Gallup: Minkä digikameran omistat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Saapas
  • Aloitettu Aloitettu
Eli tähän vaan oman kamerasi merkki ja malli, saa kommentoida omaa ja toisenkin kameraa, nähdään vähän mikä on hyvä ja mikä ei..
Tosin jokaisellahan on se paras kamera. :D

Oma kamera on Sony Sony DSC-P72 , 3MB 3x zoom. Peruskamera, ihan hyvä valinta peruskameraksi. Tyytyväinen olen ollut. Yhdellä kansainvälisellä digiforumilla valittiin yhdeksi parhaimmista viime vuoden 3mpiks malleista.
Pitäisi päivittää Minolta Dimage A1 -kameraan kesäkuussa, manuaalisäädöt ym. kiehtoo.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mullon canon ixus 400. Oon ottanut sillä jo paljon :kuvia: Niin ja ihan hyvä kamera musta :)

-edit- pitää nykyään editoida kun tulee niin omituisia lauseita

Yks huono puoli tos canonissa on kyl se et joutuu aina venailee, että se ottaa sen kuvan. Jotenkin vähän hidas eikä pysty räpsii kunnon sarjassa kuvia.. Saahan siin tietty jonkilaista videokuvaa, mutta jossain tilanteessa vois olla hyvä et se räppäsee sen kuvan nopeemmin..

Voihan se olla joku säätöjuttukin?

Canon Ixus II

Ostettiin tuo kun ei kaivat mitään manuaalisäätöjä tms. Pienikokoinen, tukeva metallikuori, kulkee näppärästi mukana.

1,5v vanha Canon Powershot A40. Hyvässä valossa saa hyviä kuvia, mutta valon vähetessä ja liikettä kuvatessa rahkeet loppuu ja kohisee kovasti. Mutta eipä 2megan pokkarilta voi mitään ihmeitä odottaakaan. Nikon D70 on tilattuna, tiedä sitten milloin saavat sen Saksasta tänne asti.. Mennyt jo melkein 3 viikkoa odotellessa, eikä tietoa milloin Top-Foto saa niitä uuden erän käsiinsä.. :(

canonin G5.. tyytyväinen oon ollu... tosin raynoxin telejatketta olen jo katsellut.. canonin omat halppikset on kai aika cräppejä... edellinen ja ensimmäinen kamera oli a70.. mut parempaa oli saatava, kun harrastus rupes lähtee käsistä.. oishan se järkkäri tietty kiva.. mut mut mut.. se hinta..

FroZ sanoi:
canonin G5.. tyytyväinen oon ollu... tosin raynoxin telejatketta olen jo katsellut.. canonin omat halppikset on kai aika cräppejä... edellinen ja ensimmäinen kamera oli a70.. mut parempaa oli saatava, kun harrastus rupes lähtee käsistä.. oishan se järkkäri tietty kiva.. mut mut mut.. se hinta..
Mitä mieltä olit canonin a70.Itse pistin jo joku aika sitten sellaisen tilaukseen, mutta toimitus tuntuu olevan hidasta :(.Tuolla G5 tulee ainaki aivan sika tarkat kuvat mitä oon käyny netistä katteleen.

Canon Ixus 400

Pari vuotta olen omistanut Canon PowerShot S 30. Jos tarvetta tulisi vaihtaan niin varmaan jompi kumpi allaolevista voisi vastata tarpeita. Nykyisessä ainoa miinus on jokseenkin suuri koko, eli ei aina tule otettua mukaan reissuun.

- Canon Digital Ixus 500
- Olympus Mju 400 Digital

Otin sedältäni vähän käytetyn Canon Ixus V2:n viikko sitten ja olen ollut tyytyväinen. Ensimmäinen digikamera meillä, sopivan pieni ja jämäkän oloinen.

RikHard sanoi:
Canon Ixus II

Ostettiin tuo kun ei kaivat mitään manuaalisäätöjä tms. Pienikokoinen, tukeva metallikuori, kulkee näppärästi mukana.

Kuin myös... Mietin pitkään Ixus 400 ja Ixus II välillä ja päädyin jälkimmäiseen. Pienempi koko ja sopivampi hinta (computeruniverse.net 270e).

Casio Exilim Z3. Vertailin ostaessa tätä ja Ixusta. Muuten samankokoisia, mutta Casio oli huomattavasti ohuempi ja halvempi. Suoritusarvot kutakuinkin samaa luokkaa.

näyttää cänöni olevan suosituin, siinä on kieltämättä hinta ja laatu kohdallaan.

Canon Powershot S45. Ei mitään valittamista ole ollut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom