GASP Windbreaker -takki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pexi_
  • Aloitettu Aloitettu
Näin ohimennen voisin mainita, että mulla on nyt ollu viikon tämä ko. takki. Toimitus vähän venähti kun olivat päässeet kaupasta loppumaan. L-koon siis ostin. Muuten hyvän kokoinen, mutta hihat ovat mulle hieman liian pitkät. Tämäkin ongelma poistuu lähipäivinä koska mun äiti lyhentää ne.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikö noita myydä missään (Helsingissä), että pääsisi sovittamaan? Mulla on aina joku osa takista väärän mallinen.

Snoopie, ei riittävän lämmin. Itse käytän tuota alkusyksystä ja keväällä, nyt alkaa jo olla palellusraja lähellä.

Tosiaan, Gaspin tuotteiden laatu on ollut vähän mykistävää välillä. Takista on lähtenyt vähän ompeleita aukeamaan. Fleece topin hiha aukesi noin viikko käyttöönotosta, eikä ollut mitenkään rajussa käytössä edes. Onneksi oli sen verta iso että pienennyksen yhteydessä sai sitten laitettua uudet ompeleet. Myös nuo Street Wear Pantsit alkoivat ratkeilla saumoista konepesun yhteydessä, ja sitten myös repesivät pyöräilyreissulla ihan totaalisesti, päätyivät roskiin.

Niin, miksi niitä sitten tulee ostettua, onko ne muka niin hienoja? No, tuota, kai..

Nyt näyttäis ainakin uusien mallien kohdalla että laatu olis parempaa,olen itse myynyt gaspin vaatteita sillon ku ne tulivat ja laatu on siitä parantunut huomattavasti! "Maanantai"kappaleita gaspilla on aina ollu luvattoman paljon mutta itsellä windbreaker takki on ihan ensimmäisistä eristä ja on kestäny kovaakin käyttöä. Ostin myös just camot,tribal longsleeven ja liivin ainakin niiden laatu on hyvä.

Mulla tosta windbreakeristä alkaa povarin taskusta se tarrahässäkkä vähän irtoamaan. Mutta tuskin se on mitään mitä neula, lanka ja äiti ei osaisi fiksata :)

kahlaajalintu sanoi:
Onks tää se takki malli joka on pakko olla joka potarilla?? Expossa niit tais olla se n500kpl 1km2 aluella vähintäänkin :D
Onhan se. :lol2:

En oo vielä irl nähny ketään tälläsellä takilla. Viime yönä näin kyllä unta että tuli vastaan tyyppi samanlaisella takilla ja vitutti :D

Tulipas nostettua vanha threadi.
Sellasta ajattelin vain, että onkohan esim. M- ja L-koon takeilla paljonkin eroa hihan pituudessa tai olkapää-helma pituudessa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom