Gallup, vaikuttaako auto treffeillä? (punttimimmit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Vaikuttaako auto treffeihin radikaalisti?

• Ihan sama mikä auto, ei vaikuta.

Votes: 0 0,0%
  • Farmari on huono juttu.

• Sedan/coupe on huono juttu.

• Total voters
    0

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Meitsillä on kina kaverin kanssa siitä, vaikuttaako auto radikaalisti treffeihin, tässä tapauksessa haemme siis kysymystä:

Jos treffiseura saapuu Volvon T5 farmarisportilla T4 sedan/coupe sportin sijasta, niin onko tämä iso häiriötekijä treffeillä? Vaikuttaako siis teidän mieikuvaanne treffiseurasta negatiivisesti farmariauto sedanin/coupen sijaan?

Tässä vielä autoista kuvat.

T4 sedan

Volvo-S40-T4-OToj.jpg

T5 farmari

v855_01_small.jpg

Jos treffiseura saapuu Volvon T5 farmarisportilla T4 sedan/coupe sportin sijasta, niin onko tämä iso häiriötekijä treffeillä? Vaikuttaako siis teidän mieikuvaanne treffiseurasta negatiivisesti farmariauto sedanin/coupen sijaan?

Vastaus: Ei vaikuta periaatteessa mitenkään viime kädessä...

Mutta... Farmariautot ovat ihan jees mun mielestä. Tosin tulee helposti mieleen, että miksi hänellä on sellainen? Eli onko kundi suurinpiirtein perheellinen (<-- vieraissa?), juuri eronnut, koiraihmisiä vai mitä? Jos nämä asiat selviää parhain päin, eli kundilla on vaan se pelkkä koira tai hän on eronnut tarpeeksi pitkän aikaa sitten tai hänellä on sellainen harrastus, joka vaatii esim. kamojen kuljetuksen osalta ison auton, niin homma on jees.

Sedan -mallinen auto ei tuo oikein mitään mielikuvia, kunhan sitä nyt vaan ajattelee, että kundilla on ihan jees auto.

Sillä onko miehellä loppujen lopuksi auto vai ei, ei ole minulle minkäänlaista merkitystä. Tietysti on kiva jos on, koska minulla ei ole.

Mutta jos se auto on, niin kieltämättä huomion kiinnittää negatiivisessa mielessä se, onko auto kuinka paskainen tai sotkuinen sieltä sisältä ja onko se muutenkin ihan pommikunnossa. Ja mielummin toivoisin, että siitä on verot maksettu ja että se auto on katsastettu, ettei matka keskeydy... ;)

Jos miehellä on "liian hieno" urheilumallinen brassailuauto, niin joissain tapauksissa pisteet voivat laskea, sillä minulle tulee sellainen mielleyhtymä, että se auto on sille kundille munanjatke ja että sen kundin tärkein asia elämässä on se auto. Tulee jotenkin sellainen fiilis, että kundi voi olla pahimmillaan mieleltään joku "pentu" ja että hänen kaikki rahansa menevät sen auton maksuun.

Mut sulattaa autojen osalta aika varmasti joku Kupla, Mini tai Rättisitikka - ainakin kesäiseen aikaan ja sit mä tykkään maastureista. Ja siistissä kunnossa olevat autot (oli se merkki tai malli mikä tahansa), ovat aina plussaa.

Tyystin samantekevää. En välttämättä kiinnittäisi huomiota juuri lainkaan. Jos olisi todella prameanoloinen auto, voisin ehkä hämmentyä hieman. Ehkä farmari mielikuvissa tosiaan on perheauto, joten jossain alitajunnassa saattaisin hieman pohtia asiaa. Yleisesti ottaen kuitenkin ihan samantekevää. Eipä mua ole koskaan treffeille autolla kyllä haettukaan :rolleyes: .

Tulipa mies kummalla tahansa noista niin plussaa on, Volvo-fanille nimittäin.;)
Yleisesti ottaen farmari ei ole yhtään huonompi kuin sedan tai coupe, itse kun on koiraihmisiä ja haaveilee farmarista niin ei olisi huonoa, jos farmari tulisi miehen mukana.:D

Ihan sama. En kiinnitä kyllä autoon mitään huomiota. Toi sedan kai on ns "tavallinen" auto, joten ei siitä sen enempää. Ehkä joku iso farmari voi herättää ihmetystä, miksi hän sellaista tarvitsee, mutta kaipa siihen on joku selitys (lainassa joltain perheelliseltä kaverilta tai äidiltä tai harrastaa koiran kanssa jääkiekkoa :D )
Mua saa tulla hakemaan treffeille kummalla vaan. Saa tulla ilman autoa tai ajokorttiakin.

joo ei auta mikään jos volvolla tulee :D Sen sijaan aika moisen vaikutuksen tekis jos tulis hyvin pidetyllä ilmajäähdytteisellä saksalaisvalmisteisella kansanautolla :hyper:

En ymmärrä autoista mitään eikä todellakaan kiinnosta minkälainen auto miehellä on. Mikäli treffiseura saapuu paikalle autolla, jossa on lasten turvaistuin takana niin silloin on huonosti asiat (edellyttäen ettei auto ole lainassa).

Periaatteessa ei vaikuta.

Mut jos on joku kauhee pommi on se auto, niin sit saattaa vaikuttaa... mut jos taas ei joudu kyydissä istumaan, koskaan, niin sittenpä se on aika sama. Olipas selkeää :D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Molemmissa on puolensa, tosin yleensä en vedä mitään syvällisiä johtopäätöksiä miehen autosta. Ellei se sitten ole todella huomiota herättävä.

Kaikkein eniten itseäni ehkä häiritsisi joku älyttömillä spoilereilla varustettu, neljän pakoputken violetti liekkikuvioitu menopeli.

Noissa Miken kahdessa esimerkissä ei kyllä ole mulle minkäänlaista eroa. Erotan siis autotyypit mutta en lokeroisi miehiä niiden perusteella.

Tuo farkku on kyllä vähän "pappameininkiä". MUTTA jos mies on koiraihmisiä ja todellakin omistaa koiran niin sitten se ei haittaa. Itse katsoisin ekaksi tuon koirakortin.

Jos koiraa ei ole niin sitten vaikuttaa ihan muut tekijät:

Jos nainen on ns. kodinrakentamisvaiheessa ja hakusessa on aviomies niin farkkuvolvo on ihan ok. Se voi kertoa miehessä siitä, että tämän on valmista kauraa avioliittoon (rivitalopätkä, 2 lasta ja farmari-volvo). Ja silloin tuleekin kyseeseen se, mitä nainen haluaa: jos avioliitto EI ole lähitulevaisuuden suunnitelmissa niin tuo farkkuauto voi tuntua alitajuntaisesti vähän liian ahdistavalta. Mies on liian pliisu, ei ole sitä vaaran tuntua. Eli kiinnostus lopahtaa.

Eli:
Farkkuvolvo vähentää kiinnostusta selkeästi, jos:
Nainen on sinkku 25-30 v. Mies on sinkku 25-30 v. Kummallakaan ei ole aikeita mennä naimisiin ja hankkia lapsia (lähitulevaisuudessa). Miehellä on farkkuvolvo, joka EI ole työsuhdeauto. Ja miehellä EI ole koiria.

Selkeä muuttuja: jos miehellä EI ole koiria, mutta naisella ON. Niin farkkuvolvo on ihan plussaa. Tässä nainen toki ajattelee omaa ja koiriensa etua.

Ei vaikuta autot ylipäätään enkä vetäisi noiden autojen perusteella johtopäätöksiä suuntaan tai toiseen. Kysyisin toki mahdollisista koirista tms. Toinen on tietenkin tilanne jos olisi kyse jostakin kauheasta rötisköstä/älyttömän epäsiististä/huonosti itsemaalatusta (tai tyyliin ovet keltaiset, runko musta) ajopelistä :lol2:

Itselläni ainakin tuo farkku saattaisi hieman pelästyttää, ellei siihen tosiaan kuten on jo monesti mainittu, ole jotain hyvää syytä. Yleisesti ottaen on ihan sama minkälainen auto kundilla on. Miinuspisteitä ropisee roimasti jos kundi puhuu enemmän autonsa ominaisuuksista ja esittelee antaumuksella, haukotuksistani huolimatta, sitä mitä kustakin nappulasta tapahtuu (been there:D ). Naisia kun ei nyt vaan yleensä satu kiinnostamaan autojen suhteen muu kuin, että sillä pääsee paikasta toiseen, auto ei ole mikään matolaatikko ja sisätilat ovat suhteellisen siistit.

Siis onko miehellä enää väliä jos sillä on joku Volvo S60??? :D Farmarimalli herättäisi suuria epäluuloja, koska inhoan koiria eikä ne lapsetkaan kyllä plussaa olisi. Sitä paitsi Volvo S40/S60 on anyway mun lempiautoja... Saattaisin kyllä kysyä onko äijällä kauheesti velkaa, tuommonen menopeli maksaa käytettynäkin saman verran kuin perusauto uutena.

Huomattavasti enemmän vituttaa mies, joka ei ilman opaskoiraa osaa mennä julkisilla mihinkään tai tajua niiden liikkeistä muutenkaan. Mulle melkein parempi, ettei miehellä ole autoa ollenkaan, itsellä ei ole koskaan ollut enkä ole kaivannut. Tiedän kyllä jääväni tässä varmaankin vähemmistöön, mutta piti se nyt tulla tännekin mussuttamaan.

En ole millään lailla kiinnostunut autoista, joten en huomaisi edes noissa kysymyksen autoissa ihmeempää eroa. Ainoat mitkä enemmän häiritsisivät olisi jos autossa olisi lastenistuin, tai jos mies ajaisi jollain kammottavalla itse laitellulla amerikanraudalla tai jollain ökyurheiluautolla mihin on uponnut kaikki nykyiset ja tulevat varat.

Tai no, tulihan sitä aikanaan mietittyä, uskaltaako kyytiin kun silloinen poikaystävä tuli hakemaan tanssireissulle erittäin wanhalla itse laitetulla Ladalla, joka näytti hajoavan ensimmäisessä töyssyssä kappaleiksi. Mutta oikeastaan sekin oli vaan plussaa, oli nimittäin niin sympaattisen ruma ajokki kun olla voi.

Paras kuitenkin olisi, jos mies osaisi kulkea ihan omin jaloin ja julkisilla.

Farmarimalli pistäisi epäilemään onko tullut sekaannuttua varattuun perheelliseen mieheen. Ainakin mun päässä farkkumalli yhdistyy siihen perinteiseen rivitalonpätkä, 2 lasta ja koira -kuvioon, joka ei mun kohdalla oikein nappaa. Toisaalta taas perheestä haaveilevien naisten mielestä se voi olla hyväkin asia.

Sinänsä mulle on ihan sama vaikka mies tulisi treffeille rätisevällä polkupyörällä. Mutta kommentoin vain omalta osaltani millaisia mielikuvia nuo edellämainitut automallit herättää.

Auto ei mun miehenvalinnassa näytellyt minkäänlaista osaa, vaikka tyyppi ajoi tuolloin ikälopulla Nissan Micralla :D Auto olisi saanut kurtistamaan kulmia ainoastaan siinä tilanteessa, jos kyseessä olisi ollut ns. karvanoppacorolla itse laitetuilla kalvoilla ja kalliilla soittovehkeillä tai jos auto olis saanut meikäläisen makuun turhan paljon huomiota. Siinä tilanteessa olisin miettinyt, että mitkähän tämän jätkän prioriteetit oikein on. Ts. autolla ei ole väliä, kun mies suhtautuu siihen neutraalisti pelkkänä kulkuvälineenä käytettäväksi siirtymiseen paikasta a paikkaan b, eikä miehisyyden jatkeena. Tässä tilanteessa olis sitten ihan sama, onko se farkku vai sedan vai mikälie. Jos siis ylipäätään omistaa autoa, mulle nuo autot on lopulta melko yhdentekeviä. Jaloilla, bussilla, junalla ja pyörällä pääsee, eikä maksa paljon :) Tässä tilanteessa tällä hetkellä itse asiassa olemmekin tämän kyseisen entisen Micran omistajan kanssa, ja hyvä niin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom