Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
neutraali sanoi:Yleensäkin voin sanoa että kýllä yleisö on enemmän hurmoksessa 450penkistä entä 450kg mavesta.
neutraali sanoi:Yleensäkin tuo paden väite että vain mave miehet on riskejä on naurettavaa, mun mielestä se lappi on heikko, maasta saa n350kg mutta onnettoman heikko kun penkistä ei nouse kuin naurettavat 160kg :piis:
Reilu 2xomapaino 75kg ei mielestäni ole kyllä mikään häävi tulos ja sekin vielä paidalla.Pade sanoi:IMO ei 350 kg:n vetäjä ole koskaan onnettoman heikko ja penkistäkin sentään reippaasti 2xoma paino ja totaalikin ihan MM-mitalisijoissa kiinni.
Joko riittäis? :piis:
Jos kaikki lajia tuntevat nauraa tuolle penkille niin miksi he eivät itse liikuttele tuollaisia rautoja. Tiedän että 456kg penkistä on järjetön rauta ja ilman tuota paitaa genekin kuolis tuonne tangon alle, mutta jokainenhan voi yrittää tuota samaa.Pade sanoi:Et oo tosissas. Jokainen vähänkin lajia tunteva nauraa tuolle 450 penkille, mutta veto olisikin ihan toinen juttu.
neutraali sanoi:Reilu 2xomapaino 75kg ei mielestäni ole kyllä mikään häävi tulos ja sekin vielä paidalla.
neutraali sanoi:Jos kaikki lajia tuntevat nauraa tuolle penkille niin miksi he eivät itse liikuttele tuollaisia rautoja.
Pade sanoi:Sekö se sitten vaan merkkaa, paljonko on rautaa? Kyllähän nuo älyttömät rautamäärät ja jatkuvat ennätystenmurskajaiset menevät hyvästä jenkkishowsta, mutta tuosta vaan kärsii voimanoston imago pahemman kerran.
Minä arvostan yleensäkin raw tulokset aina todella korkeelle, on liitto sitten mikä hyvänsä, tässä tapauksessa siis ilmanmuuta Henderssonin.Pade sanoi:Kumpaas neutraali arvostat enemmän, tuota Genen 450 kg:n penkkiä vai Hendersonin 320 kg:n raw-penkkiä IPF:ssä?
Pade sanoi:Mun mielestä nämä Anthony Clarkit, Gene Rychlakit ja vastaavat läskimahaiset "isot kääpiöt" on pilanneet osaltaan koko voimanoston. Älyttömillä varustevirityksillä otetaan ison mahan päältä hirmurautoja penkissä ja kyykätään monoliftistä leveältä vajaita pyllistyskyykkyjä aina vaan paremmat varusteet niskassa.
Ja kaupasta saa varastaa, jos kukaan ei näe.Raven sanoi:Jos tuomarit hyväksyvät esim korkean kyykyn, niin ei se nostajan vika ole.
Mitä mieltä muuten olit tuosta genen 1005paunan kyykystä, minun mielestäni se oli juuri ja juuri hyväksytyssä syvyydessä, milliki jos ois syvyydestä jääny niin ois varmaan hylättyRaven sanoi:Jos tuomarit hyväksyvät esim korkean kyykyn, niin ei se nostajan vika ole.
bb23 sanoi:Normaalia kaduntallaajaahan nyt ei juuri ymmärrä ees paino/voimanoston eroa ja siinäsopassa ei paljon genen penkkaamiset paina. Eiköhän se oo enemmän sisäpiirin kiistoja nää sun paljon jauhamat imagohommat.
raven sanoi:Jos tuomarit hyväksyvät esim korkean kyykyn, niin ei se nostajan vika ole.
No tähän ovat syyllisenä kyllä kaikki varustenostajat ei pelkästään genet ja kumppanit jotka ovat "parhaita" siinä. Tai ei siis nostajat ole syyllisiä vaan ne jotka tätä varuste asiaa vievät eteenpäin. Jos olympia kelpoisuus joskus tulisi niin henk koht mielipiteeni olisi että nostomuodot suotitettaisiin raw tyylillä, näin ei vain tule valitettavasti ikinä käymään koska varusteet ovat tulleet jäädäkseenPade sanoi:No ainakin voidaan olla varmoja, ettei voimanostoa nähdä tässä nykyisessä muodossaan koskaan olympialaisissa. Voimanoston arvostus on tätä nykyä pohjalukemissa ja nämä Genet ja kumppanit tekee tuolla pelleilyllä vaan lisää hallaa lajille. Ja vaikkei olympiakelpoisuutta koskaan tulisikaan, niin mulle riittäisi sekin, että normaali kaduntallaajakin voisi pitää lajia oikeana voimanostona, eikä minään varustepelleilynä.
Pade sanoi:Voimanoston arvostus on tätä nykyä pohjalukemissa ja nämä Genet ja kumppanit tekee tuolla pelleilyllä vaan lisää hallaa lajille.
masantti sanoi:Nosto oli mahtava myönnän, mutta kieltämättä show-meininki oli nostossa.