GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Gallup: Suuri hyötysi pakkotoistosta...

Kaytännössä kaiken tietämyksen treenaamisesta ja ravintopuolesta olen saanut pakkotoiston kautta. Onneks satuin löytämään tän vain muutaman kuukausi sen jälkeen, kun varsinaisesti aloin salilla käymään. :worship:

Suurin hyötyni on pikkuhiljaa levenevä selkä ja eeeeerittäin pikkuhiljaa kaartuvat etureidet :thumbs: Ainakin Miken, Tomin ja colemannin vinkeistä olen ottanut vaarin ja tuntuma reisi- ja selkätreenissä on aivan toinen kuin ennen - etenkin jalkatreenin osalta kaikki treeni meni ennen takareisille ja persiille, mutta nyt tuntuisi, että tuosta etupuoleltakin löytyy jonkinlainen lihas. Eipä muuta kuin :love: kaikille hyviä neuvoja antaneille!

Edit: unohtui penkkipunnerruksen tekniikan oivaltaminen, se ei olisi onnistunut ilman pakkista :worship:

Kyllähän Pakkotoistoa on monesta kiittäminen; tätä kautta on oppinut tekemään itselleen suht järkevän treeniohjelman sekä syömään oikein. Ts. ainahan sitä on tullut paljon ja miehekkäästi ;) syötyä mutta nyt on ymmärtänyt oikean ruokavalion merkityksen. Ja kun joskus tympii tuo salille meno niin hetki sivujen selailua niin kyllä motivaatiota taas löytyy.
Ohan se varma.

Kyllä on treenaamisen laatu parantunut huomattavasti kun on täällä kokeneempia kuunnellu... Toi ruokailu puoli on kanssa kehittyny tooosi paljon.:worship: Pakkotoisto.comille

oon nyt surffaillu täällä muutaman kuukauden, ja tänään uskaltauduin vihdoin rekisteröityä:kippis1: . salilla tullu muutama vuosi käytyä, ja perus asiat jokseenkin hanskassa... täältä oon kuitenki käytännössä kaiken oppinu ja tiedot hankkinu. ollut kyllä tooooosi iso apu. maksimit noussu liikkeissä jopa 20%-35% liikkeestä riippuen, kun täältä olen neuvoja ja tietoa etsinyt.. saattaa tuo tosissaan reenaaminenkin toki vaikuttaa( nyt 2,5kk kunnollista reeniä takana:offtopic: ), mut ei voi ku kiittää ja kumartaa kaikkia pakkislaisia!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom