Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Shamrock sanoi:HP Photosmart 735, sain tämän kameran hiljattain lahjaksi. Täytyy sanoa, että olen positiivisesti yllättynyt ks. mallista, vaikka jotkut on sitä netissä dumanneetkin... hyviä kuvia, akkujen vaihdon jälkeen virtaa kestää ihan hyvin ja manuaalisia säätöjäkin löytyy.
Woland sanoi:Mulla on tuo sama malli, ja mä olen kyllä sitä mieltä, että niitä tarvittavia manuaalisia säätöjä ei kyllä kauheesti löydy. Suljinaikaa ei voi pakkoasettaa ja aukon koolle on kaks asetusta. Ja kyllä se taitaa sitä virtaakin viedä ihan kiitettävästi. Kuvan laadussa nyt ei ole mun mielestä varsinaisesti vikaa, tosin värisävyt jonkin verran ylikorostuu.
Shamrock sanoi:Tälläiselle sunnuntaikuvaajalle noi säädöt ihan riittäviä. Mulla ei ole vertailukohtaa, kun en ole muita digikameroita ennen omistanut (voihan se olla että jos pääsisi oikein pätevää laitetta testailemaan, niin Photosmart tuntuisi riittämättömältä(?!). Virtaa vie tosiaan, mukana tulleet huippu patterit tyhjeni silmissä, mutta kun ostin kunnolliset akkupatterit niin homma toimii ihan hyvin. Esim. eilen 4h ulkoilun aikana tuli napsittua paljon kuvia ja pidettyä muutenkin testiluontoisesti kameraa paljon päällä.. hyvin riitti akuissa virtaa. Sen mitä eilen huomasin, että pariin ulkokuvaan tuli taustalle mystisiä vaakaraitoja, muiden kuvien onnistuessa erittäin hyvin (siis edelleen tälläisen sunnuntaikuvaajan silmillä)