Gallup: Mikä salilla ärsyttää?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ipana|
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Pistetäänpä nyt tälläinen galluppi pystyyn, niin kaikki voi kertoa mikä on se kaikista ärsyttävin, tai edes pikkaisen tunteita kuumentava asia salilla :D

Voin ite alottaa listaamisen tähän:

1.)Kaikista eniten puskee kiukkua sillon, kun meen salille ja oon lämmittelemässä, esim juoksumatolla, kun sinne paukkaa joku 20 kasiluokkalaista teinityttöä yhden opettajan kanssa ja ne valtaa kaikki koneet seuraavaks kahdeks tunniks, eikä kukaan tiedä kuinka niitä käytetään ja vaikka tietäisivätkin niin niillä puskee niin hirveetä angstia että kukaan ei suostu tekemään mitää. Yritä siinä sitten tehdä hyvällä sykkeellä ja onnistuneesti se oma treeni, minkä oot valmiiks käyny mielessä läpi muutaman kerran ja pystyny tekeen muutaman toiston enemmän kun viimeks :D ei pysty keskittymään kun tytöt kiljuu ja kikattaa ja kaiken lisäks tuijottaa ihan estoitta jos on vähänkin erilainen ko muut ja kuiskailee keskenään. Kyllä se vähän häiritsee... ja sitten joutuu häätämään niitä jos sattuu tarvitsemaan jotain laitetta itse. höh. Sitten ne valtaa kaikki penkit siihen istuskeluun...

2.)Toinen ärsyttävä tai lähinnä huvittava asia on se kun sinne salille tulee joku teini typsylä kireet miss sixty farkut jalassa ja polkee vaikka cross trainerillä pienimmällä vastuksella, niin hidasta vauhtia, että hyvä kun se kone ei rupee meneen takaperin ja heti kun tulee pieni hikipisara, niin täytyy mennä pukuhuoneeseen kuivaamaan se ja pistämään vähän lisää meikkiä. Palautusjuomana näillä tytöillä toimii valio play juotava kaakao missä on sokeria enemmän kun coka colassa :evil:

3.)Sitten on ne mummot! meidä salilla on säännöllisesti semmonen mummojen kokoontumisajo ja ne valtaa kaikki mahdolliset koneet missä voi istua. sitten ne istuu niissä samoissa koneissa ties kuinka kauan ja jauhaa naapurin Elsasta jolle tuli liikavarpaita, eikä niitä sitten viitsi mennä häiritsemään josko pääsis ite siihen koneelle kun ne katsoo muutenkin niin pahasti kun tälläinen (ihan saletisti nuorisorikollinen kun on tatuointeja ja lävistyksiä) liikkuu samalla salilla. Ihan kun ne tatuoinnit kuluis pois jos niitä katsoo tarpeeks vihaisesti :rolleyes:

kyllä mä nyt varmaan vielä jotain keksisin muttei kukaan jaksa ehkä lukea jos mä avaudun tänne yhtään enempää :D

no pistetään ny vielä yks kun tuli niin hyvä mieleen.

4.)Viimosena sitten, kun sielä salilla käy semmoinen yks tietty bodari, joka aina kun näkee mun tekevän jonkun liikkeen vähän väärin tulee vittuilemaan asiasta ihan suoraan, mutta ei tietenkään viitsi kertoa että mikä menee väärin. vittuilee vaan! Jos kerran herra tietää paremmin miten se tehdään niin vois tää möhkäle kertoa sen mulle, kun ainakin ulkomuodosta päätellen osaa itse tehdä sen oikein. mutta ei, se vaan vittuilee että "hähää sähän teet ton IHAN väärin" eikä viitsi korjata :wall: ja aina se haukkuu mun treenihanskoja "noihan on ihan turhat! säälittävää, mihin SÄ muka noita tarviit ku teet nii paljon pienemmillä painoilla kun minä" ja tää kaveri on kilpa painonnostaja :D

no mut ens kerralla nää ärsyttää paljon vähemmän kun sain avautua tänne.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Vaihda ihmeessä salia, jos noin hankalaa on. Mua ei ärsytä meidän salissa yhtään mikään :haart: Paitsi tietty se, että jotkut urpot ei vaivaudu niitä painoja hilaamaan sinne minne ne kuuluu... :jahas:

ei täällä oo oikeen toista salia :D eikä noita nyt onneks niin usein tapahdu ^_^

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
1. kun ihmiset ei voi laittaa painoja paikoilleen
2. kun ne painot jää mihin sattuu
3. no ne painot

Teinit tehköön mitä haluaa ja musta on hienoa, että mummotkin jaksaa ees yrittää pitää huolta itsestään, vaikka välillä pelottaa niiden henkien puolesta kun näkee melkoisia suorituksia laitteiden kanssa kun ei lueta ohjeita ensin. Mutta se pistää nyppiin kun tosiaan ei sen verran viittitä nähdä vaivaa, että vietäs ne painot takasin sinne mistä haettiinkin. Salilla on kivaa, enkä viitsi alkaa väkisin hakeen muita ärsytyksen aiheita.:)

Jos kerran herra tietää paremmin miten se tehdään niin vois tää möhkäle kertoa sen mulle, kun ainakin ulkomuodosta päätellen osaa itse tehdä sen oikein. mutta ei, se vaan vittuilee että "hähää sähän teet ton IHAN väärin" eikä viitsi korjata :wall:

No voi vihne mikä jamppa. Oletko pyytänyt siltä sitten neuvoa? Minulle tuli kerran yksi tuttu avautumaan kamalasta suoritustekniikasta mutta sillä oli sitten hyvin vähän sanottavaa kun pyysin sitä korjaamaan 'virheellisen' tekniikkani. Sopersi vaan että ei siinä kyllä mitään vikaa olekaan, ehkä tuolta ovelta näytti vähän erilaiselta. Kaipa se yritti vain tehdä vaikutuksen tms :rolleyes:

Tietenkin se olisi kivaa jos kanssatreenaajat tulisivat huomauttamaan paskasta tekniikasta (jos olisi syytä ja jotain rakentavaa sanottavaa siis), mun salilla saa treenata vuosia päin kettua ilman että ketään kiinnostaa.

edit: Joka ikinen kerta kun ärsyynnyn siitä että joku jättää painot tankoon niin teen itse ihan saman. Ehkä olen niin sokeana kiukusta että se estää normaalin toiminnan. Todella noloa rynnätä nyhtämään ne painot pois sitten varttia myöhemmin. Vaikka minun treenipainoni kyllä riittävät loistavasti lämmittelyyn isoille pojille :nolo:

1: Laitteissa "nukkuminnen", ei niis vehkeis tarvii jumittaa jos ei mitään teekkään
2: ja sit niitten painojen jättäminen pitkin poikin eikä sinne minne ne kuuluu... paikoilleen siis kiitos.
3: ja sit nää lehdenlukijat... ei siinä mitään että kuntopyörän tms päällä luetaan, mutta että itse laitteissakin ja venyttelypaikalla... ja tietty niitä lehtiäkään ei viedä paikoilleen vaan ne putoo ku paska perseestä just siihen mis sitä o viimeks luettu.

Noh, jokainen tyylillään.

Eipä sitä kovin moni uskalla tulla sanomaan huonosta tekniikasta kun pelkäävät jotain: "VITTUAKO SÄ TUUT MULLE SELITÄÄ??+?? KESKITY OMAAN TREENIISI PRKL STNA JNE!!!!!11!1" tyylistä vastausta. Itse olen KERRAN uskaltautunut neuvomaan ja vastaus oli tuon suuntainen. Kerran myös erehdyin eräältä naishenkilöltä kysymään, että tartteeko varmistajaa penkissä, kun niin tiukalta näytti, niin v*ttuiluthan minä siitä ystävällisyydestä kohdalleni sain. Joo, eipä enää innosta, kyselkööt ite jos huvittaa.

Eipä sitä kovin moni uskalla tulla sanomaan huonosta tekniikasta kun pelkäävät jotain: "VITTUAKO SÄ TUUT MULLE SELITÄÄ??+?? KESKITY OMAAN TREENIISI PRKL STNA JNE!!!!!11!1" tyylistä vastausta. Itse olen KERRAN uskaltautunut neuvomaan ja vastaus oli tuon suuntainen. Kerran myös erehdyin eräältä naishenkilöltä kysymään, että tartteeko varmistajaa penkissä, kun niin tiukalta näytti, niin v*ttuiluthan minä siitä ystävällisyydestä kohdalleni sain. Joo, eipä enää innosta, kyselkööt ite jos huvittaa.

Paskamaista. Tuo varmaan liittyy salin ilmapiiriin, itse olen saanut rupuisilla saleilla hyviä neuvoja. Ehkä hienoilla kaupallisilla saleilla on enemmän sellainen egomeininki (mutu).

En mää mitään noista hienoista kaupallisista tiedä. Treenaan kellarissa (ei tosin mikään rupusali, vaan voimailijoitten sali... Vaikka voimani hyvin vähäiset ovatki, olen voimanostelija silti).

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
no oon jättäny sen ärsyttävän ihmisen ihan omaan arvoonsa ja kysyn aina joltain muulta treeni vinkit... mut on meidän salilla hirveesti mukaviakin tyyppejä joiden kanssa tulee vaihdettua treeni kuulumisia sun muita. Ja tarjosipa eräs mukava ihminen kerran itseään mulle varmistajaksi jos joskus satun tarvitsemaan :) että tiedän ainakin keneltä pyytää jos on tarvis ^^

sama homma noiden painojen kanssa. ärsyttää kun ennen reenin aloittamista joutuu viis minuuttia keräämään niitä painoja ihan mistä sattuu kun ihmiset ei vie niitä paikoilleen. Ite vien aina takaisin jos oon tuonutkin, ajattelen vaan että täähän käy hyvin lihasreenistä kun painoja kuljettelee :D

:offtopic: ja :vinkvink: Ei muuten kannata mavemaksimiyrityksiin välttämättä laittaa 25 kilon (tai ees välttämättä 20 kg:n :nolo: :nolo: )kiekkoja tankoon, kun ne on sitten harvinaisen ikävää ja hankalaa ottaa pois tangosta yrityksen jälkeisillä olemattomilla näppivoimilla ja muillakaan voimilla, vaikka kepoisasti ovatkin tiensä siihen tangolle alunperin saaneetkin :D Toisaalta muitten treenailijoitten kannalta on ikävää jos kaikki salin 10 kg:n levypainot on yhden tyypin mavetangossa roikkumassa. Hmm, mikä dilemma. Noh, ainahan voi jotain sankaria pyytää tyhjentämään tankonsa "isoista" painoista :D

En voi tajuta, miten KUKAAN, let a lone a real bodybuilder, tulisi vittuilemaan treenitekniikasta, jos ei ole mitään sanottavaa asian korjaamiseksi. Ehkä jäbä tosiaan omalla kierolla ja totaalisen autistisella tavallaan yrittää tehdä suhun vaikutuksen, Ipana? Ihan paras juttu tuo "mä teen paljon isommilla painoilla". Tarvitaanko siihen paljonkin, kun puhutaan ison miehen ja (ilmeisesti) melko siron tytön treenipainoista? Voi jeesus, jos itsetunto on noin pienestä kiinni, niin ehkä kannattaisi harrastaa meditaatiota tai jotain, mistä saisi pallonsa kasaan.

