Leikkiä Mika Häkkistä jepjep... Mistä johtuu että yleinen mielipide on se että kaahaamisella näytetään muille tai että sillä samaistutaan johonkin kynäniska formulakuskiin..?Originally posted by Lord
Vasaralla lyöminen oli ns. kielikuva jolla yritin esittää vihani määrää toisten turvallisuudesta piittaamattomia kaahareita kohtaa.
Jos 160 km/h viidenkympin alueella ei ole liikenneturvallisuudesta piittaamattomuutta niin mikä sitten on?
On turhan iso riski tappaa joku yliajamalla vaan sen takia kun poikien pitää leikkiä Mika Häkkistä.
Itse kaahaan säännöllisesti, lähes joka viikko tulee ajettua reilusti yli 200km/h (en tosin kaupungissa/lähiöissä). Kaahaan pelkästään siksi että se on kivaa ja siitä tulee hyvät fiilikset. ...Ja osittain myös siksi että mua vituttaa poliisien holhoaminen ja rahan keruu...
Ja kaikille kyläpoliiseille terveisiä, toivottavasti joku pieksee teidät joskus oikein kunnolla kun vittuuntuu valojen vilkutteluun ynnä muihin harrastuksiinne.
Minun päällenikin ne autoilijat ajaisivat ihan sumeilematta, varsinkin risteyksissä, joissa pitäisi katsoa ympärilleen. Kaiken tämän ne tekevät yleensä liikennesääntöjen mukaan, muita sääntöjähän ei tunnetusti nopeusrajoitusten lisäksi Suomessa ole. Kerran yksi tyyppi peruutti autoani päin parkkipaikalla, sekin taisi tapahtua liikennesääntöjen mukaan. Hän vain unohti katsoa taakseen.
asian ilmaisi.
...