GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Gallup: Suuri hyötysi pakkotoistosta...

Paljon tietoutta, kiinnostusta ja motivaatiota.
Mutta varmaan yhtä tärkeenä tulee pari uutta kaveria jotka oon saanu pakkiksen kautta.
:haart: Tomi
:haart: Rintafile

Ja on muuten helvetin kiva nähä pakkislaisia. Ehkä 20-30 pakkislaista on tullu moikattua. :haart:

Originally posted by Mike
Mä en ole kamalasti vielä saanut, mutta antanut kyllä olen sitäkin enemmän. Välillä kiitokset on se mikä lämmittänee Mikenkin saatanallista laajentunutta horkkasydäntä.

No suurin osahan meistä on täällä sitä tietoa hakemassa ja se jakopuoli on vähän vähemmässä käytännön kokemusten puutteessa!! Mutta kyllä sitä itsekin jo osaa aloitteleville vinkkejä antaa!!

Originally posted by timba79
No suurin osahan meistä on täällä sitä tietoa hakemassa ja se jakopuoli on vähän vähemmässä käytännön kokemusten puutteessa!! Mutta kyllä sitä itsekin jo osaa aloitteleville vinkkejä antaa!!

Tarkoitin lähinnä yleisesti käsitettä Pakkotoisto.

Ruokapuoli mennyt uusiksi Pakkiksen ansiosta, ja treeneihiin on tullut vinkkejä. Varsinkin vammojen ehkäisy, ylikunto ja levon merkitys ovat olleet niitä tärkeimpiä asioita joita on jäänyt takataskuun, puhumattakaan mielenkiintoisista keskusteluista.

Kiitos Pakkotoisto!

Pakkotoisto turmeli elämäni.

Originally posted by Hannibal
Pakkotoisto turmeli elämäni.

Pakkotoisto on elämäni.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Kyllähän se 99,9% tiedosta on tullut Pakkotoiston kautta haalittua.

Erittäin asiantuntevaa porukkaa ja hyviä keskusteluja eli kaiken kaikkiaan netin paras saitti :kippis1:

Kyllähän tämä ruokavalioon ja treeniin on vaikuttanut. Suurimmat linjat kyllä on tullut jo aiemmin, mutta täydentävää tietoa löytyy aina täältä.
Ehkä enemmän tämä on kuitenkin virtuaalista sosiaalista kanssakäymistä oikean sellaisen vastapainoksi (tai korvaamiseksi :D ).

Aina jotain pientä uutta ruokavalioon ja treeniin.

Ja tietysti x-kappaletta uusia tuttavuuksia, joista eräät ovat jopa ihan parempia kavereitakin.

Mike, ai laav juu. Kattos huomenna ovisilmästä klo 12.01, goatsetan sut siitä. Tuun tampesteriin hörhöilee..

Parhaimmillaan Pakkotoisto tarjoaa erittäin laadukasta näkemystä ja relevanttia tietoa voimaharjoittelusta ja kehonrakennuksesta. Tulokset ovat vuoden aikana nousseet roimasti omaksutun ja sovelletun informaation ansiosta, ja se motivoi.

Pakkotoisto on koulussamme jokseenkin tunnettu yksistään huumorinsa takia. Jotkut sanonnat ovat tarttuneet puhekieleenkin. ...Me tosi harrastajat emme nosta penkistä vaan penatasta. :arvi:

Pakkotoiston tekee hyväksi foorumiksi myös sen monipuolisuus - foorumilla voi puhua monista aiheista (suhteellisen) rakentavasti.

Ja huonoimmillaan pakkotoisto on aikarosvo ja addiktio, jota vastaan täytyy taistella päättäväisyydellä; en itse asiassa käy täällä kuin koulupäivinä tästä nimenomaisesta syystä.

:4:

Originally posted by D.W.A.M
Pakkotoisto on koulussamme jokseenkin tunnettu yksistään huumorinsa takia. Jotkut sanonnat ovat tarttuneet puhekieleenkin. ...Me tosi harrastajat emme nosta penkistä vaan penatasta. :arvi:
Joo kyllä täälläki päin on väki ollu ihmeissään ku mä oon jotain deividiks haukkunu:D

Originally posted by Deat
Joo kyllä täälläki päin on väki ollu ihmeissään ku mä oon jotain deividiks haukkunu:D
Tuosta deividistä on tullut aika suosittu sana lähinnä omalla luokalla. Aluksi tarttui muhun täältä ja mun kautta tarttunut kaikkiin muihinkin. Myöskin Hasselhoffin suosio on kasvanut räjähdysmäisesti, enää ei puhutakkaan Martti Servosta, vaan Deividistä. :)

Originally posted by Tomi
Haha, kerro toki esimerkkejä. :)

Mm. sellaista on ilmennyt, kun eräs pakkislainen käytti termiä "aivot nyrjähtää", jonka omaksuin, käytti sitä muuanna päivänä opettajani.

"Hassunhauskat kiertolinkit" tiesivät jo moniaat, käyden sieltä huumoria sähköpostiviesteihin. Ihmiset, jotka eivät ole painoista millään tavalla tietoisiakaan, tavaavat pak-ko-tois-to.com. Näin ovat asiat edenneet, sano. Pakkotoisto tuli joka kotiin kuin kotiliesi. Koko Suomen Pakkotoisto! :kippis1:

Pakkiksesta on kyllä ollut vietävästi hyötyä treenien suunnittelussa ym. ,vielä kun lihaa tarttuisi kroppaan, niin olisi aihetta juhlaan. Tässä noin yli vuoden palstaa lueskelleena uskaltauduin sitten oikein ottamaan nimimerkin.
Ainiin.. Pakkiksen varjopuolena on selvästi havaittu nettiriippuvuuden lisääntyminen noin 90% - pitää käydä lukemassa monta kertaa päivässä +pari pakkotoistoa päälle..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom