Game Of Thrones:HBO (spoilerit kielletty, keskustelua vain TV sarjan tapahtumista)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jambo
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Koska tulee kolmonen? Mikä sen blondin nimi on jota Techno Viking nusajaa?

edit- Daenerys Targaryen

1223808142168_f.webp

En oo kirjoja lukenut, voi olla tyhmä kysymys? Kasvaako noi sudet 120 kiloisiksi? Sen kokoisiahan hirviösudet ovat?? (direwolf)

Ihan jees kolmosjakso. Vielä käydään ns. yhdellä pytyllä, mutta eiköhän se kohta pääse vauhtiin.
ps.Baarbaarin emäntä on kuuma

pikkulikasta tulee lienee valtakunnan parhaimpia miekkailijoita.
Piti kattoa pari kertaa uusiksi loppu, että pistikö se ählämi puumiekan tyttöröisen vatsaan.

^Samaa mieltä jossain määrin. Ei nyt tylsä jakso ehkä musta ollut, mutta aika vähänlaisesti vei sarjaa eteenpäin. Yleensä oon sarjoja katsoessa tottunut lataamaan kerralla koko tuotantokauden ja sitten joka ilta katsomaan niitä jaksoja, ja silloin hidas tahti ei niin haittaa. Mutta nyt kun katsoo vain jakson viikossa, niin olisi mukavampaa, jos sarjassa tapahtuisi vähän enemmän. :D

Joo, oli vähän vielä sellaista asettelun makua. Toivottavasti nyt ensi jaksossa esim. muurilla alkaa jotain jo tapahtumaankin.

Sentään lopun miekkailuharjoittelu oli tosi hienoa katsottavaa. Tarvinnee niitä taitojaan suhteellisen pian :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Paras jakso oli, kokoaika tapahtui tarinan kannalta mielenkiintoista ja hahmotkin jo alkaa olla suht tuttuja.

Sarjan alun hidastempoisuus johtuu siitä, että tuo maailma on senverran monimutkainen pitkine historioineen ja lukuisine henkilöineen ettei sitä lähtöasetelmaa ihan parissa jaksossa vielä selitetä katsojalle.
Kun katselija ei ole lukenut kirjasarjaa, niin vaatii paljon taustojen ja ihmissuhteiden avaamista sekä nappuloiden asettamista paikoilleen ennenkuin itse "peli" voi todella alkaa.
Tähänasti on keskitytty vielä siihen kuinka tuohon sarjan nykyhetkeen on päädytty ja kuka on kukakin.

Mites teillä jotka olette kirjat lukeneet, meneekö kirjojen antamat mielikuvat tapahtumien puitteista ja henkilöistä kuinka paljon yksiin sarja kanssa? Vai onko tullut sellaisia "ei vittu" hetkiä.

Itse odottelen että pääsen katsomaan koko kauden kerralla.

Sarjan alun hidastempoisuus johtuu siitä, että tuo maailma on senverran monimutkainen pitkine historioineen ja lukuisine henkilöineen ettei sitä lähtöasetelmaa ihan parissa jaksossa vielä selitetä katsojalle.
Kun katselija ei ole lukenut kirjasarjaa, niin vaatii paljon taustojen ja ihmissuhteiden avaamista sekä nappuloiden asettamista paikoilleen ennenkuin itse "peli" voi todella alkaa.
Tähänasti on keskitytty vielä siihen kuinka tuohon sarjan nykyhetkeen on päädytty ja kuka on kukakin.
Veit jalat suustani.

Itse oon ainakin saanut ihan tarpeeksi irti ensimmäisistä jaksoista, en ole kaivannut enempää toimintaa. Onhan se tyylikkäämpää ensin esitellä ja rakentaa henkilöiden välisiä herkullisia jännitteitä ja sitten vasta myöhemmin päästää helvetti irti. Siitä tulee paljon enemmän wooou-fiilis kuin jos mättö alkaisi heti. Jännitys ja mysteeri toimivat paremmin kuin aivoton action.

Vähän vaihtelua perinteiseen "heti tappelua/mörköjä/epicstuff"-mentaliteettiin.

Veikkaanpa että tuon rakentelun ansiosta kun tässä sarjassa alkaa tapahtumaan, niin se on vähintään fiilikseltään jotain legendaarista ellei peräti myös visuaalisesti. Veikkaan yhdistelmää.

Laadukasta jälkeä, eikä mun mielestä millään tasolla tylsää mielenkiintoisten hahmojen ansiosta.

Erinomainen alku! Hirveä määrä henkilöitä/taustatietoa/intressejä pitää tuoda tietoon. War is coming sanoi kuningas! Nelosta odotellessa.... :rock:

Budjetin "pienuus" näkyy kyllä. Vähän liikaa ennalta arvattaa menoa, jos ei hirveitä juonen käänteitä ole tulossa. Eka jakso alko tykisti ja nyt on menty kaks jaksoa hieman laahaten. Hyvännäköisiä blondeja ja ihan karismaattisia miehiä kyllä. Paras sarja tällä hetkellä varmaankin.

Katsoin sattumalta Canalilta ekan jakson uusinnan, ja täytyy kiittää onneani että löysin tuon (en tiennyt ko. sarjasta mitään ennakkoon). Ekan jakson perusteella tuosta tulee meikäläisen kaikkien aikojen lempparisarja. Oikein vitutti kun jakso loppui...

Budjetin "pienuus" näkyy kyllä. Vähän liikaa ennalta arvattaa menoa, jos ei hirveitä juonen käänteitä ole tulossa. Eka jakso alko tykisti ja nyt on menty kaks jaksoa hieman laahaten. Hyvännäköisiä blondeja ja ihan karismaattisia miehiä kyllä. Paras sarja tällä hetkellä varmaankin.

Kyllä mä veikkaisin että ainakin juonen osalta tulee sellasia juttuja mitä ei ehkä odottaisi.

Suositut

Back
Ylös Bottom