Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Ilkiä liike olkapäille ainakin minulle. Olen joskus kokeillut, mutten ole pystynyt yhtään vetämään (ei ole voimaa ja sattuu liikaa).jänkäkoira sanoi:Kaikille ei välttämättä ihan terveellisin liike, samaa sarjaa kuin ylätalja niskan taakse. Tosin joillekin voi olla ihan hyväkin liike tottakai. Ainakin Rocky vetää niitä.![]()
nelkku sanoi:Samoin tappaa niskan takaa punnerrus olkapäitä, ranskalaiset punnerrukset kyynerpäät, hauiskäännöt hajottaa ranteet, kyykky polvet jnejne. Hyvällä puhtaalla tekniikalla noitakin voi tehdä. Mä oon omakohtasesti huomannu et joka liikkees voi hajottaa paikkoja. Toki jos heti tuntuu epäluonnollisesti niin ei kannata tehdä.
Mulla olkakipuja ja ei niskantaakse veto taljassa käy olkaan yhtään. Täytyy jotenkin väärin vetää että tuon saa olkapäihin käymään kipeää IMO, vaikkka moni niin väittääkinOrava sanoi:Tappaa olkapäät kuten myös ylätalja niskan taakse, en suosittele.