Game Of Thrones:HBO (spoilerit kielletty, keskustelua vain TV sarjan tapahtumista)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jambo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mikä vittu siinä on, että neloskausi tulee blu-rayna vasta helmikuussa? Lueskelen kirjoja tällä hetkellä, ja ajattelin vielä ekat 4 kautta katsoa uudelleen ennen femman alkamista. 3 ekaa mulla onkin jo blu-rayna, mutta ei kiinnostais yhtään kattoa neloskautta jollain paskalaadulla, toisaalta jos jostain aitoa blurayrippiä löytäisi, niin tiedostokoko olisi varmaan lähemmäs 500 gigaa. Ehkä mä sitten odotan helmikuuhun asti ennen ku katon nuo uudelleen..

Miten sä oot voinut elää 10 vuotta sitten?

game.webp

^Näiden lisäksi ilmeisesti vanha kunnon adebisi liitty näyttelijäkaartiin, joskaan tarkkaa roolia ei oo vielä selvillä.
Ilmeisesti sen ihan faktaa että on mukana, mutta hahmo on luotu vain TV sarjaa varten.

Kaikki kaudet katsottu. Toivottavasti seuraavalla kaudella nähdään taas lisää Jaqen H'Gharia. Mielestäni yksi mielenkiintoisimpia hahmoja koko sarjassa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Viidennen kauden täysi traileri vilautettu leffateatterissa jenkeissä, ja tietty joku pisti puhelimen kameralla taltioidun pätkän tubeen.

*SPOILER* LINKIN VIDEO ON VIIDENNEN KAUDEN TRAILERI *SPOILER*

https://www.youtube.com/watch?v=ZMKhdDlKHNE

Itse kyllä odotan että on ihan normi YouTube video ulkona, mutta pakko vähän oli fiilistellä! :D
Musavalinta on kyllä omasta mielestä karmea huti.

Nyt olisi trailer for real. :rock:

EDIT: Täh, traileri ollu monta päivää. :D Why you fail me internetz.

Edelleen toi biisi kyl latistaa fiilistä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Keitä on kultanaamarit? Kapinoivia mastereita? Mihin Jaime lähtee? Onko hiekkakohtaukset Dornesta vai Essoksesta? Ketä Olenna uhkailee? Kenen tissien alaosa näkyy? So many wtfs

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom