SUPERCARB 1kg -40%

GALLUP. Pakkotoistolaisten ammatit/koulutukset

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
3 vuoden sisällä pitäisi olla autokorinkorjaaja/automaalari tai autosähköasentaja (tai joku sellane se on), n. 5kk viel aikaa miettii kumpaa erikoistun nyt täs amikses...

Päivitellääs taas.... HTK ja duuni kehittämisasiantuntija...

Gradun pitäisi olla valmis kesäkuun alkuun mennessä.

Edellisessä viestissäni vuonna 2002 en tiennyt, mikä musta tulee isona. No nyt tiedän :)

Maaliskuussa valmistun luokanopettajaksi. Työskentelen erityisluokanopettajana. Tulevaisuuden suunnitelmissa aikomus pätevöityä erityisluokanopeksi ainakin.

Kevään 2008 ylioppilas. Tarkoituksena olisi päästä opiskelemaan liiketaloutta ammattikorkeakouluun. :)

Haha, päivitetäänpäs tätä! Hylkäsin haaveet liiketalouden opinnoista ja hain opiskelemaan hotelli- ja ravintola-alaa. Sillä tiellä ollaan edellleen enkä ole katunut päivääkään. :)

Minä opiskelen nyt kolmatta vuotta biologiaa, tarkemmin mikrobiologiaa ja fysiologiaa. Paperit olisi tarkoitus saada ulos kolmen vuoden päästä :)

Saako palkaa udella ja mikä paikkakunta on kyseessä? Itse samoissa hommissa, tosin koulutus vain YO-merkonomi

Saa udella. :) Mä oon tuntipalkalla, ja tällä hetkellä mulle maksetaan kaupanalan TES:n mukaisesti 11,79€/h (toimistotyöntekijä-luokka ja 5 vuoden kokemuksella). Ja Helsinki kyseessä.

Mutta, mä oletan tienaavani sit enemmän kun olen valmistunut tradenomiksi! Valmistuminen tosin näillä näkymillä saattaa siirtyä syyskuuhun..

ravintolakokin perustutkinto ja kondiittorin ammattitutkinto, jonkun aikaa olin kokkina mutta paskat työajat ja palkka rupes ottaa päähän niin tällähetkellä kolmatta vuotta töissä kondiittorina, kivemmat työajat kun viikonloput vapaana...

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Back
Ylös Bottom