GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

GALLUP:Seksi vai kehonrakennus ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Rice
Kaikki lehdet?...jenkkilehdet ja sitten ympäri maailmaa pikkuiset paikalliset kylälehdet :lol2: Kyllä ne "kaikki maailman lehdet" aika pientä julkisuutta ovat vielä...

Ainoa maailman luokan bodari minkä suht moni tietää on Arska. Revi siitä sitten että moni tietää jonkun Dorian Yatesin tai Lee Haneyn...Ei tavalliset pulliaiset tiedä tästä marginaaliporukasta vittuakaan. Jonkun FLEXin ja Musclemagin ym vastaavien lukijoiden tietoisuuteen se jää...

Enkä mä nyt edelleenkään ole vakuuttunut että Mr Olympia titteli naisia sen kummemmin kiinnostaa. Okei, friikkejä varmaan on jotka halua peuhata 130kg:sen äijän kanssa :D mutta tuskin edes 9/10 suht normaalista naisesta jaksaa innostua, vai mites on leidit?

No en nyt tietenkään tarkoittaisi kirjaimellisesti kaikkia maailman lehtiä mutta kuten Jeesus19 totesi kyllä varmasti olisi monessa suomalaisessa lehdessä tuollaisen saavutuksen jälkeen.

Ja jos olet julkkis jolla on rahaa niin kyllä se kummasti vaan vetää naisia puoleensa otetaan esimerkiksi Kimi Räikkönen ja Jenni Dahlman meinaatko että se Kimi on Jennin saanut komean ulkonäkönsä ja hyvien verbaalisten lahjojen avulla?

Originally posted by Rice

Mutta onneksi mä ja muutkin saan naisia ilman colemanin massaa ja arskan habojakin :D

Harvapa ilman naista jää ellei itse niin halua mutta pointti oli kuitenkin siinä että kiinnostaako naisia maailman paras kehonrakentaja joka tietenkin olisi kuuluisa ainakin Suomessa?

itse selitit että:

Hmm...jotenkin mulla on sellainen mielikuva että eipä nuo fitnesskissat puhumattakaan "tavallisista" naisista ole kiinnostuneita tippaakaan oletko joku maailman paras kehonrakentaja... Tai onko sulla colemanin massa tai Arskan habat...

Minäpä väittäisin että moni nainen on kinnostunut jos olet maailman paras kehonrakentaja ja voitat Mr. Olympian siitä saa varmasti niin paljon julkisuutta että kaikki tietävät sinut ainakin suomessa.

Menee jo vähän sekavaksi mutta on sitä kiva välillä tälläisiä turhia asioita pohdiskella ja spekuloida, Ei tämä niin vakavaa ole;)

Originally posted by EKKS

Ja jos olet julkkis jolla on rahaa niin kyllä se kummasti vaan vetää naisia puoleensa otetaan esimerkiksi Kimi Räikkönen ja Jenni Dahlman meinaatko että se Kimi on Jennin saanut komean ulkonäkönsä ja hyvien verbaalisten lahjojen avulla?

No ite henk.koht. en ottais Dahlmanin harakkaa missään nimessä..

:urjo:

No en nyt tietenkään tarkoittaisi kirjaimellisesti kaikkia maailman lehtiä mutta kuten Jeesus19 totesi kyllä varmasti olisi monessa suomalaisessa lehdessä tuollaisen saavutuksen jälkeen.

Joo enkä mäkään tarkoittanut kaikkia maailman lehtiä vaan siis kaikkia maailman bodilehtiä vaan...

Eh, totta..ilman Kimin rahoja ja julkisuutta ei Jenni edes vilkaisisi Kimiin baarissa...Toisaalta ei Dahlman nyt n i i n hyvän näköinen IMO ole...

Harvapa ilman naista jää ellei itse niin halua mutta pointti oli kuitenkin siinä että kiinnostaako naisia maailman paras kehonrakentaja joka tietenkin olisi kuuluisa ainakin Suomessa?

Niih...mä olen edelleen sillä kannalla että hyvällä "normaalilla" lihaksikkaalla kropalla, miellyttävällä naamalla ja mielenkiintoisella persoonalla saa enemmän kiinnostusta kuin sillä että olisin 135 kiloinen Mr Olympia...Laittaiskohan modet tästä gallupin?

Tietenkin Suomessakin on näitä sälittäviä ihmisiä jotka haluaa julkisuuten vaikka toisen ihmisen kautta...

Minäpä väittäisin että moni nainen on kinnostunut jos olet maailman paras kehonrakentaja ja voitat Mr. Olympian siitä saa varmasti niin paljon julkisuutta että kaikki tietävät sinut ainakin suomessa.

Njääh, en oikein jaksa uskoa. Kike Elomaan ajat ovat menneet ja ajat toiset. Koko bodaus buumi on mennyttä muistoa enää...

Ei tämä niin vakavaa ole;)

:kippis1:

Sehän nyt on selvä että dahlman on kiinnostunu vaan julkisuudesta ja kimin rahoista!!!!!

Jos se "lehmä" on oikein vittumainen niin se odottaa kunnes on sormus sormes ja lähtee rahojen kans :david:

Tässä vinkki sulle Kipi :eek:

Attach file:
Maximum size: 2048576 bytes

Valid file extensions: gif jpg png txt zip bmp jpeg Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 xls

Ja painamalla Choose-nappia, saat kovalevyltäsi max. 2Mt kokoisen kuvan laitettua näytille.

Originally posted by Lattarinta
Tässä vinkki sulle Kipi :eek:

Attach file:
Maximum size: 2048576 bytes

Valid file extensions: gif jpg png txt zip bmp jpeg Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 xls

Ja painamalla Choose-nappia, saat kovalevyltäsi max. 2Mt kokoisen kuvan laitettua näytille.

Mutta eikös se tule linkkiin tuolla tavalla? Siis pitäis saada itse viestiin! "tajusitko"?

Onpa harvinaisen vaikea kysymys toi että seksi ja kehonrakennus. Mut sanotaanko näin että päättäs kummin tahansa niin tulis aina armototon vitutus.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Originally posted by Dragon
Bodaus tietysti.

Seksi. Pyh. Asento naurettava, nautinto hetkellistä ja kustannukset kohtuuttomat...
Sanos muuta. Puhumattakaan niistä seuraamuksista mitä seksistä voi tulla.

Originally posted by Kipi I
Tomppa kun katson sun avataria niin näyttäis kuin olis tennispallo nahan alla :confused:

...pöh, photoshoppailua :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom