"Gallup": parhaiten SEKOITTUVA soijaprode?

Elikkäs; allergioiden vuoksi protskuissa valitettavasti rajoittunut käyttämään soijaprodea. Kokemuksia tähän saakka vain huonomakuisista ja huonosti nesteeseen sekoittuvista soijaproteiinijauheista. Eri soijaprode-threadeja selaillessa aloin vakuuttumaan etenkin siitä, että hyvänmakuista sekä samaan aikaan hyvin nesteeseen sekoittuvaa soijaprodea ei ole keksittykään, heh heh...

Joidenkin kokeiluiden jälkeen noita maustamattomia soijiakin on tullut opittua maustamaan, mutta tuo nesteeseen sekoittuminen grr.. Ikävää juoda "ihan ok" makuista, mutta tajuttoman klimppistä tököttiä; hienoperse kun olen monella tapaa. Mutta kertokaas ihmiset kokemuksistanne sellaisista soijaprodeista, jotka sekoittuvat oikeasti hyvin/tyydyttävästi nesteeseen? Jos pystytte vielä kehumaan kyseistä tuotetta hyvänmakuiseksi, niin vinkkejä otetaan ällistyneenä vastaan :)

Thanks.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse ostin ensimmäistä kertaa elämässäni kokeeksi fastin soija90:stä sen hinnan vuoksi ja siksi kun halusin kokeilla tuotakin tuotetta... ja eihän se sekoitu kirveelläkään ... kunnes ostin 1,5e maksaneen yleissheikkerin jolla tuosta saa muutamalla vatkautuksella tasaista, mutta tosiaan haarukalla sekoitellessa jäi ihan helvetin kokoisia paakkuja.

Itselle tuo maustamaton soijaproteiini maistuu ihan siedettävän makuiselle, tosin mulla on aika kaikkiruokainen maku ... tuskin tuo kaikille käy :)

Mutta joo, maultaan siis vittumainen soija (mutta itselleni se makoisa soija) :D

Minäkin oon huomannu et sheikkerin kaa saa huomattavasti paremmin sekottumaan kaiken. Itekin oon tota soija90 käyttäny. Sitä kun ekan kerran koitin lusikalla sekotella ni ei koostumuksen vuoksi meinannu alas mennä, mutta sheikkerin kans maku oli jopa hyvä.

Ei ole olemassa parhaiten sekottuvaa soijaproteiinia. Ja vaikka ne olisi maustettuja niin silti ne on aika äklön makusia.

Ekaksi => kiitti kaikille tähänastisista kommenteista.

Toiseksi => itse itselleni vastaten; nyt tuli postissa Weiderin Soy 80+ vaniljan makuisena. Jauhetta vähän ohjetta enemmän sheikkeriin + vettä 0.3 l => olin lentää persielleni, koska kyseinen jauhe sekottui aivan helvatan hyvin!! Paakuista ei tietoakaan, sekottui melkein kuin hyvä herapalkkari konsanaan. Esim. Nutrifastin Soy-prodesta ei voi puhuakkaan samana päivänä, etenkin sekottuvuuden osalta. Ja nyt kun liemi on tasaista litkua, menee meikäläiselläkin paremmin alas eikä aiheuttanu vatsanväänteitä, niinku soijapurut normaalisti.

Ko. Weiderin pulveria kehuttiin (hyväksi, sekoittuvaksi, tosin kalliksi) jossain soija-threadissa. Kallista on kieltämättä, 800 g pönikkä 28 euroa + postit, eli kaukana soijan tutusta huokeasta kilohinnasta.

Ei ole olemassa parhaiten sekottuvaa soijaproteiinia. Ja vaikka ne olisi maustettuja niin silti ne on aika äklön makusia.

Edelliseen viitaten, sekä "I disagree" että "I agree". Eli hyvin sekottuvia (jopa liukenevia?) näköjään on (I disagree). Mutta... hyvän makuiseksi ei voi sanoa (i agree). Itse asiassa "ÄKLÖ" olisi varmasti paras laatusana kuvaamaan omaa tunnelmaa ko. jauhosta. Eli ei mitään helvetin pahaa, pystyy juomaan, totutellaan, mutta todennäköisesti ei nautittavasti.

Purkin kyljessä kehotetaan sekottamaan kevytmaitoon, mutta eipä allergian vuoksi onnistu, joten täytyy kokeilla soijamaitoon tai vastaavaan. Soijamaitoon sekotettuna tuskin maistuu pahemmalle kun veteen. Joten; positiivinen yllätys poislukien hinta.

Mites, onko muilla kokemuksia tästä Weiderin tuotteesta? Maku soijamaidon tai muiden nesteiden kanssa? Muut maut (suklaa, mansikka)?

Soija85 Flavour, suklaan makuisena. On soijaprotuksi hyvää ja sekoittuu kohtalaisesti (eli soijaprotuksi erinomaisesti), kilohinta on alle 15€.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom