Gallup: Minkä digikameran omistat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Saapas
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pentax Optio S4. Sopivan pieni, kulkee mukavasti taskussa. Pikseleitä 4 miljoonaa. Kuvanlaatu ihan ok pikkukameralle.

Edit: Kameran mitat 83 x 52 x 20 mm, painoa 98 g.

HP Photosmart 735, sain tämän kameran hiljattain lahjaksi. Täytyy sanoa, että olen positiivisesti yllättynyt ks. mallista, vaikka jotkut on sitä netissä dumanneetkin... hyviä kuvia, akkujen vaihdon jälkeen virtaa kestää ihan hyvin ja manuaalisia säätöjäkin löytyy.

Olympus C220Z. Ihan ok peruskamera, "vain" 2,1 MPix. Ikääkin jo pari vuotta eli onhan kamerat halventuneet ja parantuneet noista ajoista.......

Ei jumaliste, näyttää siltä että vastanneista kahdeksallatoista on Canon ja seitsemällä joku muu! Aika tyrmäävä prosenttiosuus.
Mikä ihme siitä Canonista tekee niin suositun...?

Canon A80 löytyy myös täältä! Todella tyytyväinen olen. Kääntyvä näyttö on kyllä tietyissä tilanteissa loistava..

neutraali sanoi:
Mitä mieltä olit canonin a70.Itse pistin jo joku aika sitten sellaisen tilaukseen, mutta toimitus tuntuu olevan hidasta.Tuolla G5 tulee ainaki aivan sika tarkat kuvat mitä oon käyny netistä katteleen.

tykkäsin kyllä ko. kamerasta mahtui ainakin omaan taskuuni,akun kesto oli enemmänkun riittävä, ostin anttilasta paketin jossa oli hama merkkinen "fiksu" laturi ja 2000mAh akut.. maksaa muistaakseni 39e. akut jäivät sitten laatikon pohjalle pyörimään, kun myin kameran eteenpäin, koska uudella omistajalla oli jo akut. Syy miksi myin kameran oli juuri G-sarjan tarkemmat kuvat, kai se on vaan turhaa hifistelyä, mutta minkäs teet kun parempaa vaan tekee mieli. myös G-sarjan kameroilla otettujen kuvien vertaaminen järkkäreillä otettuihin aiheuttaa kameran vaihto viboja, mutta onneks ei oo rahaa :D

mutta tosiaankin kuvia tuli otettua noin 2500 kappaletta, ja hyvin se pirulainen toimi. istui hyvin käteen, sopi taskuun, ei painanut liikaa, tykkäsin, mutta parempi oli saatava... kuitenkin a70 on pirun hyvä kamera ominaisuuksiltaa hintaluokkaan jossa kilpailee... et varmaan tehnyt huonoa valintaa..

niinkun jotkut sanoo "canon tekee kamerat, muut on sitten jotain muita" ;)

ps. jos joku jyväskyläläinen tarvitsee hama:n laturin + 4kpl 2000mAh 4kk käytettyjä akkuja niin privaa niin kerron osoitteen mistä saa tulla hakemaan 20 euroa vastaan :)

Täältä löytyis muu kuin Canon... :)

Eli Minolta Dimage Z1 on kamerani. Ei mikään taskumalli, mutta mikä parasta, manuaalisesti pääsee leikkimään!

Haaveissa sitten jotain järeämpää (eli järkkäri) seuraavaksi, kunhan rahnaa kertyy säästöön. ;)

Creative PC-CAM 880. Pska kuin mikä, vaikka megapikseleitä löytyy pari kappaletta. Ilmeisesti tuossa on se valoitusaika tjsp harvinaisen pitkä koska monista kuvista tulee helposti tärähtäneitä jos ei käytä jalustaa. Mutta oli halpa ostos ja toimii niin webkamerana kuin videokameranakin hätätapauksessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom