Gene Rychlak 1005 lbs penkki!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja massa
  • Aloitettu Aloitettu
Juniori sanoi:
Katsokaapa sieltä Garry Frankin 422,5 kg:n maastaveto. Kyllä nämä ammattilaispellet on heikkoja...
Ja ei toi ei edes paina vielä :), ainakin näyttää siltä.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
heh.... vai läski... ei taida olla ees bodykisat kyseessä... jälleen yks, joka ei tiedä mistään mitään. kannattaa hieman tutustua voimailun historiaan...

jos threadissa on kyse voimasta, on vaikee jättää hra kazmaieria jossain vaiheessa mainitsematta... oli sillä sitten hassut sumo-uikkarit jalassa tai ei :)

kyse oli nyt vaan siitä että tää alkaa olemaan pelkkä offtopic.com jos kattoo melkeen mitä vaan threadia. Oon jonkun verran tutustunu kyllä voimailun historiaan itekkin kyllä.

On taas "minun isi on vahvempi kun sinun isi" kinastelu menossa.

Se on jännä juttu, että jos joku vetää hyvin maasta, niin itketään "nokun sillä on hyvät välitykset". Sitten jos on kova penkissä, niin sitä ei arvostella samaan tyyliin "Nokun on läski rintakehä+maha ja lyhyet kädet". Vaikka penkissä kyllä 5cm helpotus auttaa kyllä mukavasti.
Itekkin kun sais ottaa penkin 2-3 tuuman lankulta niinkuin eräät, niin "jotain" ois voinu noustakkin.

Ja Lappi on kova nostaja vaikka penkki ei koskaan hyvä ollutkaan. (yhteistuloshan se on joka lasketaan) Verrataan esim. Daisukeen. Se äijjä on niin friikin näköinen jo päälleppäin, että näkee sen ottavan 150kg penkistä ilman treeniäkin. Lappi on sentään ihan tavallisen ihmisen näköinen=ei mitkään friikit mittasuhteet, vaikka hyvät välitykset olikin. Ei erotu normaalista ihmisestä poikkeavien mittasuhteiden takia. Daisuken välitykset on niin friikit, että kyllä erottuu joukosta.
http://www.purepowermag.com/live/photos/02ipfmshwsq05.jpg

bb23: heh... mielellään sitten kyllä luen sun tekemää historiaa... siihen taitaa mennä aika kauan tosin :) silloin varmaan itekin jo huomaat, mikä merkitys aiemmin tehdyillä jutuilla on... ei pelkkiä sanoja tai numeroita...

Vaikka bill kazmeier on off topiccia, on hän todellinen läpi vahva ukko ollut ja mielestäni ei kyllä mikään läski todellakaan ole.

bill :5: :rock: :worship:

No onhan kaz ohi aiheesta, mutta mun mielestä tollainen ruikutus pilaa tredin kuin tredin paljon suuremmalla todennäköisyydellä kuin pieni keskustelu jostain toisesta ukosta!!! Eikä se nyt mikään kauhia läskikään ole!!

Neutraali, olin selaavinaan threadin läpi mut noh kiitos linkistä...

ja näin amatöörinä sanon niin on ihan hyvä että välillä tässäkin thredissä puhutaan hieman off topiccia...en olis tollasiakaan asioita löytänyt...

Huvittaa kyllä kun täällä monet laittavat eri liittojen nostajia samalle viivalle :D joku tuolla välissä mainitsi Tallqvistin vedoksi 305 ? METALin sivuilla suht kepeesti 370 siin pikku korjaus..
Pakko jotain aiheeseen liiittyvääkiin kai sanoa eli katoin ton Genen noston ja onhan mies tän oman varustepelleilypenkkaamisensa mestari mutta ;D;D;D;D

moraQ sanoi:
..varustepelleilypenkkaamisensa mestari mutta ;D;D;D;D
Elä provoo, tota on muualla jo ihan tarpeeksi :)
Mitä threadin offtopicciin tulee niin kunhan se on asiallista niin ihan ok? Eiks ye? Eikä haukuta niitä voimaäijiä läskeiks! :piis:

Onkohan Genellä omia kotisivuja tai treeniohjelmia jossain näkyvillä? Ei nyt mua varte tarvi alkaa linkkejä ettii mut jos sattuu olee valmiiks tiedossa ni pistäkääs pastea, koitin googlettaa mutta löyty linkkejä vain muille foorumeille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom