Game Of Thrones:HBO (spoilerit kielletty, keskustelua vain TV sarjan tapahtumista)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jambo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hyvä että tehdään tällaistakin viihdettä jossa kuka tahansa ns. tärkeäkin henkilö voi yllättäen potkaista tyhjää. Tässä tapauksessa tosin efekti on hiukan laimea kun sarjassa on aika vähän sellaisia hahmoja joiden poismeno liikuttaa suuntaan tai toiseen. Itselleni Tyrion on oikeastaan syy miksi sarjaa seuraan, jos räväkkä kääpiö poistetaan niin mielenkiinto kyllä lerpahtaa kuin tyhjiin lutkutettu mulkku.

Neloskauden tylsintä antia oli se muurillakekkulointijakso. Onneksi se pojun kiukutteleva sydänkäpynen sentään saatiin vihdoin hengiltä. Muuten ihmeellistä sohlaamista puolin ja toisin. Miksei se jättiläinen kiilannut sitä porttia yläasentoon tai muut hyökkääjät avustaneet? Ei, antaa uunon vaan yksin koheltaa menemään.

No joo, kokonaisuudessaan ihan viihdyttävää hölynpölyä, kai sitä tulee seuraavakin kausi katsottua.

Hyvä että tehdään tällaistakin viihdettä jossa kuka tahansa ns. tärkeäkin henkilö voi yllättäen potkaista tyhjää. Tässä tapauksessa tosin efekti on hiukan laimea kun sarjassa on aika vähän sellaisia hahmoja joiden poismeno liikuttaa suuntaan tai toiseen. Itselleni Tyrion on oikeastaan syy miksi sarjaa seuraan, jos räväkkä kääpiö poistetaan niin mielenkiinto kyllä lerpahtaa kuin tyhjiin lutkutettu mulkku.

Neloskauden tylsintä antia oli se muurillakekkulointijakso. Onneksi se pojun kiukutteleva sydänkäpynen sentään saatiin vihdoin hengiltä. Muuten ihmeellistä sohlaamista puolin ja toisin. Miksei se jättiläinen kiilannut sitä porttia yläasentoon tai muut hyökkääjät avustaneet? Ei, antaa uunon vaan yksin koheltaa menemään.

No joo, kokonaisuudessaan ihan viihdyttävää hölynpölyä, kai sitä tulee seuraavakin kausi katsottua.
Eihän siinä portilla ollut tuossa vaiheessa enää muita ku se yks jättiläinen.

Ahistaako muita yhtä että siisöni loppu?

Vituttaako lukea kirjoja? Eikö jaksa?

Ladatkaa audiokirjat. Niin minä tein. Nyt on Clash of Kings menossa ja GOT oli aivan mielettömän siisti, hahmot on helvetisti diipimpiä kuin sarjassa annetaan ymmärtää.

Oon hurahtanu audiokirjoihin, tähän mennessä oon kuunnellu LOTRin (kun sitä luin penskana vain ekan kirjan puoliväliin), Hobitin ja Atlas Shruggedin. En lue enää ikinä kirjoja jos lukutähtäimessä olevat teokset on saatavilla audiokirjoina. Näissä edellämainituissa, aivan kuten tässä ASOIAF-audiokirjoissakin on ihan huisin hyvät ääninäyttelijät.

EDIT: Ja ehdotan näin koska mulle, kuten varmasti monille muillekin, oli viiltävää tuskaa katsoa vika jakso viimesiisöniä.

.... Vaikkakin se oli aivan paska. Latisti vähän tunnelmaa se sarumanimainen hemuli sielä puun sisällä. Tuli vähän sellanen "oho, tähänkö tää nyt kaatuu ja PG13 artur ja minimoit-paska alakaa" fiiilis.

Jännä sarja, oma suosikki voi päättää päivänsä aivan yllättäen. Onneksi on ollut riittävästi todella mielenkiintoisia hahmoja ja pienenä toiveena vielä, että Tywin sai vain pieniä pintahaavoja Tyrionin nuolista. ;)

Alotin kattelee tätä sarjaa toissapäivänä ja tuntuu että kokoajan menee vaan mielenkiintosemmaks. Eka kausi kohta paketissa. Onko nyt niin että suomessa on tullut kolme kautta ulos ja jenkeissä menee neljäs tällä hetkellä? Näyttääkö Yle tv 2 tätä sarjaa jatkossa ( wikipediassa oli että sieltä tuli 3. kausi?) ja koska seuraava kausi tulee telkkarista? Mietin vaa että kuinka nopeesti pitää kattoa noi jo ilmestyneet kaudet :D

Ahistaako muita yhtä että siisöni loppu?

Vituttaako lukea kirjoja? Eikö jaksa?

Ladatkaa audiokirjat. Niin minä tein. Nyt on Clash of Kings menossa ja GOT oli aivan mielettömän siisti, hahmot on helvetisti diipimpiä kuin sarjassa annetaan ymmärtää.

Oon hurahtanu audiokirjoihin, tähän mennessä oon kuunnellu LOTRin (kun sitä luin penskana vain ekan kirjan puoliväliin), Hobitin ja Atlas Shruggedin. En lue enää ikinä kirjoja jos lukutähtäimessä olevat teokset on saatavilla audiokirjoina. Näissä edellämainituissa, aivan kuten tässä ASOIAF-audiokirjoissakin on ihan huisin hyvät ääninäyttelijät.

EDIT: Ja ehdotan näin koska mulle, kuten varmasti monille muillekin, oli viiltävää tuskaa katsoa vika jakso viimesiisöniä.

.... Vaikkakin se oli aivan paska. Latisti vähän tunnelmaa se sarumanimainen hemuli sielä puun sisällä. Tuli vähän sellanen "oho, tähänkö tää nyt kaatuu ja PG13 artur ja minimoit-paska alakaa" fiiilis.

Sama. Oon jo pitkään kuunnellut kaiken vaan audiokirjoina.

Sama. Oon jo pitkään kuunnellut kaiken vaan audiokirjoina.

On vaan itelle todella vaativaa englantia noissa, jonkin verran harvinaisempia sanoja ja uusia hahmojen nimiä, kovasti vaatii keskittymistä. Vaikka oon omaa englantia ja englannin ymmärtämistä pitänyt ihan hyvänä...

VAI ettehän suomeks noita jostain kuuntele? :D

GoT VHS Intro sai päivitetyt musiikit, 80s techno!

[video=youtube_share;8oVfIFrpslI]http://youtu.be/8oVfIFrpslI[/video]

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
On vaan itelle todella vaativaa englantia noissa, jonkin verran harvinaisempia sanoja ja uusia hahmojen nimiä, kovasti vaatii keskittymistä. Vaikka oon omaa englantia ja englannin ymmärtämistä pitänyt ihan hyvänä...

VAI ettehän suomeks noita jostain kuuntele? :D

Ihan enkuksi. :)

Montas kuukautta tässä vielä pitää odottaa :jahas:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Montas kuukautta tässä vielä pitää odottaa :jahas:

Liian monta...
Season 5 Premiere is in ~270 days*
*estimated date based on HBO’s previous scheduling, updated as information becomes available

D´oh! :face:

No, Vikingsin kolmoskausi alkaa varmaan hiukan aikaisemmin... tosin ensi vuoden puolelle sekin menee.

Löysin aika hyvän tommosen koosteen, jos joltain on päässyt unohtuun alkukausien tärkeimmät tapahtumat:

[video=vimeo;91074779]http://vimeo.com/91074779[/video]

Löysin aika hyvän tommosen koosteen, jos joltain on päässyt unohtuun alkukausien tärkeimmät tapahtumat:

[video=vimeo;91074779]http://vimeo.com/91074779[/video]

Siinähän ne varmaan olennaiset.
Säästää hyvin aikaa, jos haluaa kerrata tapahtumat ennen seuraavaa kautta.

Mikä vittu siinä on, että neloskausi tulee blu-rayna vasta helmikuussa? Lueskelen kirjoja tällä hetkellä, ja ajattelin vielä ekat 4 kautta katsoa uudelleen ennen femman alkamista. 3 ekaa mulla onkin jo blu-rayna, mutta ei kiinnostais yhtään kattoa neloskautta jollain paskalaadulla, toisaalta jos jostain aitoa blurayrippiä löytäisi, niin tiedostokoko olisi varmaan lähemmäs 500 gigaa. Ehkä mä sitten odotan helmikuuhun asti ennen ku katon nuo uudelleen..

Neloskausikin on vihdoin katsottu. Edelleen melkoista sekasotkua kokonaisuutta katsoessa. Varsin laadukasta sekasotkua, mutta siltikin sekasotkua. Mikähän siinä on, että tällainen produktio täytyy sulloa niin helvetin tiukkaan pakettiin. Ei järjen hiventäkään. Juonen arvaamattomuus ja muutamat huikeat twistit ovat ainoat asiat, jotka pitävät kiinnostuksen yllä.

1-4-kaudet :3: ja parit miinukset päälle.

Suositut

Back
Ylös Bottom