GALLUP. Pakkotoistolaisten ammatit/koulutukset

Ylioppilas vuosimallia 2001. Ammattikorkeakoulua tuli jonkun aikaa kokeiltua mutta se on toistaiseksi jäissä. Kemian alan töissä tällä hetkellä.

Myyntipäällikkö, eli esimiehenä 4-hengen myyntitiimille. Samalla opiskelen merkonomiksi iltaisin.. Myyntialan töitä takana 9 vuotta, ikää 25.

dink sanoi:
Yhdestä noista firmoista työnantajana olen kuullut vähän kaikenlaista juttua mutta hyvä homma joka tapauksessa että näitä yhtiöitä on ilmaantunut lisää Suomenkin markkinoille. Ja lentäminenhän on hienoa riippumatta siitä maksetaanko siitä vai ei. ;)

Joo, se on ihan totta, että yksi näistä firmoista vedättää kuuleman mukaan jonkin verran.. :whip:

Koulutukselta putkiasentaja, jota en ole paljoakaan tehnyt korkeanpaikan kammon vuoksi.

Ammatteja: virastomestari, vartija, puuseppä ja tällä hetkellä olen vahtimestari.

Hiljalleen sähköpuolen DI tutkintoa suorittelen.

Ohessa on tullut oltua (monet päällekkäisyyksiä):

2 kesää autokuski sähköasennusfirmassa.
1 kesän myymälävartija securilla.
2 vuotta muuttomies
2 kesää pakkaaja leipomossa
2 kesää melonnanohjaaja.
2 kesää kiinteistönhoitaja (huoltomies siis kerrostalokohteissa)
1,5 vuotta ison kauppakeskuksen kiinteistönhoitaja.

Superman77 sanoi:
Pistetäänpäs vaihteeksi kyselyä pakkotoistolaisten ammateista, eli katsotaan minkälaisia taustoja löytyy??

Halukkaat voivat laittaa myös koulutuksen. Jos ammattia ei halua paljastaa niin alakin riittää.

:p
Yo ja AMK, psykiatrinen sairaanhoitaja:)

Grosskopf sanoi:
Koulutus:
-YO-tutkinto
-sähköalan perustutkinto
-elektroniikka-asentajan koulutus ( ei ammattitutkintoa suoritettuna )
-melkein(!!) turvallisuusalan EAT
-jossain välissä taisin olla Turun AMK:ssa 3 kk

Ammatti:
-vartija

Nykyään kokoonpanotyöntekijä. Nippelinappeli. Pitäisköhän vierailla vitutus-threadissakin... No ei, tää on ihan ok homma, vähän aikaa. Olen loppuikäni duunari, sekin on ihan ok.

Lähihoitaja, suuntautuminen sairaanhoito ja huolenpito vm 2002. Joulukuussa olisi valmistuminen sairaanhoitajaksi.

hafanafa sanoi:
Aika nuorena olet valmistunu. Miten työtilanne?

Huono! Ja reissuhommat ei kiinnosta harrastuksen vuoksi ;) Kojeistoasennushommia teenpi paskapalkalla.

Olisin käynyt kone tai rakennuspuolen jos oisin tiennyt. Olisi töitäkin niillä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom