Geenit määrää...

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Voi nousta, koska 500 raw yhteistulos ei edes ole mikään kummonen. Mistä sitä tietää, etteikö voisi ?

Kyse onkin siitä, voiko jokainen nostaa yt:nsa 1000 kiloon, oli kyseessä sitten 300 tai 500 lähtökohta. Väitit nimittäin, että kuka tahansa voi nousta maailman huipulle. Miksi pakkis ei ole täynnä maailman huippuja? Miksi suurin osa porukasta on valovuoden päässä maailman huipusta, vaikka treenaavat samoilla ohjelmilla kuin maailman huiput ja pyrkivät syömään lähes optimaalisesti? Meinaatko, että jonkun valmentajan tuoma hifistely treeniohjelmaan tai ruokavalioon tuo joka liikkeeseen sata kiloa sen jälkeen, kun tulokset ovat junnanneet useamman vuoden?

Archey, biljardi kyllä vaatii aikamoista reeniä, että pärjäät siinä ees sm tasolla. ;D

OT: Useet kyllä syyttää geenejä siitä, kun ei oikeesti ees treenaa kunnolla tai sitten syö tarpeeks

Jep, mutta siinä ei ole mitään syytä tai tarvetta vetää hapoillle tai failureen... enemmänkin taitolaji niin kuin tämäkin
images

No kyllä geeneillä on vitusti merkitystä voimailussa. Esim. alaselän nivelpintojen suunnassa on paljon geneettistä variaatiota. Lahjakkailla nostajilla alaselkä on "jäykempi" koska nivelpinnat sallii vähemmän liikettä ja kestää isompia kuormia. Sitten on vielä notkoselkä vs. lautaselkä. Lisäks lihasten kiinnityskohdat on eri kokoisia.

Omassa suvussa ei koskaan mitään hirveitä voimamiehiä oo ollut mutta keskimääräistä lahjakkaampia juoksijoita löytyy molemmilta puolilta.

Eiköhän kuka tahansa ihminen pysty nousta maailman huipulle lajista riippumatta kunhan mitään rajottavia esim. vammoja ole. Kyse on kovasta työstä ja geenit on tekosyy olla heikko ja surkee. Vaa mun mielipide.

Kyllä sä nyt ihan höpöhöpöä puhut. Vaikka oon itsekin sitä mieltä että monet antaa liikaa painoarvoa geeneille, niin geneettisessä sopivuudessa on kiistatta selviä eroja.
On kuitenkin hyvä toimia sellaisen filosofian mukaan, ettei anna vittuakaan jostain geeneistä, vaan tekee mitä haluaa ja tavoittelee mitä haluaa.

[venom];3868348 sanoi:
Kyse onkin siitä, voiko jokainen nostaa yt:nsa 1000 kiloon, oli kyseessä sitten 300 tai 500 lähtökohta. Väitit nimittäin, että kuka tahansa voi nousta maailman huipulle. Miksi pakkis ei ole täynnä maailman huippuja? Miksi suurin osa porukasta on valovuoden päässä maailman huipusta, vaikka treenaavat samoilla ohjelmilla kuin maailman huiput ja pyrkivät syömään lähes optimaalisesti? Meinaatko, että jonkun valmentajan tuoma hifistely treeniohjelmaan tai ruokavalioon tuo joka liikkeeseen sata kiloa sen jälkeen, kun tulokset ovat junnanneet useamman vuoden?

Niin ja se järki apinoida muiden ohjelmia on...? Onko kukaan täällä esim. nostanu oman kehon painoaan 75-150? Jos ei, niin ei voi väittää tehneensä kaikkea "optimaalisesti" Kyllä jokasella löytyy kiviä käänneltävänä treenityylissä, sekä ruokavaliossa. Siis jos puhutaan voimatasoista yms.

Niin ja se järki apinoida muiden ohjelmia on...? Onko kukaan täällä esim. nostanu oman kehon painoaan 75-150? Jos ei, niin ei voi väittää tehneensä kaikkea "optimaalisesti" Kyllä jokasella löytyy kiviä käänneltävänä treenityylissä, sekä ruokavaliossa. Siis jos puhutaan voimatasoista yms.

Ok. Minkä lajin maailman huipuksi muuten meinasit itsesti treenata? Eikös olis järkevää aloittaa joku rahakas laji ja treenata optimaalisesti? Lopulta olisit miljonääri ja huippu-urheilija.

Mulle riittää olla ihan tavallinen kansalainen ja suurimmat tavoitteet ei välttämättä liity urheiluun. Muutenkin sun linjas menee ihan henkilökohtaisuuksien puolelle, kerroin vaan mun mielipiteen, so what. Jatkot :D

Olihan se henkilökohtainen kysymys, mutta en mä sitä vittuiluna tarkoittanut. Ihmettelen vain miksi urheilua harrastava ihminen tyytyy harrastelemaan, jos tietää olevansa potentiaalinen maailman huippu. Kykenisit urheilulla elättämään itsesi.

Onko kukaan täällä esim. nostanu oman kehon painoaan 75-150? Jos ei, niin ei voi väittää tehneensä kaikkea "optimaalisesti"

[venom];3869516 sanoi:
Olihan se henkilökohtainen kysymys, mutta en mä sitä vittuiluna tarkoittanut. Ihmettelen vain miksi urheilua harrastava ihminen tyytyy harrastelemaan, jos tietää olevansa potentiaalinen maailman huippu. Kykenisit urheilulla elättämään itsesi.

Luulen että kaveri tähtää nopeasti arkkuun, jos haaveilee tuollaisista massa(lue läski)määristä :)

Pointti oli, että ei kukaan maksimaalista voimaa hakeva voi sanoa, että on tehnyt kaikkensa treenaamisen eteen eikä pysty kehittymään enempää ja sit selviääkin, et on ollu koko ajan samanpainoinen tai +- 5kg. Kyllä painon mukana tulee myös voimaa, eikä kovinkaa moni sitä kiellä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse sanoisin, että jos ei ole ihan lavoille menemässä tosimielessä, niin tällaisia ei edes tarvitse miettiä. Kuka vain voi kasvaa peruspulliasista paljon isommaksi oli geenit mikä tahansa.

Don't Panic, Chicken Legs. You're Not Doomed!

Mietin tota lukiessa, että eihän tossa ~12vko ajassa ehitä mitään muuta testaamaan ku sitä, että kuinka moni kehittyy valitulla treenitavalla 12vkon jakson aikana. Ja lopussahan se sitte mainitaan.
En jaksa etsiä ja lukea noita varsinaisia tutkimuksia, mut jos joku muu jaksaa ni olis mielenkiintost tietää et millasilla ohjelmilla ja yleisillä elämäntavoilla noissa mentiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom