uskalla ottaa, kun hyvin syödyn päivän jälkeen tulos oli toi! Tosin onhan tässä dieettiä takana jo monta kuukautta, joten kroppakin aika herkillä. Huhuhu, trauma jäi..

EDIT: Ja niin olen arginiinia joskus jauheena käyttäyt, ja sillä vaikutus oli pumppi, ei muuta. Ei tommonen allergisen reaktion tyyppinen reaktio voi olla kovin terveellistä.. Mutta jos se auttaa kasvattamaan musklea ja polttamaan rasvaa, niin ehkä mä kestän :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom