Gh Stack

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ahmad
  • Aloitettu Aloitettu
Tulet huomaamaan, ettet aiemmin edes ole hikoillut punttitreenissä, mutta nyt on ilmestynyt pieni koski jostain jokaiseen ihohuokoseen :D

Heh, olit enemmän kuin oikeassa! Tyttö oli kuin Niagaran putous koko treenin ajan...:D I love it!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä ostin leaderin N2 jossa seuraavat aineet:

4 tablettia sis:
L-arginine-alpha-ketoglutarate 3000mg
L-citrulline dl-malate 1000mg
Bioperine 5mg

Onko tää yhtää vastaavako GH vai ihan pelkkää sontaa? En oo erikoisempia vaikutuksia huomannu parin päivän jälkeen. Mut kohta eka treeni.

Mitkä ne GH:n aineet on ja paljonko argniniiniä?

Kyselin aikaisemmin threadissä kokemuksia N2:sta mutta ei löytyntyt.. :(

Mä ostin leaderin N2 jossa seuraavat aineet:

4 tablettia sis:
L-arginine-alpha-ketoglutarate 3000mg
L-citrulline dl-malate 1000mg
Bioperine 5mg

Onko tää yhtää vastaavako GH vai ihan pelkkää sontaa? En oo erikoisempia vaikutuksia huomannu parin päivän jälkeen. Mut kohta eka treeni.

Mitkä ne GH:n aineet on ja paljonko argniniiniä?

Kyselin aikaisemmin threadissä kokemuksia N2:sta mutta ei löytyntyt.. :(

Googlella 1. haku GH Stack nimellä löytää:
L-arginiinipyroglutamaatti-L-lysiini 1200mg
Niasiini 150 mg
Piperiini 6mg

Eli ei ilmeisesti ola aivan sama.

Varmasti löytyy P-Storestakin nuo samat tiedot.

Treeni meni ihan kivasti ja pumppi oli kyllä erittäin hyvä sitten pitkään aikaan! Paremmin olisi treeni mennyt jos olisi ollut sali kaveri, mutta yksin treenasin tänään.. Huomenna kokeillaan jalkatreeni samoilla eväillä.. ;)

Ja kapseleita nappasin 6kpl..

Eilen testasin ekaa kertaa ennen treeniä tuota GH:ta ja noin puolen tunnin päästä alkoi kihelmöimään ja punastumaan. Tänään otin tyhjällä mahalla ennen aamuaerobista saman satsin ja koko kroppa näytti siltä kuin olisin nokkospuskassa pyörinyt:D. Jos eilen kropassa oli punaisia läikkiä, niin tänään tyhjään mahaan vedettynä siinä oli muutamia valkoisia läikkiä. Toisin sanoen n. 90 % ihosta oli tulipunaisena. Eilen punoitus häipyi n. tunnin kuluttua, mutta tyhjällä mahalla kestää ilmeisesti pari tuntia. Toivottavasti pitempään käytettynä jää tuo punoitus pois, ei nimittäin kehtaa oikein ihmisten ilmoilla näyttäytyä tämän näköisenä. Eilen huomasin treenatessa kovaa hikoilua, mutta pumpin parantumisesta ei oikein voi sanoa, sillä oli voimapainotteinen päivä. Pitää jatkaa testausta samoilla annostuksilla. Pakkohan tuon on jotenkin toimia, kun panee ihonkin noin punaiseksi:D

Ei ole toiminut olenkaan, ei pumppia eikä lämmön nousua. Tämä havainto 3tabua aamulla, 3tabua ennen treeniä annostuksella.

Ei varmaankaan oo järkeä vetää aamulla 3 tabua ennen aamuaerobista ja heti tunnin-kahen päästä taas 3 tabua ennen salia, vai mitä tuumaatte? Eikös tuon vaikutuksen kuitenkin pitäisi kestää useamman tunnin?

Nyt rupes kiinnostaan. :hyper: Niin paljon tullu hyvää palautetta. Ei ole edes kovin kallis...

Ensinnäkin, mistä tätä saa? (Kivijalkamyymälä)

Onko joku käyttänyt pidempiä aikoja putkeen? Millaiset boostit lihasmassan kasvuun ym?

Lisääkö rasvanpolttoa tuntuvasti esim aamuaerobisen tai Hiitin kanssa?

Ja viimeisimpänä, mutta tärkeimpänä: Voinko tuotetta otettuani määritellä itseäni enää naturaaliksi treenaajaksi? :rolleyes:

Ensinnäkin, mistä tätä saa? (Kivijalkamyymälä)

Mä olen ostanut paikalliselta salilta.

Onko joku käyttänyt pidempiä aikoja putkeen? Millaiset boostit lihasmassan kasvuun ym?

Ei tämä mikään anabolinen aine ole

Lisääkö rasvanpolttoa tuntuvasti esim aamuaerobisen tai Hiitin kanssa?

En ole hiitin kanssa kokeillut, mutta epäilen ettei tämä ole mikään oikotie onneen. Edelleen se ruokavalio +oikea liikunta on ne lääkkeet, millä rasvaa pudotetaan.

Ja viimeisimpänä, mutta tärkeimpänä: Voinko tuotetta otettuani määritellä itseäni enää naturaaliksi treenaajaksi? :rolleyes:

Taatusti, 100% naturaali. Kyseessä ei ole millään tavalla hormooni ja/tai kielletty valmiste. Oikeastaan odotuksesi ovat ehkä jopa liian korkealla tämän tuotteen suhteen, joten älä pety, kun kokeilet.

Ei tämä mikään anabolinen aine ole
No eipä olekaan, mutta kehutaan nostavan kasvuhormoonitasoja???
En ole hiitin kanssa kokeillut, mutta epäilen ettei tämä ole mikään oikotie onneen. Edelleen se ruokavalio +oikea liikunta on ne lääkkeet, millä rasvaa pudotetaan.
Tottakai, mutta jos tästä saa lisähyötyä, niin sehän on parempi. Halusinkin tietää, että jos joku olisi huomannut jotain oikeaa, konkreettista hyötyä tuotteen käytöstä rasvanpolttoon tai lihaskasvuun. Luulisi siitä jotain hyötyä olevan jos toimii, kuten mainostetaan.
Taatusti, 100% naturaali. Kyseessä ei ole millään tavalla hormooni ja/tai kielletty valmiste. Oikeastaan odotuksesi ovat ehkä jopa liian korkealla tämän tuotteen suhteen, joten älä pety, kun kokeilet.
Tuli ehkä toi viesti turhan yli-innostuneen oloisesti. En minä mitään ihmelääkettä odotakaan, mutta ei kai tota vedettäis, jos sillä ei olis mitään vaikutusta?

Ah... päivän käytön jälkeen vaivuin jo siihen uskoon, että taas tuli ostettua täysin turha ravinne. No nyt aamulla otin 3tabua ja meni sellane 45min ku alko naama muuttumaan punaseksi ja kainalot,taipeet jne nivuset alkoivat punottaa.
Se riittää ainakin motivoimaan muutamaan kunnon sali kertaan taas.

Luin wikipediasta seuraavaa, "Yliannos on vaaraksi iholle ja maksalle." niin siis niasiinista. Vois ruveta varmaan noudattamaan noita annos määriä :D

oon ite ottanut ennen treeniä 5 kpl tyhjään vatsaan, ja noin 30 min ennen nukkumaanmenoa 5 kpl. tuntuu että treeni kulkee hyvin, ja uni maistuu.. ainoana "sivuvaukutuksena" olen huomannut että taipeisiin tulee ihottumaa joka kutiaa, mutta häviää kyllä ajan myötä pois..

En mä oikeasti kyllä ole huomannut tällä mitään sivuvaikutusta puntin & voimailun kannalta. Kannattaako maksaa ittensä kipeäksi siitä, että pääsee punastelemaan puoleksi tunniksi?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom