Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hodor on kyllä paras! Olen harkinnut, että pitäis joskus sellasen päivän, että vastaa kaikkeen vaan "Hodor" eri äänenpainoilla.
Pistetään muuten nyt galluppi, että kuka on se sarjain kaunein nainen? Itse en osaa päättää Cersein ja Danin välillä. Ai niin ja se kenen kanssa Dani hinkkaantui(ykköskaudella?) oli aika hyvä. Myös Ros, Sanza ja Melisandre ovat oikein toimivia ratkaisuja. Kyllä on silmänruokaa niin paljon etten osaa päättää. :(
Edit. Ai niin ja Ygritte!!
Sansan kanssa kannattaa olla btw aika tarkkana, kun tuo Sophie Turner on vasta -96-syntynyt. Ekalla kaudella Sansalle kuolaaminen alkaa menemään jo vähän härskiksi. ;)
Pistetään muuten nyt galluppi, että kuka on se sarjain kaunein nainen? Itse en osaa päättää Cersein ja Danin välillä.
Pistetään muuten nyt galluppi, että kuka on se sarjain kaunein nainen?
Mihin ihmeeseen se valtava zombilauma katosi? Edellinen kausi päättyi niiden rynnäkköön ja sitten katosivat kuin pieru saharaan, onko cgi-budjettia leikattu vai mitä? Tai ehkä niillä oli kauden mittainen taktiikkapalaveri.
Katsojat ovat järkyttyneitä koska b) koko sarjan ajan rakennettu valta-asetelma vedettiin pöntöstä. Jäljellä on vain Lanisterit ja joukko ipanoita ja kummajaisia. Kaikilla on jokin luuranko kaapissa.
Omalla kohdalla tämä. Tai no en nyt järkyttynyt, mutta fiilis oli semmonen, että no ni Lannisterit voitti, sota ohi. Hajaantukaa, täällä ei ole enää mitään nähtävää. Mua vitutti enemmän sen suden tappaminen, kun noiden Starkien.