Geeniperimä

Minulla on sellaiset geenit että jo pelkästään ruuan näkeminen saa minut lihomaan 5 kiloa... :itku:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ennyt tiedä, onko nämä nyt geeniperimää, mutta...

Minä olen luonnostani laiha(vuosi sitten 10-15kg alipainoa, hyvä minä) ja liha ei ota tarttuakseen. Voimaa tulee treenikaveriin verrattuna ihan suht hyvin, mutta liha ei vaan tartu, vaikka toistot on suht korkealla, 8 alle ei mennä.

Kai nuokin on vain jotain ohi meneviä oireita.

No ensinnäkin aineenvaihduntani on hidasta, eli paino nousee suht helposti. Läskiä ja lihaa tarttuu molempia helposti, vaikka kalorit eivät ole kovin paljon yli kulutuksen. Paska homma on, että rasva tuppaa kertymään enimmäkseen perseeseen. Reidet on ollut aina isokokoiset ja myös muodoltaan hyvät, rintalihakset ovat myös luonnostaan suht kookkaat. Hauikset ja pohkeet ovat taas liian tasapaksut. Voimaa ei tule myöskään kovin helposti.

Kun kattoo faijaa, tätiä, isovanhempia, niin kaljamaha on mun kohtalo. Eli fläsää kertyy suht helposti. Tosin en aio luovuttaa, vaan aioin taistella loppuun asti!

Jos söisit edes puolet tuosta kalorimäärästa,lihoisit olettaen että olet terve.
Joku ruuansulatus sairaus voi olla kyseessä ja ensin tulee mieleen keliakia.
Siitä helvetisti lisää osiossa treeni ja ravinto.

Aika hyvät keenit näyttäisi olevan. Reidet kasvavat ainakin ihan homona vaikka voimaa ei tulisikaan. Hauiksen huippu voisi olla kameampi ja pohjelihakset lyhyemmät. Notkoselkä saa mahan näyttämään suuremmalta. Kasvu on toki vilkasta näin aika aloitellessa. Lihasten muodotkaan eivät vielä niin loistavasti näy..

Mun suvun miehiltä tulee selkävaivat ja kohtuullisen iso torso. Reidet on 65cm ja ei näytä miltään. Sääret on myös sukuvika, eli läskiä niihin ei tule, vaikka painoa olis kuinka paljon. Ne on ihan kuivat.

Mulla on oikein hyvät geenit kummaltakin puolelta sukua. Isä ja äiti on kumpikin rotevia. Voimaa tulee suht helposti, esimerkiksi silloin kun penkki oli se miehen mitta niin jo lämmittely sarja + maksimi ykkönen riitti jo voiman kasvattamiseen ja seuraavalla viikolla saikin laittaa sen 2,5 kg lisää. Jalat kasvaa pelkästä salille kävelystä, ne on huomattavasti isommat kuin kaverilla joka treenaa jalkoja paljon kovemmin kuin minä. Nyt kesästä lähtien on tullut käveltyä salille aina ja jalat on aivan täynnä raskausarpia. Kummassakin pakarassa on n. 15* 20 cm alueet aivan hirveän näköiset raskausarpien johdosta, melkeen ku korpatshofilla (vai mite se ny kirjotetaankaan) otsassa aikoinaan. Rinnat mulla taas on onnettomat suhteessa muuhun kroppaan, mutta pyrkimys on kyllä nekin saada kuntoon ajan kanssa.
Luulisin, että minusta voisi tullakin "tarpeeksi" massiivinen jos vain saisin motivaationi kuntoon. Viimeisen vuoden verran motivaatio on kyllä ollut onnetonta. Onneksi nyt alkaa tuntumaan, että innostus alkaisi taas kasvamaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom