Gallup: Millainen aamupala?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Puna
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tavanomainen:
100g pakastemustikoita(toisinaan herukoita)
200g milbonaa
100g rasvatonta maitoa
100g täysmaitoa
nuo sauvalla pirtelöksi johon sekoitetaan lautasella:
60g kaurahiutaleita
kanelia

kaveriksi monivitamiinitabu ja pari kalakapselia

Joo, oon dieetillä joka aamu! Siihen se sitte jää. Mulla on toi aamupala ollu aina kaikkein vaikein ateria päivässä. Heikkisen Mauri teki mulle ruokavalion kisaprojektia 05 varten, ja massakaudella aamupalassa oli 5 munanvalkuaista, yksi keltuainen, puuroa ja proskudrinkki. Ei siis kamalan paljoa, mutta aikaa piti varata että sai nieleskeltyä.

haha mäki oon joutunut kovan kautta opettelemaan ton aamuahtamisen.
Tosin sitä helpottaa jos ei syö illalla kovasti... (joka on taas tyhmää ku yöllä se kasvu tapahtuu)

annos kaurapuuroa
purkki maitorahkaa
omena tai banaani
kuppi kahvia
joskus mehua

Ennen olin kanssa tyyppiä, että ei uponnut aamupala, mutta kyllä siihen on nyt oppinut ja varsinkin kun huomaa miten paljon paremmin jaksaa sen jälkeen päivän niin syö kyllä mielellään. Enää ei voi edes ajattella, että lähtis luennoille pelkällä banaanilla ja kupilla kahvia.

Mäkään en ole tosiaan aamusyömisen suhteen parhaimmasta päästä, joten yleensä aamuisin uppoaa vaan reilu annos kaurahiutaleita ja purkki ehrmannia, päälle ehkä mehua. Tästäkin ketjusta on tullu luettua tosi kunnioitettavia aamupalasettejä, mutta mulla vaan alkais tökkimään se syöminen eikä aikaakaan yleensä ole.

kaurapuuroa
purkki Ehrmania
2 kuppia kahvia
2xruispuikula kalkkuna/kinkku leikkeleellä ja kurkulla
vitamiinit tabuna

puoltoista desii kaurapuuroo. kuppi pikakaffee:( , kalaöljykapseli heraa, ja vettä puol-litraa. joskus esim. viikonloppusin tulee kyllä mäyssättyä iha mitä sattuu...

- Kaksi raakaa kananumnaa
- kupillinen vihreää teetä
- kaksi pientä tummaa leivänpalaa
- n. 1,-1,5 dl kaurahiutaleita veden kanssa

-4-viljan puuroa 2dl
-100g Mansikoita
-100g Raejuustoa
-100g Mustikkakeittoa

-3dl kahvia
TÄMÄ MELKEIN JOKA AAMU...Täyttävä, hyvä ja ravitseva.

-1dl kaurapuuroa+2dl maitoa
-2 moniviljapaahtista parilla juusto-ja kinkkusiivulla
-Kylkiäiseks noiden kanssa raejuustoa
-vitamiinipore+kalaöljykapseli
-sillon tällön tulee vedettyä banaani vielä päälle

-2dl kaura-/neljän viljan/ruishiutaleita
-100g raejuustoa
-3-4dl karviaisboysenmarja-mehukeittoa
-lisäksi teetä, vettä ja joku hedelmä (yleensä omena tai mandariini)

Näin aina, joka aamu, ei muita vaihtoehtoja, vain tämä kelpaa. :D

Massakaudella 100 grammaa kaurahiutaleita puuroksi, joukkoon banaani, 20 grammaa heraa, 10 grammaa lesitiiniä ja sokeroimatonta mehukeittoa. Lisäksi pari palaa realia/perunalimppua joiden päälle 50 grammaa kalkkunaleikettä ja viipaleet 5 % aamupalajuustoa+tomaattia ja kurkkua, sekä syön vielä puoli purkkia raejuustoa... Päälle vielä vitskut ja omegat! Loistava startti päivälle!

Puuroa 70-80g
Raejuustoa 100-150g
Tonnikalaa 100-140g
Maitoa 2dl
(Kuppi kahvia)
(Kaksi ruisleipää kalkkunaleikkeellä)
(Joskus 30g HERAa)
Niin ja toki vielä tosiaan vitamiinit siihen! Eiköhän noilla aamu lähde rullailemaan kivasti!

1 dl kaurahiutaleita puuroksi keitettynä ja 200 grammaa raejuustoa tai jos tuntuu ettei saa alas niin sitten desi kaurahiutaleita, 200 rahkaa ja maitoa. Olen niitä joiden on vaikea saada aamulla mitään syötyä, mutta joka aamu taistelen jotain suuhuni.

Yksi Ehrman, johon sotken vadelman makuista O'light-mehua, desin vehnäleseitä, ruokalusikallisen pellavasiemenrouhetta, mustaherukoita ja makeutusainetta. Yleensä menee myös yksi nektariini jälkkärinä.

~3dl jogurttia
2-4 voileipää (levite, kinkku/kalkkunaleike, juusto, kurkkusiivut)
tuopillinen mehua (5dl)
kalaöljykapseli

viikonloppuisin sitten tuohon vielä kuppi tai pari kahvia
leipä saattaa olla välillä myös muodossa 2-3x weetabix + maito ja sokeri

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom