Game Of Thrones:HBO (spoilerit kielletty, keskustelua vain TV sarjan tapahtumista)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jambo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Hodor on kyllä paras! :) Olen harkinnut, että pitäis joskus sellasen päivän, että vastaa kaikkeen vaan "Hodor" eri äänenpainoilla.

Pistetään muuten nyt galluppi, että kuka on se sarjain kaunein nainen? Itse en osaa päättää Cersein ja Danin välillä. Ai niin ja se kenen kanssa Dani hinkkaantui(ykköskaudella?) oli aika hyvä. Myös Ros, Sanza ja Melisandre ovat oikein toimivia ratkaisuja. Kyllä on silmänruokaa niin paljon etten osaa päättää. :(

Edit. Ai niin ja Ygritte!!

Daenerys vie voiton 100-0. On muuten varmaan maailman ainoa nainen, joka mun mielestä näyttää paremmalta blondina kuin tummana.

Joku ihmetteli että miksi White walkersit eivät ole vielä muurilla: Mun käsittääkseni syy tähän on että kävelijät kulkevat "yön ja kylmän tuulen mukana". Muurillahan ei ole vielä edes The Talvi alkanut.

Entäs komein mies?

Kaipa se tuo Mero on, kun tuommonen dressman-katalogista repäisty ja jos tykkää runopojista, niin se toinen pitkätukkainen palkkasotilas, joka edellämainitun surmasi.

Mutta hetskumiehenä olen varmaan parempi arvostelemaan karismaa ja koko olemusta, jolloin Tywin on sarjan vaikuttavin tyyppi.

Entäs komein mies? Omasta mielestäni ykkösenä lyhyen roolin tehnyt Mero ja sitten kakkosena Robb.

Hodor!

hodor.webp

Jatkuvasti joku jaksaa kirjoista mussuttaa. Täällä mitään kirjoja lueta, sarja arvostellaan sellaisenaan kun se on. Kirjoja varten on omat ketjut. Ugh!

Jack Gleeson eli Joffrey on oikeasti hyvä sälli, ajatelkaan nyt jos kaikki sarjan katsojat pitävät sitä täytenä mulkkuna ja kusipäänä kuten aikoinaan Dallas sarja Jr:ää, niin näyttelijä on onnistunut roolissaan.
Kuinka moni muu olisi uskottavasti pystynyt olemaan yhtä vittumaisen oloinen sisäsiitoisena räkänokkakuninkaana. Eittämättä yksi sarjan parhaista näyttelijöistä/roolivedoista.

Jack Gleesonista tulee vielä jotain todella suurta. Käy huviksesi katsomassa jotain sen haastatteluja, ei voi herttaisempaa poikaa olla, ja mitä se näyttelee. Aivan nappisuoritus.

Entäs komein mies? Omasta mielestäni ykkösenä lyhyen roolin tehnyt Mero ja sitten kakkosena Robb.

Jaime ja Daario -sämpylän väliin, kiitos. Charles Dance voi komentaa.

Tämän sarjan kohdalla pätee sanonta että kaunein lähtee ekana. Enkä tarkoita Catelyn Starkia..

Kirjat lukeneet tietävät kyllä. Siinä vasta nainen. :whip:

Danylla ei ole mitään väliä. Ihan turha akka ja tylsä hahmonakin. Cersei...:kuola: Siinä on sen luokan rotunainen että oksat pois ja lohikäärmeet lakoon. Lannisterit ja Bronn on koko sarjan kovimmat tyypit.

Iwan Rheon, joka näyttelee Boltonin äpärää, on tehnyt ihan huikeaa duunia Theonin bestiksenä. Oikeasti aika häiritsevä hahmo.

3e055c0922745430be8b72d978807b0e.gif

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Repesin kyl nauraa ku toi sanos just tos kohtauksessa sen "Noo... You think I'm some sort of savage?" :lol2:

Melisandre on mun suosikkini :kuola:

EDIT: vähän oli laimea lopetus muuten ihan hyvään kauteen. Toisaalta olen onnellinen siitä, että viimeisessä jaksossa Danyn osuus jätettiin vähemmälle. Hahmo ja sen tekemiset kun ei kiinnosta mua lainkaan. Lopetus oli kyllä äärimmäisen laimeaa kamaa. Tyytyväinen olin siitä, että Gendry päästettiin karkuun. Se on jollakin ihmeellä noussut yhdeksi mun suosikkihahmoista, vaikka onkin esiintynyt sarjassa loppupeleissä yllättävän vähän. Ihmettelin myös sitä, että Tyrion ei koko kaudella oikeastaan kusettanut ketään kertaakaan kunnolla. Ei spoileja, mutta tulevilta kausilta odotan melkoisen paljon :D Niin paljon kaikkea kivaa tulee tapahatumaan! Vituttaa vaan odottaa kokonainen VUOSI!

Repesin kyl nauraa ku toi sanos just tos kohtauksessa sen "Noo... You think I'm some sort of savage?" :lol2:
Sama. Toinen nauruhermoja kutkuttanut kohtaus oli Tyrionin kysymys "Killed a few puppies today?" innostuneelle Joffreylle. :lol2:

Tuli myös vilkastua vika jakso eilen.

Oon myös samaa mieltä että loppu oli laimea. Yleensä kun kausi loppuu tai sarja jää tauolle tapahtuu lopussa jotain merkittävää. Nyt loppu liian vaisusti omaan makuun.

Oma lemppari on nyt tällä hetkellä Ygritte. Vaikka Nietos saikin turhia nuolia osakseen :(

Jatkuvasti joku jaksaa kirjoista mussuttaa. Täällä mitään kirjoja lueta, sarja arvostellaan sellaisenaan kun se on. Kirjoja varten on omat ketjut. Ugh!

Katos kun MEILLE KIRJAT LUKENEILLE tämä keskustelu on välillä vähän kuin salilla sen uuden noobin treenien seuraaminen. Toinen tekee pelkkää penkkiä ja habaa ja nekin ihan päin persettä.

Tekisi mieli opastaa ja opettaa mutta kun toinen ei vaan ymmärrä.

;)

Oma lemppari on nyt tällä hetkellä Ygritte. Vaikka Nietos saikin turhia nuolia osakseen :(

Ygritte on kyllä ihqu ja tykkään vaan entistä enemmän, kun rei'itti Snown. Daenerystä olen kuitenkin fanittanut eniten alusta asti ja aina vaan paranee!

Kolmoskaudella sarjan vauhti mielestäni putosi tai sitten sitä vaan alkaa tottua yllättäviin juonenkäänteisiin. Odotan into piukassa jatkoa. Mitähän sieltä muurin takaa oikein tulee ja miten siinä tulee käymään? Tämä on ollut juonellisesti tärkein ja kantaaottavin elementti sarjassa koko ajan.

Fire and blood! :rock:

edit: Niin ja minusta 9. ja 10. episodin loppukohtausten välillä oli selvä linkki. Lannisterien petos ja murha vs. Targaryenin intuitio ja rakkaus. Ihan herkistyin.

Katos kun MEILLE KIRJAT LUKENEILLE tämä keskustelu on välillä vähän kuin salilla sen uuden noobin treenien seuraaminen. Toinen tekee pelkkää penkkiä ja habaa ja nekin ihan päin persettä.

Tekisi mieli opastaa ja opettaa mutta kun toinen ei vaan ymmärrä.

;)

Salillakaan ei ole syytä mennä pyytämättä ketään opastamaan, paitsi jos toinen aikoo selvästi teloa itsensä. Voihan tässä tietysti olla vaarana että mentaalisesti nyrjähtää väärien olettamusten ristiviidakkoon, mutta koittakaa nyt vaan hillitä sitä valistus-intoanne. Vaadin vapautta tulkita sarjaa sen perusteella mitä on nähty, vaikka se kirjojen suhteen menisikin ihan päin persettä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom