Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Kynis
Seksi.
Tästähän voisi kehitellä jatkogallupin eli paras sekstailuasento?

Jiihaa :blow:Originally posted by stranger
Doggie![]()
Originally posted by Kipi I
Ei voi olla turhempaa galluppia mutta aivan sama. Kumman valitsisit, kehonrakennuksen vai seksin? Ite ottaisin ensimmäisen tottakai :D
Jep, tervekätinen mies ei naista kaipaa.Originally posted by HooEee
kyllä luulen, että kallistuu tonne kehonrakennuksen puolelle.
:thumbs:
Originally posted by Hulkki
Jep, tervekätinen mies ei naista kaipaa.
Olisi kiva jos tietäisin mikä on "seppuku", nonetheless olet varmasti oikeassa. ;)Originally posted by Ripe
Ei mitenkään yllättävä vastaus mieheltä joka ennemmin tekee seppukun kun lähestyy naista ;)
Originally posted by Hulkki
Olisi kiva jos tietäisin mikä on "seppuku", nonetheless olet varmasti oikeassa. ;)
Minä olen ainakin kerran, ainakin luulen niin...;)Originally posted by Maiju
Ja jatkogalluppia... ;) Ne jotka valitsee kehonrakennuksen, niin mietityttää, että ovatko he koskaan mahtaneet seksiä saadakaan, ja minkä laatuista![]()
Originally posted by Stalker
Jos totta puhutaan niin mitähän mieltä tyttöystävä olisi ajatuksesta että kävisin vain salilla enkä harrastaisi seksiä enää ikinä...
Originally posted by Maiju
Ja jatkogalluppia... ;) Ne jotka valitsee kehonrakennuksen, niin mietityttää, että ovatko he koskaan mahtaneet seksiä saadakaan, ja minkä laatuista![]()
Originally posted by Jeesus19
Muutetaas vähän eli:
Kumman valitsisit
1.paikalla:olisit maailman paras rakenteisin kehonrakentaja ,Colemanin massa ja arnoldin muodot vai
2.paikalla:Viivi Avellan ,Jennifer Lopez,Christina Aguilera,Pamela Andersson ja Jenna Jameson sun kanssa sänkyyn koko loppu elämäksi
Eli kumman valitsisitte?
:kippis1:
Mikäli nuo muutkin olisivat paikalla niin Arnoldin habat olis ihan hyvät saada...Originally posted by Maiju