Gallup: Niskan taakse "leuan veto"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JFG
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
neutraali sanoi:
Mulla olkakipuja ja ei niskantaakse veto taljassa käy olkaan yhtään. Täytyy jotenkin väärin vetää että tuon saa olkapäihin käymään kipeää IMO, vaikkka moni niin väittääkin

No leuanvetotangollahan sen voi helposti testata. Ei ainakaa pääse kusettamaan tekniikassa. Ellei sitten vedä ihan hullua painijan vippiä :D

insect sanoi:
No leuanvetotangollahan sen voi helposti testata. Ei ainakaa pääse kusettamaan tekniikassa.
Joo, eli minä teen väärällä tekniikalla ja mulla ei käy olkiin, muut tekee puhtailla ja niillä olat kipeenä :) . No on se leuanveto tankokin testattu, ei satu.

Niskantakaapunnerrus sattuu jo pelkällä tangolla nykyään ja kaikenmaailman muut ihme kierto liikkeet, mutta en millään kyllä tuota niskantaakse vetoa saa ottamaan olkapäihin vaikka kuinka yrittäisin :) .
Vinkki: työntäkää päätä eteenpäin tuossa niskantaakse vedossa(silloin kun tanko tulee niskaan siis) niin ette joudu niiden olkapäidenne kanssa venkoilemaan tuossa liikkeessä.

neutraali sanoi:
Mulla olkakipuja ja ei niskantaakse veto taljassa käy olkaan yhtään. Täytyy jotenkin väärin vetää että tuon saa olkapäihin käymään kipeää IMO, vaikkka moni niin väittääkin
Samaa mieltä,mutta täytyy tietty ottaa huomioon yksilökohtainen olkapäiden liikkuvuus.Mulle sopii noi niskantakaan/taakse-liikkeet,mutta toiset tuntuvat niissä vain paikkansa rikkovan.Yrittävätkö sitten liian isoilla painoilla ja vertaavat virheellisesti eteen/edestä tehtäviin liikkeisiin painojenkin suhteen.

Leveällä otteellahan se pitää tehdä, silloin sitä vois kutsuu selkäliikkeeksi. Tai ainakin selkähköliikkeeksi.

Se kertoo sitten kunnosta jotain. Mielummin tekee roikkuen omalla painolla 20 toistoa niskantaakse kuin ylätaljassa 5 toistoa sillä ja sillä painolla, se ei välttämättä aina kerro koko totuutta.

Joku sanoi, että latsit tulee kipeäksi? Mulla tulee yläselän lihaksisto ainoastaan, varsinkin hartialihakset (ei olkapäät).

Joka tapauksessa yks mun lemppari selkäliikkeistä :rock:

Niskan taakse menee noin 15, norm. eteen noin 20. Tosi hyvä liike jos paikat kestää. Itse väänsin joskus aikanaan 3xmax tyylillä ja toimi mainiosti.

Niskantakaa leuanvedossa kannattaa pitää jännitys myös ala-asennossa, etenkin lisäpainojen kanssa. Loksauttaa muuten olkapäitä ikävästi...

Kyllä pitää pystyä tanko vetämään niskan taakse,ei kukaan luonnostaan niin jäykkä ole.Jos ne olkapäät muka vääntyy luonnottomasti,silloin on kyseessä luonnottoman jäykkä jätkä ja superjäykkä rintaranka+etuolkapäät.Lisää venyttelyä ja liikkuvuusharjoitteita.Veikkaisin,että samoille tyypeille on "luonnoton"liike seuraava:ota 40-50% omasta painosta tanko,työnnä se leveällä otteella ylös,tämän jälkeen pidetään tanko pään päällä tempausasennossa ja käydään syväkyykyssä.Yllättävän monelle sahapukille "luonnoton"liike...

en o 12 enempää ottanut sarjassa/sarjoissa. 15 vois ehkä hyvänä päivänä mennä, normaalien enkka o 20.

must tuntuu siltä et ne joilla niskan taakse veto tekee kipeetä, tuntuu myös niskan takaa punnerruskin, ei varmaa kannata tehdä jos kipeetä tekee.

rupee venyttelee jos jeesais, jos nivelet sattuu ni ei voi varmaa mitää

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mniska sanoi:
must tuntuu siltä et ne joilla niskan taakse veto tekee kipeetä, tuntuu myös niskan takaa punnerruskin, ei varmaa kannata tehdä jos kipeetä tekee.
Mulla ainakin näin
neutraali sanoi:
Niskantakaapunnerrus sattuu jo pelkällä tangolla nykyään ja kaikenmaailman muut ihme kierto liikkeet, mutta en millään kyllä tuota niskantaakse vetoa saa ottamaan olkapäihin vaikka kuinka yrittäisin :) .
.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom