GALLUP. Pakkotoistolaisten ammatit/koulutukset

Ikä
30
Kaupunki
Vekkuli
Koneistaja, ei oikein tahdo olla töitä. Kaikki sillon hoki että mee metallille, että se on tulevaisuuden ala ja varma työpaikka... miten kävi?
työtön
työtön
työtön
työtön

JP Fux

Pieru
VIP
Tällä hetkellä ravintola alalla. Elokuun lopulla taas työtön, ellei mitään muuta ilmene.

Datanomi oon koulutukseltani.

Tuleva merkonomi, tuleva ylioppilas, tuleva kauppatieteiden maisterismies ja nykyinen aika-ajoin työskentelevä jokapaikanhöylä pienyrityksessä. Toivon mukaan ei koskaan yrittäjä.
Optimisti?

Jonkun vuoden päästä opintojen nopeudesta riippuen pitäisi valmistua oikeustieteen maisteriksi eli juristiksi. Haaveena jonain päivänä päästä poliisin hommia tekemään.

Ingenjööri, koulutukselta laiva-ala, muttei päivääkään alan hommissa. Nyt ollut 3 vuotta hydrauliikan kanssa tekemisissä.

YO, Hotellin liikkeenjohdon restonomin paperit viittä vaille kädessä. Kokkina saan lisätuloja lusmuiluun ja kaljanjuontiin.

Ikä
32
YO, matematiikan opintoja yliopistossa vielä aikalailla jäljellä.

Tuleva varastonhoitaja, valmistun ens keväänä :dance:

Ikä
33
Elektroniikka-asentaja. Nyt opiskelen tietotekniikan insinööriksi ja puolet on tutkinnosta suoritettu. Teen opiskelun ohella automaatio-asentajan töitä.

Ikä
38
Suunnitteluassistentti konetekniikasta.

LVI-piirtäjän hommissa.
Sama muuten mutta lisäksi vielä Talotekniikan inssiksi opiskelemassa

MissEvilEve

Moderaattori
Mode
Ikä
40
Koulutus tosiaan sairaanhoitoalalta joskus aikoinaan tuli hankittua ja aiemmin vuosikausia erilaisten aikuisviihdejuttujen parissa olin töissä (kuten olen tainnut ketjuun aiemmin kirjoittaa). Ihan asiallisia duuneja tosin, eli nettinörttinä tuli aika pitkälle noissa erotiikkaan liittyvissä jutuissakin oltua (+ sexshop).

Nykyisellään kolme vuotta olen ollut ihan "tavistöissä", nörtteily jatkuu ICT-alalla (mobiili, data, verkko-, ja tietoliikennepalveluita). Erikoistiimissä nykyään vaikutan ja teknistä asiantuntijaa yritän kovasti esittää.

Ikä
34
Levyseppähitsaaja tuli papereitten mukaan koulusta mutta vartijan hommia duunailen onnellisesti.

Kauppatieteiden yo, rahoitus pääaineena