GASP Windbreaker -takki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pexi_
  • Aloitettu Aloitettu
Tommosta takkia oon tilaamassa mut en oikein oo varma mikä koko olisi mulle hyvä. Tämmösiä mittoja: Pituus 175cm, rinta 115-120cm, vyötärö 90-95cm. Ite arvelisin että L tai XL vois olla sopiva. Mutta jos joku osais sanoa paremmin niin olisi hyvä.

Laitoin tän tänne yleiselle mut jos tarve vaatii niin tän voi siirtää tonne Sport-Heavy -osiolle ku sieltä oon tilaamassa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pexi_ sanoi:
Tommosta takkia oon tilaamassa mut en oikein oo varma mikä koko olisi mulle hyvä. Tämmösiä mittoja: Pituus 175cm, rinta 115-120cm, vyötärö 90-95cm. Ite arvelisin että L tai XL vois olla sopiva. Mutta jos joku osais sanoa paremmin niin olisi hyvä.

Laitoin tän tänne yleiselle mut jos tarve vaatii niin tän voi siirtää tonne Sport-Heavy -osiolle ku sieltä oon tilaamassa.
Ite oon 169 pitkä ja miule tuo L koko on sopiva tai oli ainakin viime talvena.

Kiitos vastauksista! Luulenpa että tuo L on mullekin sopiva, ellei meidän ympärysmitoissamme sitten kovin radikaaleja eroja ole :D

:offtopic:

Itsellä ko. takista meni kovin helposti ne ompeleet rikki, entiedä oliko joku paskaerä vai onko yleistä noissa Windbreakereissa.

fasti sanoi:
:offtopic:

Itsellä ko. takista meni kovin helposti ne ompeleet rikki, entiedä oliko joku paskaerä vai onko yleistä noissa Windbreakereissa.
Aika yleistä kaikissa Gaspin kamppeissa... Eivät tahdo kestää kovin kauaa.

Tiilisukassa sanoi:
Kannattaako ensimmäisessä mutkassa hajoavaan paskaan sitten pistää rahaa...?
Tottakai kannattaa, eihän kukaan muu salillakävijä muuten tunnista, että mäkin käyn vähän pumppaamassa rautaa sunnuntaisin. Tai no, ehkä toi mun turkoosi Hawaii-vyölaukku antais niille vähän suuntaa, ilman Gaspin kamppeitakin.
Sanotaanko ny näin, että Gaspin vaatteet on vitun hyviä niin kauan kun ne kestää!

Itsekin pettynyt Gaspin laatuun, yhdet treenihousut ollut ja kestivät jopa muutaman kk ennen kuin kuluivat puhki ja muutenkin kankaan laatu ei vaikuta parhaalta mahdolliselta. Useampia ko. merkin housuja en ole ostanut, koska samanlaisia kommentteja kuulunut muualtakin.

Takeista ei itsellä kokemuksia, useillahan noita näyttää olevan.

Itse olen oikein tyytyväinen Gaspin laatuun; Windbreaker ja Mesh HC-pantsit kestänyt jo hyvin tuommoisen 8 kuukautta.

Niin ja tuosta, että mikä koko sopii: itsellä rinta on palttiarallaa 128-130 cm, hartiat about 56-57 cm ja olen 178 cm pitkä, eikä tuo L-koko ole ihan vielä pieneksi menemässä, en sitten tiedä minkä ihmiset laskee "sopivaksi" lyhythän tuo takki on kuin mikä, juuri niinkuin pitääkin :)

mulla on XL-kokoinen takki, musta toi on aika floppi jos vertaa gaspin muihin vaatteisiin.
aika heikkoa tekoa, kerran kaaduin prätkäl niin se meni rikki, mikäpä ei olisi sillon hajonnut, mutta takki tuntuu aika heikolta teolta, mutta muuten vaatteet ovat hyviä.

ZeiZei sanoi:
Itse olen oikein tyytyväinen Gaspin laatuun; Windbreaker ja Mesh HC-pantsit kestänyt jo hyvin tuommoisen 8 kuukautta.
Voin vahvistaa ZZ:n pitävän Gaspista oikein paljon. Mies tuli tässä männä viikolla kaupalle shoppaamaan 15-20 asteen helteessä kylmän viileesti Gaspin Windbreaker päällä, siis semmoinen mukava Alaskankestävä talvitakki. Ja tämä tarina on tosi!

Ainakin Platinumin vaatteet ovat tutkitusti todella kestäviä, sanoisin että kalliin hintansa arvoisia. Gaspin kuteista ei vielä kokemusta, eikä ainakaan sen takin suhteen tulekkaan. En pidä siitä että joka päivä tulee joku jossakin vastaan samanlainen takki päällä :) Gaspin windbreakeri on todella suosittu eli ilmeisestikkin hyvä kuitenkin.

joniktm sanoi:
mulla on XL-kokoinen takki, musta toi on aika floppi jos vertaa gaspin muihin vaatteisiin.
aika heikkoa tekoa, kerran kaaduin prätkäl niin se meni rikki, mikäpä ei olisi sillon hajonnut, mutta takki tuntuu aika heikolta teolta, mutta muuten vaatteet ovat hyviä.

ei tosiaankaan oo floppi senkin piuha xD
;)

Kuinkas paksu tämä Windbreaker on, eli meneekö talvitakista vai onko ennemminkin syystakki?

Jüzzi sanoi:
Kuinkas paksu tämä Windbreaker on, eli meneekö talvitakista vai onko ennemminkin syystakki?

Mike sanoi:
Gaspin Windbreaker päällä, siis semmoinen mukava Alaskankestävä talvitakki.

En mä sitten ite tiiä. Kivan näkönen kyllä, vois ostaa jos duunia saan :D

Mites noi gaspin housujen koot? Ite oon 178 cm pitkä, housujen vyötäröt ollu yleensä 31-33 tuumaa... Mikä koko gaspilla vastais näitä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom