Game Of Thrones:HBO (spoilerit kielletty, keskustelua vain TV sarjan tapahtumista)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jambo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Niin oksettavan kova sarja että oikein vituttaa. Cercei on liian vahva nainen, ei kukaan tuollaista halua. Missäs jaksossa bronn leikkaa tuolta yhdelt paapalta tuon parran kun en muista nähneeni?

En muista jaksoo mutta kakkoskaudella Tyrion toimii kuninkaan Kourana ja alkaa selvittämään, että kuka pienen neuvoston jäsenistä (Varys, Littlefinger, Pycelle) vakoilee Cerseille. Pycelle vanhana Lannisterien kätyrinä kärähtää ja Tyrion leikkauttaa hänen partansa pois ihan vittuillakseen. Ja paappa lentää vielä tyrmään.

Hyvä tuo Cersein reaktio videossa kohdassa 00.12.

Siinä on sarjan parhaimmat naiset. Cersei tietenkin ottaa yliotteen selkeästi, kuten videon pätkässäkin, mutta...

Minusta taas Margaery osoittaa juuri tässä kohtauksessa olevansa Cerseitä vaikutusvaltaisempi sekä tämän yläpuolella. Cersei reagoi puolustuksellisesti, kun huomasi Margen vaikutuksen olevan suurempi poikaansa sekä alamaisia kohtaan ja siksi päätyy tekemään melko tyhjänpäiväisiä uhkauksia (Lannistereilla ei ole varaa menettää Tyrrellien kuningatarta ja liittolaisuutta edes vahingossa). Marge taas ei alennu mouhoamaan, vaan jatkaa kaverin leikkimistä hiljaa ja tyytyväisen tietoisena siitä, että Cersei tuntee itsensä riittävän uhatuksi turvautuakseen suoraan moukkamaiseen uhitteluun.
Minusta tuo koko kohtaus oli Cersein turhautumisen paljastava veto, joka kertoi Margaeryllä olevan sekä Joffreyn, kansan että aatelisten suosio puolellaan. Kukaan ei suoranaisesti taida olla Margea vastaan Cerseitä lukuunottamatta, kun taas Cersei on onnistunut hankkimaan vihamiehiä jopa oman perheensä sisällä.

Otetaan haasteena. Reijo Mäen 4 romaania kahteen päivään on tullut luettua. Paljoko näissä on sivuja, jotain 800 ?

Reijo Mäen pokkareissa on tekstin fontti isolla että saadaan enemmän sivuja kun ei sitä juttua nyt oikeasti ole paljon, ja se on helvetin kevyttä lukemista, kyllähän noita napsii monta päivässä kun ei paljoa tarvitse miettiä, hahmoja on Vares + 2 sen random kaveria, joku random muija ja sit on pari epäiltyä, joku hukassa oleva poliisi ja murhaaja.

GoTin kirjassa on aina noin 10 päähahmoa, jokaisella noin 10 sivuhahmoa, ja pelkät ruokailut kuvataan yksityiskohtaisen tarkasti sivukaupalla, teksti on helvetin pienellä fontilla, ja raskasta joudut miettimään jatkuvasti mitäs nyt tapahtuu ja kuka tuo oli. Ota ihmeessä haasteena.

Kirjoista tuli mieleen että onko kenelläkään tarkempaa tietoa milloin seuraava suomennos tulee..?

Reijo Mäen pokkareissa on tekstin fontti isolla että saadaan enemmän sivuja kun ei sitä juttua nyt oikeasti ole paljon, ja se on helvetin kevyttä lukemista, kyllähän noita napsii monta päivässä kun ei paljoa tarvitse miettiä, hahmoja on Vares + 2 sen random kaveria, joku random muija ja sit on pari epäiltyä, joku hukassa oleva poliisi ja murhaaja.

No ei ne Mäen kirjat ihan noin yksinkertaisia ole. Onhan niissä se kompleksius, että tapahtuuko rikos Turussa vai Porissa. Ja että juodaanko kalja Koulussa vai Apteekissa. Ja vielä, että painetaanko sitä muijaa pesukoneen vai kirjastopöydän päällä. Krapulassa.

Vittu mä luen ne kaikki päivässä. Nojoo, ehkä tuo on totta. Sarjakin on välillä niin puuduttava, että meinaa nukahtaa niin saati sitten kirjat.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
I'll be damned jos näitä kirjoja saat luettua yhden päivässä edes suomeksi. :D

Pitääpä hakea jossain välissä kirjastosta tuo eka kirja. Kokeillaan miten käy, olen kohtuullisen nopea lukemaan (taitaa olla niitä ainoata asioita hiusten kasvattamisen lisäksi jossa olen edes jossain määrin lahjakas).

Näin yksityiskohtia täynnä olevissa kirjoissa kannattaa todella ottaa jotain nopeuskisoja lukemisessa. :) Varma nautinnonpilaaja. Nimimerkillä joskus luen saman sivun 2-3 kertaa.

Näin yksityiskohtia täynnä olevissa kirjoissa kannattaa todella ottaa jotain nopeuskisoja lukemisessa. :) Varma nautinnonpilaaja. Nimimerkillä joskus luen saman sivun 2-3 kertaa.

Mä en vapaa-aikana lue mitään, missä joutuu lukemaan saman sivun monta kertaa. Sitä mä teen työkseni.

Itse tuli vasta nyt katottua kaikki jaksot, ja melkein putkeen:). Olin kyllä kuullut sarjasta hyvää palautetta mutten ollut jaksanut vielä katsastaa, mutta hyvä että näin tein viimeistään nyt:rock:. Menee ehdottomasti omaan top 3 sarjoihin ikinä. Tähän mennessä ehkä koukuttavin sarja jota olen ikinä katsonut. Tyrion lannister on kyllä aivan loistava hahmo!

Hieman OT, mutta oli hämmentävää nähdä Pikkusormi ja Kuvernööri samassa sarjassa (Thorne) :)

19562435.webp

Mä en vapaa-aikana lue mitään, missä joutuu lukemaan saman sivun monta kertaa. Sitä mä teen työkseni.

Tässä kirjasarjassa sama sivu tulee välillä luettua uudestaan ihan silkasta nautinnosta, makustellessa. Ei siksi että ei olisi tajunnut :)

Ihan jees pätkiä missä muija selittää mm Lannistereiden Targaryenien ja Starkkien perheiden historiasta

Spoilereita niille jotka eivät ole sarjaa katsoneet.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minusta taas Margaery osoittaa juuri tässä kohtauksessa olevansa Cerseitä vaikutusvaltaisempi sekä tämän yläpuolella. Cersei reagoi puolustuksellisesti, kun huomasi Margen vaikutuksen olevan suurempi poikaansa sekä alamaisia kohtaan ja siksi päätyy tekemään melko tyhjänpäiväisiä uhkauksia (Lannistereilla ei ole varaa menettää Tyrrellien kuningatarta ja liittolaisuutta edes vahingossa). Marge taas ei alennu mouhoamaan, vaan jatkaa kaverin leikkimistä hiljaa ja tyytyväisen tietoisena siitä, että Cersei tuntee itsensä riittävän uhatuksi turvautuakseen suoraan moukkamaiseen uhitteluun.
Minusta tuo koko kohtaus oli Cersein turhautumisen paljastava veto, joka kertoi Margaeryllä olevan sekä Joffreyn, kansan että aatelisten suosio puolellaan. Kukaan ei suoranaisesti taida olla Margea vastaan Cerseitä lukuunottamatta, kun taas Cersei on onnistunut hankkimaan vihamiehiä jopa oman perheensä sisällä.

Höpötyksiä.

HEAR ME ROAR!

Vittu mitä paskaa.Kolmannen kauden jaksoja kattelen ja kyllä tympii.Miten vitussa tätä kukaan jaksaa katsoa.Kauniit ja rohkeat +Dallas=sontaa

Game of Thronesissa ei ole tarkoituskaan, että koko ajan jotain tapahtuisi vaan se on se juoni ja ne pienet hienot asiat jotka huomaa sieltä äänen/tekstityksen seasta. Jos vaikka lukisit/kuuntelisit paremmin niin voisit olla eri mieltä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom