SUPERCARB 1kg -40%

GALLUP. Pakkotoistolaisten ammatit/koulutukset

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Koneistaja, ei oikein tahdo olla töitä. Kaikki sillon hoki että mee metallille, että se on tulevaisuuden ala ja varma työpaikka... miten kävi?
työtön
työtön
työtön
työtön

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Jonkun vuoden päästä opintojen nopeudesta riippuen pitäisi valmistua oikeustieteen maisteriksi eli juristiksi. Haaveena jonain päivänä päästä poliisin hommia tekemään.

YO, matematiikan opintoja yliopistossa vielä aikalailla jäljellä.

Elektroniikka-asentaja. Nyt opiskelen tietotekniikan insinööriksi ja puolet on tutkinnosta suoritettu. Teen opiskelun ohella automaatio-asentajan töitä.

Suunnitteluassistentti konetekniikasta.

LVI-piirtäjän hommissa.

Sama muuten mutta lisäksi vielä Talotekniikan inssiksi opiskelemassa

Koulutus tosiaan sairaanhoitoalalta joskus aikoinaan tuli hankittua ja aiemmin vuosikausia erilaisten aikuisviihdejuttujen parissa olin töissä (kuten olen tainnut ketjuun aiemmin kirjoittaa). Ihan asiallisia duuneja tosin, eli nettinörttinä tuli aika pitkälle noissa erotiikkaan liittyvissä jutuissakin oltua (+ sexshop).

Nykyisellään kolme vuotta olen ollut ihan "tavistöissä", nörtteily jatkuu ICT-alalla (mobiili, data, verkko-, ja tietoliikennepalveluita). Erikoistiimissä nykyään vaikutan ja teknistä asiantuntijaa yritän kovasti esittää.

Kauppatieteiden yo, rahoitus pääaineena

Back
Ylös Bottom