Gallup: Millainen aamupala?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Puna
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
250 rahkaa
prk tonnikalaa (joka on alkanu tökkiin! saa varata aina puoltuntia sen syömiseen)
plus jtn särvintä leipää ym. Milläs ton tonnikalan vois korvata? 37.5 prtoskuu1 tietty ois joku protskudrinnki mut jtn muuta?

1x Multivita
250 g Ehrmannia
90 g Neljän viljan hiutaleita
2 dl marjasoppaa

Tuosta sitten muutaman tunnin sisään n. 700 kcal päivällinen.

Kalanmaksaöljytabletti ja rahka+mehukeitto :D

Dietillä.

1 dl kauraleseitä, 2,5 dl maustamatonta jugurttia ja puolikas purkki ananaksia lautaselle. Kyytipojaksi yksi omena.

Mulla ei meinaa aamuisin maistua. Syön purkin ehrmannia ja purkin ananasta. Sitten tunnin päästä toinen purkki ehrmannia, niin saa about riittävästi (50g) protuja aamupalaan.

Mulla ei meinaa aamuisin maistua. Syön purkin ehrmannia ja purkin ananasta. Sitten tunnin päästä toinen purkki ehrmannia, niin saa about riittävästi (50g) protuja aamupalaan.

ootko Herra Juntunen taas dietillä kun tollasta aamupalaa vedät ? kuulostaa iha hirveeltä ketolta :D

Jätkällä on aamupala kunnossa! Syö vielä pari munaa. :thumbs:

Syön päivittäin 4 valkuaista ja 1 konaisen hyvän olon kananmunan. Noi syön kuitenkin töiden jälkeen 1dl myslin+soppa ja täysjyväleipä+leikkele kanssa tunti ennen salille menoa. Toimii ainakin mulla just tuohon aikaan päivää..

Kone lähtee käyntiin aamuisin purkilla rahkaa ja purkilla vaaleaa tonnikalaa kera omegojen ja vitamiinien töissä sitte kuppi kahvia ja tupakki niin mies on kuin uudesti syntynyt :hyper:

Tavallisesti
200g raejuustoa + ananasta
2 viipaletta ruisleipää päällä pari viipaletta arlan 5% kadettia
Jos on kova kiire joudun joskus tyytymään viiliin tai jugurttiin.
Jos taas on enemmän aikaa teen munakkaan ja leivän.
Lisäksi juon aamupalalla kupin tai kaksi kahvia, sekä maitoa tai tuoremehua.

Aamupalaksi yleensä menee 3 karjalanpiirakkaa,ertsu ja cappuccino.

aamupala ma-pe aina seuraavanlainen:

heti heräämisen jälkeen:
-purkki rahkaa (250g)
-mehukeittoa (tai mansikoita/mustikoita jos sattuu olemaan)
(+netemäistä makeutusainetta)
juuri ennen töihin lähtöä:
-2dl kaurapuuroa
-20g voita

Tuosta 3 tuntia ja alkaa olemaan taas kova nälkä. Ihme juttu että työpäivinä nälkää tulee aamupalan jälkeen tosi nopeasti. Sen takia vedän puuron kanssa voita reilusti, että pysyisi nälkä edes hetken loitolla. Viikonloppuna ei tule läheskään niin helposti nälkä. Johtuisko työstressistä tai jostain?

Mansikoita/mustikoita söisin enemmän, mutta ne on nyt järkyttävän hintaisia. Täytyy ensi kesänä varastoida kunnon määrä pakkaseen, ettei lopu kesken!

1dl neljänviljan hiutaleita ja Whey-80 pari ruokalusikallista sekoitettuna
2 palaa ruisleipää, kinkku/kalkkunaleikettä pari siivua, juustoa, kurkkua

ootko Herra Juntunen taas dietillä kun tollasta aamupalaa vedät ? kuulostaa iha hirveeltä ketolta :D

Joo, oon dieetillä joka aamu! Siihen se sitte jää. Mulla on toi aamupala ollu aina kaikkein vaikein ateria päivässä. Heikkisen Mauri teki mulle ruokavalion kisaprojektia 05 varten, ja massakaudella aamupalassa oli 5 munanvalkuaista, yksi keltuainen, puuroa ja proskudrinkki. Ei siis kamalan paljoa, mutta aikaa piti varata että sai nieleskeltyä.

Ihan siinä mielessä jos joku vaikka arviois tän mun aamupalasetin.

Elikkäs.

250g ehrmannia
1 dl kaurahiutaleita
banaani
32g kaakaojauhetta

ja sitten juomaks iha vaa vettä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom