GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Gallup: Suuri hyötysi pakkotoistosta...

Timba79

Moderaattori
Mode
Ikä
45
Paljon on ollut juttuja ennen ja jälkeen pakkotoiston ja pakkotoiston antamasta "valaistuksesta" eli kertokaa suurimmat hyötynny tästä loistavast palstasta...

Omalla kohalla on pari juttua, eli opein vihdoinkin tekemään selän niin että se tuntuu selässä!! Eikä siinä montaa vuotta mennytkään!! Ja toinen on tämä syömispuoli, tulee vihdoinkin syötyä riittävästi jotta voi ees kasvaa!!

Mä oon valaistunu kanssa tosi paljon näissä sali/ruoka-asioissa.. Tää palsta on tosi motivoiva. Kiitoksia vaan kaikille.:)

Niin, missä sitä olisikaan ilman tätä forumia... Aloitin vasta treenaamisen ja täältä olen lähes kaiken tietoni hankkinut, lukuun ottamatta muutamaa kirjaa. Jatkakaa samaa rataa!
:5: :worship:

Pakkiksella on mukava jutella,treeniasioiden lisäksi,myös sellaisista asioista jotka saattaa olla vaikeita aiheita kasvotusten.
Kuten ihmissuhteet,roinaaminen,sairaudet ym. viat.

Ohan täältä paljon tietoa saatu. Muistan ku sillon kerran ostin purkin kreatiinia, ja aattelin että kuinkas tätä tavaraa annostellaankaan. Noh, pakkikselle vaan, F.A.Q.-nappia painamaan ja hetihän sieltä löyty asiaa käsittelevä threadi. Siinä iso-J sanoi ottavansa 10g palautumisdrinkissä -> nyt oli annostus selvä.:) Sit taas esim maastavedon tekniikan opin täältä, samoin monta hyvää vinkkiä penkkiin. Hyvää psyykkausta on tullu kans, ja uusimmat uutiset (kiinnostavat sellaset, ei mitään Jasmin Mäntylän erotiikkalomaa koskevat) oon kuullu yleensä täält.

Että sellast.

Tuossa jo tulikin tuota ruokapuolta ja treenausta ja muuta elintärkeää, joissa foorumista on ollut ja on edelleen suurta apua myös minulle. Tähän joukkoon kuuluu myös kaikki hauskat gallupit ja mitä erikoisemmat threadit!
Puhumattakaan siitä tärkeimmästä, eli todella mielenkiintoisista ja mukavista ihmisistä (sen verran varauksella kuitenkin, että ihan kaikki eivät ole toistaiseksi osoittautuneet niin mukaviksi..), joihin on tavalla tai toisella saanut tehdä tuttavuutta ;)... Kiitos siitä, että olette olemassa. :haart:

Originally posted by MissFlightattendant
Puhumattakaan siitä tärkeimmästä, eli todella mielenkiintoisista ja mukavista ihmisistä (sen verran varauksella kuitenkin, että ihan kaikki eivät ole toistaiseksi osoittautuneet niin mukaviksi..), joihin on tavalla tai toisella saanut tehdä tuttavuutta ;)... Kiitos siitä, että olette olemassa. :haart:

No olet ainakin laajentanut kokemuksia erilaisista ihmistyypeistä ja luonteista. Maailmassa on ihmistä moneen lähtöön, kaikilla on eri motiivit ja käyttäytymismallit. Mä olen itse saanut niin paljon paskaa niskaan erilaisilta ihmisiltä, että ei jaksa enää muitten jutuista välittää. Menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mä löysin totuuden rasvojen käytöstä ravinnossa. Aikaisemmin on menty pyhällä proteiini/hiilihydraatti-jaolla välttäen suurta saatanaa rasvaa.

Muuten lueskelen treeni ja ravintojuttuja lähinnä ajankuluksi. Joskus kyllä löytyy jotain uutta pikku detaljia, jota sitten soveltelen.

Penkki ei enää junnaa paikallaan kiitos 2x6.. rupean pikkuhiljaa taas uskomaan että voin joskus saada sen 200kg penkistä.
Ravintopuoli alkaa olemaan pikkuhiljaa kohdallaan ennen pakkotoistoa mentiin proteiinilla ja hiilareilla.

Sitäpaitsi työpäivät menee rattoisasti täällä surffaillessa.

Kyllähän täältä jotain pikkuvinkkejä tarttuu omaan treeniin/ruokavalioon.

Yks tärkeä asia mun mielestä on, että tältä löytää käytännössä nopeiten ja yhteen paikkaan koottuna bodauksen pro-kisojen tulokset sekä uutiset/juorut koskien pro-kisaajia tai -kisoja (kiitos ruhl :thumbs: ).

Originally posted by edelbrock
No olet ainakin laajentanut kokemuksia erilaisista ihmistyypeistä ja luonteista. Maailmassa on ihmistä moneen lähtöön, kaikilla on eri motiivit ja käyttäytymismallit. Mä olen itse saanut niin paljon paskaa niskaan erilaisilta ihmisiltä, että ei jaksa enää muitten jutuista välittää. Menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Näinpä. Täydellisiä vastakohtia on tullut matkanvarrella vastaan... Onnekkaasti myös niitä omia piirteitä täydentäviä ja vastaavia luonteita on jotenkin ihmeellisesti sattunut kohdalle...hmmm... :)

No treenisysteemit on tullu vähän paremmin tietoon,
Täällä tuputetaan vaan liikaa sitä fakin Hd treenausta:). Ja on ruokailuihinkin jotain järkeä

Jotain pientä treeniin ja ravintoon. Paljon uusia tuttavuuksia. Mielenkiintoisia keskustelunaiheita, joista saanut nähdä uusia näkökulmia ja mielipiteitä. (Tästä viimeisestä suurkiitos Yleiselle keskustelulle) Erilaisia persoonia. Motivaatiota. Kannustusta. Ajankulua. (Aina nettiin mennessäni surahdan ekaksi Pakkikselle)

Hyvä tapa kerätä tietoa ja kokemuksia..ja toisinkuin kuunnellessa ukkojen juttuja salilla tai lukiessa jostain lehdestä/kirjasta, täältä ne löytää myöhemminkin suht helposti, kun alkaa unohtumaan asia.
Ja tietenkin hauskaa kun suurinosa ihmisistä ovat kiinnostuneet yhdestä hyvin tärkeästä asiasta elämässä, treenaamisesta (ja siihen liittyvistä) eikä pidä outona jos alkaa miettimään jotain siihen liittyvää juttua..tai tylsänä, kuten ns.livenä voi joku "ei-treenaava" pitää :)

No tietenkin toi ravinto puoli mutta ISOOOOO plus on palstan huumori, eipä varmaan tulisi käytyä jos täällä ei porukka heittäs huulta ja pinta vinttuilisi. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom