Mulla on oikein hyvät geenit kummaltakin puolelta sukua. Isä ja äiti on kumpikin rotevia. Voimaa tulee suht helposti, esimerkiksi silloin kun penkki oli se miehen mitta niin jo lämmittely sarja + maksimi ykkönen riitti jo voiman kasvattamiseen ja seuraavalla viikolla saikin laittaa sen 2,5 kg lisää. Jalat kasvaa pelkästä salille kävelystä, ne on huomattavasti isommat kuin kaverilla joka treenaa jalkoja paljon kovemmin kuin minä. Nyt kesästä lähtien on tullut käveltyä salille aina ja jalat on aivan täynnä raskausarpia. Kummassakin pakarassa on n. 15* 20 cm alueet aivan hirveän näköiset raskausarpien johdosta, melkeen ku korpatshofilla (vai mite se ny kirjotetaankaan) otsassa aikoinaan. Rinnat mulla taas on onnettomat suhteessa muuhun kroppaan, mutta pyrkimys on kyllä nekin saada kuntoon ajan kanssa.
Luulisin, että minusta voisi tullakin "tarpeeksi" massiivinen jos vain saisin motivaationi kuntoon. Viimeisen vuoden verran motivaatio on kyllä ollut onnetonta. Onneksi nyt alkaa tuntumaan, että innostus alkaisi taas kasvamaan.