Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Kynis
Seksi.
Tästähän voisi kehitellä jatkogallupin eli paras sekstailuasento?
Jiihaa :blow:Originally posted by stranger
Doggie
Originally posted by Kipi I
Ei voi olla turhempaa galluppia mutta aivan sama. Kumman valitsisit, kehonrakennuksen vai seksin? Ite ottaisin ensimmäisen tottakai :D
Jep, tervekätinen mies ei naista kaipaa.Originally posted by HooEee
kyllä luulen, että kallistuu tonne kehonrakennuksen puolelle.
:thumbs:
Originally posted by Hulkki
Jep, tervekätinen mies ei naista kaipaa.
Olisi kiva jos tietäisin mikä on "seppuku", nonetheless olet varmasti oikeassa. ;)Originally posted by Ripe
Ei mitenkään yllättävä vastaus mieheltä joka ennemmin tekee seppukun kun lähestyy naista ;)
Originally posted by Hulkki
Olisi kiva jos tietäisin mikä on "seppuku", nonetheless olet varmasti oikeassa. ;)
Minä olen ainakin kerran, ainakin luulen niin...;)Originally posted by Maiju
Ja jatkogalluppia... ;) Ne jotka valitsee kehonrakennuksen, niin mietityttää, että ovatko he koskaan mahtaneet seksiä saadakaan, ja minkä laatuista
Originally posted by Stalker
Jos totta puhutaan niin mitähän mieltä tyttöystävä olisi ajatuksesta että kävisin vain salilla enkä harrastaisi seksiä enää ikinä...
Originally posted by Maiju
Ja jatkogalluppia... ;) Ne jotka valitsee kehonrakennuksen, niin mietityttää, että ovatko he koskaan mahtaneet seksiä saadakaan, ja minkä laatuista
Originally posted by Jeesus19
Muutetaas vähän eli:
Kumman valitsisit
1.paikalla:olisit maailman paras rakenteisin kehonrakentaja ,Colemanin massa ja arnoldin muodot vai
2.paikalla:Viivi Avellan ,Jennifer Lopez,Christina Aguilera,Pamela Andersson ja Jenna Jameson sun kanssa sänkyyn koko loppu elämäksi
Eli kumman valitsisitte?
:kippis1:
Originally posted by Maiju