Game Of Thrones:HBO (spoilerit kielletty, keskustelua vain TV sarjan tapahtumista)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jambo
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Mun suosikkini koko jengistä on se kääpiö, joka vaikuttaa ainoalta kunnialliselta kuninkaan suvussa/seurueessa. Sen lisäksi se nuori prinsessa, josta tulee suunnilleen varmaan joku sudenratsastaja kohta :D

Overallina:

+ sudet ovat toistaiseksi olleet varsin merkityksellisessä roolissa, toivottavasti ovat sitä myös jatkossa.
+ mielenkiintoisia henkilöhahmoja, Arya, barbaaripäällikkö vaimoineen, kääpiö ym.
+ paljon tissejä ja panemista, ei tarvitse katsella mitään lasten sarjaa.
+ sotaa luvassa
+ ne ihmeellisen näköiset zombit

- taistelua on toistaiseksi ollut todella vähän
- sarjan vittumaiset hahmot ovat toistaiseksi olleet vain limaisia nilkkejä, kenestäkään ei ole tullut sellaista todellista psykon tuntua.

Hyvältä näyttää, toivottavasti vielä paranee jatkoon.

+ ne ihmeellisen näköiset zombit
Näitä toivoisin nopeasti lisää. Mutta luonnollisesti näihin paneudutaan varmaan sarjan edetessä. Olispa kamala polte googlettaa tietoa noista, mutta jätänpä googlettamatta niin mukavampi seurata sarjaa. :)
- taistelua on toistaiseksi ollut todella vähän
Veikkaan että tämä on vähän niinku Rooma, eli viimisen päälle siisti, mutta tappelujaksoja tulee vähemmän kuin näitä lätinäjaksoja. Jos miettii LOTRia vaikka, niin ei sekään ollu yhtä myllytystä. Välillä syötiin lembasta.

Ja oon samaa mieltä: Arya ja kääpiö tähän mennessä ylivoimasesti parhaat hahmot, vaikka Aryan hahmokehitys on jo aika ennalta-arvattava. Diggaan siitä näyttelijän ilmeilystä. Osaa näyttää ihan perkeleellisen vihaselta vaikka on semmonen sintti.

Tulipa hinku lukea silmarillionia taas.

Näitä toivoisin nopeasti lisää. Mutta luonnollisesti näihin paneudutaan varmaan sarjan edetessä. Olispa kamala polte googlettaa tietoa noista, mutta jätänpä googlettamatta niin mukavampi seurata sarjaa. :)

Veikkaan että tämä on vähän niinku Rooma, eli viimisen päälle siisti, mutta tappelujaksoja tulee vähemmän kuin näitä lätinäjaksoja. Jos miettii LOTRia vaikka, niin ei sekään ollu yhtä myllytystä. Välillä syötiin lembasta.

Ja oon samaa mieltä: Arya ja kääpiö tähän mennessä ylivoimasesti parhaat hahmot, vaikka Aryan hahmokehitys on jo aika ennalta-arvattava. Diggaan siitä näyttelijän ilmeilystä. Osaa näyttää ihan perkeleellisen vihaselta vaikka on semmonen sintti.

Tulipa hinku lukea silmarillionia taas.

Kirjaa mihin sarja pohjautuu kyllä voin suositella oikein lämpimästi. Ei mikään tuon genren kirja oo tämän kyseisen jälkee tuntunu miltää. Tosin liekkö järkiä lukea kirjaa yhtäaikaa kun seurata siihen pohjautuvaa sarjaa :)

Toinen jakso oli ensimmäistä parempi, jään seuraamaan kyllä tätä sarjaa. Ja täytyy sanoa, että en nyt tajunnut ollenkaan, miten kuningatarta esittävä nainen olisi kuiva harakka. Kaunis nainen se musta on :wtf:

E. Se iso, paidaton äijä on kyllä aika hyvä :D

Nokun sen pitäisi näyttää viattomalta, josta ei voisi uskoa mitä myrkkyä ämmä on sisältä (toivottavasti kuvalinkki onnistuu):

imgres

VS esim.

imgres

Viimeksi muokattu:
Kirjaa mihin sarja pohjautuu kyllä voin suositella oikein lämpimästi. Ei mikään tuon genren kirja oo tämän kyseisen jälkee tuntunu miltää. Tosin liekkö järkiä lukea kirjaa yhtäaikaa kun seurata siihen pohjautuvaa sarjaa :)

Meikä kyllä pistää lukien kirjat jahka tämä kausi päättyy. Sen verran mielenkiintoinen sarja ollut tähän mennessä.

No sit oon oikeilla jäljillä. Mietin vaan näkeekö näitä jostain ihan suoraankin :D

No sit oon oikeilla jäljillä. Mietin vaan näkeekö näitä jostain ihan suoraankin :D

Ehkä jostain netin syövereistä voi löytyä streameja noilta kyseisiltä kanavilta mitkä lähettää noi mutta laatu on sitten sitäkin huonompaa.

Nokun sen pitäisi näyttää viattomalta, josta ei voisi uskoa mitä myrkkyä ämmä on sisältä (toivottavasti kuvalinkki onnistuu):

SummerGlauLenaHeadey04.jpg
Kopioidaan sen kuvan alkuperänen linkki eikä google linkki :jahas:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Voihan vitun salasanat. Nyt mulla on episode 1 mut ei salasanaa sen purkamiseen :rolleyes: En oo tarpeeks nörtti tähän torrenttien maailmaan.

Voihan vitun salasanat. Nyt mulla on episode 1 mut ei salasanaa sen purkamiseen :rolleyes: En oo tarpeeks nörtti tähän torrenttien maailmaan.

Otit sit jostain piratebaysta jonkun salasanasuojatun version, joku vaatii tietenkin 2-3 taalaa rahaa että saat sen salasanan. Kannattaa lukea niitä mielipiteitä niissä näkyy missä on salasanat ja missä ei.
Suosittelen että koitat saada joltain tutulta inviten johonkin vähän laadukkaampaan mestaan mistä saat sit kunnon tavaraa. Ja noista kutsupaikoista tulee vähän eri nopeudella ja ei oo pelkoa mistään salasana hutuista.

Emmä vittu löydä tuolta linkin takaa mitään kun ei toi haku toimi mulla sielä ainakaan. Täytyy ootella että kyseinen sarja ilmestyy blu-raynä niin saa kattella pleikkarilla sit joskus :D

Teet Ephemeral warettamisesta liian vaikeaa, imutat vaan suosiolla sen version Piratebaysta missä on eniten jakajia. Itse imuttelen kaikista sarjoista 720p versiot, kuvan lisäksi usein myös ääni on pareminpi laatuista.

En ole varmaan 3-4 vuoteen käyttänyt piratebayta sarjojen hakemiseen koska ne samat sarjat mitkä tulee tonne eztv:seen upataan eztv nickillä myös piratebayhin.

Emmä vittu löydä tuolta linkin takaa mitään kun ei toi haku toimi mulla sielä ainakaan. Täytyy ootella että kyseinen sarja ilmestyy blu-raynä niin saa kattella pleikkarilla sit joskus :D

Laitappa sellainen sivu kuin www.torrentz.com. Sinne hakuun sitten game of thrones tai ihan sama mikä sarja. Yleensä uusin jakso on aina ylimpänä. Kannattaa bongata tuoltakin linkeistä sellainen torrentti, jonka perässä on tuo eztv. Ovat ainakin varmasti toimivia.

www.isohunt.com

Kuten muissakin, niin yleensä tässäkin uusin jakso on aina ylimpänä ja yleensä uusimmalla jaksolla on eniten seedaajiakin.

No nyt on pari jaksoa katottu ja mielenkiintoselta vaikuttaa :thumbs:

Kiitoksia kaikille avulialle! :D

e. Haluun olla se barbaariheimon pomo :puntti:

Suositut

Back
Ylös Bottom