GALLUP. Pakkotoistolaisten ammatit/koulutukset

Koulutus

Lääkäri ja lisäksi kirjoilla mat.lu:ssa, jossa opintoja fysiikasta, matematiikasta ja tietojenkäsittelytieteistä.

kauppatieteiden ylioppilas

Valmistuin pari vuotta sitten tietojenkäsittelytieteen maisteriksi, nykyään tutkijahommissa

Molekyylibiologi

apua kaikki on täällä jotai hienoja.... :D Mä olen vaan fil. yo... matikkaa ja tietojenkäsittelytiedettä opiskelen..... (naisellista?) :D

Hummerivirta sanoi:
Yo-merkonomiksi koitan täs opiskella (merkonomit pelastaa maailman!!! :hyper: ). Joskus sitten olisi vielä tarkoitus tradenomiksi tai ekonomiksi valmistua. :)
Pelastakaa te youmerkonomit maailma niin minä voin sen tradenomina parin vuoden päästä tuhota! Eli olen tradenomi 1,5 vuoden kuluttua :)

Tyhymä insinööri.

flyboy sanoi:
Liikennelentäjä, jotain muuta olis vielä tarkoitus opiskella, kunhan ehtii/jaksaa.

:hyper:

Miks et jatka töitä lentäjänä?

Itellä ois tarkotus lentäjäks päästä, sit Finnairille käärimään fyrkkaa. :kuola:

Minkälaiset työllisyysnäkymät tolla alalla on?

Yo, liian pöljä jatko-opintoihin. Mihinkään en koskaan pääse, en varmasti!!!! En koskaan!!!!

Ei niitä lentäjän hommia olis tarkotus lopettaakkaan, vaan hommata rinnalle jotain lisäksi.. Nyt on niitä hommia pari vuotta tehty ja kolmekymmentä olis vielä edessä, joten kyllä sitä jotain muutakin vois vielä elämässään tehdä.

Työllisyysnäkymät on tällä hetkellä ihan hyvät, suuret ikäluokat jäämässä eläkkeelle ja nykyään jopa Suomessakin on muita yhtiöitä kuin pelkkä finnair. Kuten Blue1, Air Finland ja Golden Air jotka ovat myös hyviä työnantajia. :)

flyboy sanoi:
Työllisyysnäkymät on tällä hetkellä ihan hyvät, suuret ikäluokat jäämässä eläkkeelle ja nykyään jopa Suomessakin on muita yhtiöitä kuin pelkkä finnair. Kuten Blue1, Air Finland ja Golden Air jotka ovat myös hyviä työnantajia. :)

Yhdestä noista firmoista työnantajana olen kuullut vähän kaikenlaista juttua mutta hyvä homma joka tapauksessa että näitä yhtiöitä on ilmaantunut lisää Suomenkin markkinoille. Ja lentäminenhän on hienoa riippumatta siitä maksetaanko siitä vai ei. ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom