Genitaalialueen puutuminen kuntopyörässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slrt
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tänään treenin jälkeen tehdessäni kuntopyörällä loppujäähdyttelyjä, alkoi yhtäkkiä nivusten alueella tuntua oudolta. Tarkemmin sanoen ei tuntunut enää miltään. Kokeillessani varovasti haarustani, tajusin ettei veitikassa ollut ollenkaan tuntoa! Aivan kuin olisi hivellyt vieraan miehen mulkkua. :face: Tästä säikähtäneenä hyppäsin pyörän päältä pois ja seuraavat pari minsaa alapäässä tuntui oudolta, vähän samalta kuin sormenpäissä kun tulee -20 asteen pakkasesta ja lyö käden lämmintä patteria vasten.

Aloin miettimään että onko tuo kuinka vaarallista? Tulee pyöräiltyä yleensä 10-30min.

Äh, pyöräilijöille ihan normihommaa. Jos oikeen pakko on pyöräillä niin hanki pehmopöksyt. Veikkaan, että joko satula on ollut väärällä korkeudella tahi joku pöksynnaru on ollut sopivasti vinksallaan, että on päässy painamaan hermoa. Yksi temppu on tietty myös nousta välillä polkemaan seisaaltaan, mutta rentoon loppuverkkaan toi ei ehkä käy..

Mulla puutuu aina lerssi pyöräillessä pidempiä matkoja, satula painaa about eturauhasen kohdalta suht. ikävästi. Jossakin vaiheessa aina herää siihen todellisuuteen, ettei jalkojen välissä tunnu mitään, ja sitten joutuu polkemaan vähän matkaa seisaaltaan, että tunto palaa.. :D

Katso että se satula on vaakatasossa. Itse pidän ihan aavistuksen alaviistossa. Jos tulee vielä puutumisia, niin kannattaa sotkea välillä seisten. Mulla tulee puutumisia vasta muutaman tunnin lenkeillä (oikealla pyörällä). Tosin senkin olen ratkaissut tällä:

a31b7d5228d6035827418765f063622c.jpg

ps. mulla on ollu parhaimmillaan noin viikon puuduksissa

Penkki vaan oikeaan asentoon niin loppuu tuollainen, tai sitte toisenlainen penkki. Mutta koska aika on noin lyhyt loppuu se kyllä säätämisellä, eli vaakasuoraan se satula, ehkä jopa kärkeä milli pari alaspäin..

Jossaihan oli joskus juttua siitä että pyöräilijöillä (kilpapyöräilijöillä) olisi heikompi siittiöiden tuotanto tjsp. johtuen tosta paineesta minkä satula tuo tonne haarojenväliin

Jossaihan oli joskus juttua siitä että pyöräilijöillä (kilpapyöräilijöillä) olisi heikompi siittiöiden tuotanto tjsp. johtuen tosta paineesta minkä satula tuo tonne haarojenväliin

Joo ja potenssiongelmia. Olen lukenut joskus samaa. Tuskin silti huolta jos pyörää sotkee silloin tällöin mutta varmasti vaikuttaa jos polkee tuntikausia.

Tänään treenin jälkeen tehdessäni kuntopyörällä loppujäähdyttelyjä, alkoi yhtäkkiä nivusten alueella tuntua oudolta. Tarkemmin sanoen ei tuntunut enää miltään. Kokeillessani varovasti haarustani, tajusin ettei veitikassa ollut ollenkaan tuntoa! Aivan kuin olisi hivellyt vieraan miehen mulkkua. :face: Tästä säikähtäneenä hyppäsin pyörän päältä pois ja seuraavat pari minsaa alapäässä tuntui oudolta, vähän samalta kuin sormenpäissä kun tulee -20 asteen pakkasesta ja lyö käden lämmintä patteria vasten.

Aloin miettimään että onko tuo kuinka vaarallista? Tulee pyöräiltyä yleensä 10-30min.

Lopettaisin vielä kun ei mitään peruuttamatonta ole käynyt. Kuullut jutun kun joku oli nukkunut kätensä päällä yön eikä ole tuntoa sen koomin kädessä ollut :(

No siis minä en mistään mitään tiedä, mutta ei tuollaiset jatkuvat puutumiset ja tunnottomat tilat voi ainakaan hyvää tehdä. Jos itsellä ois vaihtoehtona potenssiongelmat tai pyöräilyn lopettaminen, niin ei tarttisi kauaa miettiä...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jollaki modella hiekkaa vaaginassa kun poisti mun vastauksen mutta Ilkka, Kemistä Ouluun on lyhyt matka ja saatan joku kerta tulla näyttää mun gripin vahvuutta.

Saattaa olla myös satula säädetty liian korkealle. Joka polkaisulla jos joutuu "kurottamaan" niin ei ihme, jos paikat puutuvat. Monella näkee ainakin ihan oikeissa polkupyörissä aivan liian korkealle säädetyt satulat. Tietysti se koko jalan oikasu ja "runttaaminen" tuntuu tehokkaalta, mutta siitä aiheutava huojuminen syö kyllä tehoa tekee olon epämukavaksi.

en osaa tohon ongelmaan sanoa mitään, mutta täytyy ite joskus kokeilla.. siinähän voi testata omaa homoseksuaalista piikkiään kun on hivelevinään toisen miehen penistä...

Nyt kun satuloista puhutaan, niin turtuuko se perse kovaan, maantiekonkelin satulaan ikinä? Viime kesän sotkin alle kymmenen kertaa tuolla ja perse itki jo kilometrin jälkeen. Vai pitäisikö ihan kiltisti heittää pari pakkausta pumpulia muovipussiin ja teippaa siihen satulaan.

Nyt kun satuloista puhutaan, niin turtuuko se perse kovaan, maantiekonkelin satulaan ikinä? Viime kesän sotkin alle kymmenen kertaa tuolla ja perse itki jo kilometrin jälkeen. Vai pitäisikö ihan kiltisti heittää pari pakkausta pumpulia muovipussiin ja teippaa siihen satulaan.

Siinä ja siinä. Mulla on toi ylläoleva satula, jossa on geelipehmuste. Kesällä ajoin topatuilla pyöräilyshortseilla, mut nyt oon ajanu ilman toppauksia. Alkuun perse oli kovilla, mutta kyllä se siihen tottu. Tosin nyt on talvirenkaat matalilla paineilla ja kesällä on slicksit kasin paineilla.

Jotku sietää niitä kovissatuloita, mutta ei meikäläinen, mä haluan olla ku sohvalla superpehmeine pöksyineni ja geelisatuloineni. Todellakin pers.oona kysymys.

Pidin työmatkapyöräilystä (ja kaikesta pyöräilystä) loman ajan taukoa (4 vko). Kyllä se eka viikko oli järkyttävän paha, kun hyppäsin taas fillarin selkään. Sai laittaa nivusiin bepantteenia jne. Mutta kyllä se perse siihen taas tottu, kun sen pyöräily oli päivittäistä. Jos käy heittää lenkkiä satunnaisesti, niin varmasti perse huutaa.

Kyllä niillä topatuilla housuilla on silti mukavempi polkea :p

No siis minä en mistään mitään tiedä, mutta ei tuollaiset jatkuvat puutumiset ja tunnottomat tilat voi ainakaan hyvää tehdä. Jos itsellä ois vaihtoehtona potenssiongelmat tai pyöräilyn lopettaminen, niin ei tarttisi kauaa miettiä...

No älä hyvä mies. Kyllä sitä potenssiakin tarvitsee. Ei se pyöräily niin tärkeää ole

Suositut

Back
Ylös Bottom