Aiheesta sitten. Ei mua nykyisin paljon mikään salilla ärsytä. Miehet on ruvennut harvinaisen mukaviksi, kun siellä reissaa harva se päivä ja osa moikkaileekin, kun nähdään miltei useammin kuin oman miehen kanssa. ;) Ruuhka-ajat ärsyttää, kun pitää vaihtaa treenijärjestystä tai jopa tehdä toista liikettä, kun ei vaan millään mahdu väliin esim. penkkipaikalle (joita siis on yksi koko salilla!). Myöskään lämppälaitteisiin ei tuppaa mahtumaan ja tyttelöt tietysti vetelee siellä niitä tunnin lämppiään, niin on turha odotellakaan... Ja jos venyttelytilassa on täyttä, eivät kaikki ihmiset osaa arvioida kehonsa mittasuhteita oikein ja siellä saattaa venyttelyn lomassa saada jonkun kantapään takaraivoonsa. :curs:

Yleensä vaan yritän välttää ruuhka-ajat ja se on toiminut suht hyvin, kun mua ei haittaa treenata myöhään. :) Ja se tietysti ärsyttää meidän salissa, että siellä on sellanen selkeesti pari kiloa tavallista painavampi penkkitanko, enkä sen takia saanut vielä 50 kiloa ylös... Prkl. :curs: :D

;)

Yliopiston salilla ärsyttää nää ikuiset ibiza-miehet.. Valtaavat nurkkauksen, jossa yksi istuu käsipainotelineen päällä (menepä sieltä perseen alta sitten nyhtämään niitä), toinen vatsapenkillä, kolmas alataljassa ja neljäs blokkaa viimeisenkin kulkutien niin että vois tunkea jollekin niistä kuiskimaan että jos et tee mitään, nii painu sinne ibizalles. Keskustelevat siis lähes aina Ibizalla olostaan.. Muuten on oikeastaan ihan kiva sali, ilmainenkin vielä! :haart: Ruuhkaa toki välillä syntyy, mutta yleisesti ottaen kaikki ottaa tosi kivasti sen pakollisen "voiko tehdä välissä" -kysymyksen, eikä rupea mussuttamaan.

Joskus näkee esim maastavetoa tehtävän niin hirveillä tekniikoilla ja voi melkein kuulla selän huutavan armoa, mutta olen ottanut sen kannan että en sano kellekää mitää. Paskaa saa niskaansa kumminkin.

-Viimeaikoina on alkaneet ärsyttämään salilla ihmiset, joilla on liikaa asiaa (tai "asiaa") mulle kesken treenin. Alku- ja loppuverryttelyn aikaan saa tulla juttelemaan, mutta EI kun on kovat sarjat kesken ja tiukka tahti päällä. Prkl. :D Onneksi näitä häiritsijöitä on vain muutama ja lopuissa kanssatreenaajissa ei ole mitään vikaa.

-5kg:n ja 10kg:n levypainojen vähyydestä johtuva niiden ainainen etsiminen pitkin salia. (vain noin 6 kipaletta kumpiakin..)

Muuten salillamme ärsyttää harvoin mikään, niin kivaa siellä aina on :haart:.

Eipä ihan kamalasti ärsytä mikään, nyt on alkuvuoden ruuhkakin taittunut, niin mahtuu taas tekemäänkin. Tosin paikkoja vapailla painoilla tekemiseen saisi olla enemmän.

Tai no juu: salini penkki on hirmu kapea, joten penkkaaminen siinä on jotenkin huteran oloista. Joitain hantteleita saisi olla enemmän kuin yhdet, esim 11 kg ja 13,5 kg on aika haluttuja.

Kanssatreenaajat ovat tosi fiksua ja kohteliasta väkeä mielestäni. Joskus tuntuu suorastaan siltä, että jengi on ihan yli-korrektia antamaan tilaa ja säikkynä heti kysymässä "pitikö sun tulla tähän" jne... Mutta parempi näin päin.

Älkää käsittäkö väärin, en minä mikään rasisti ole, mutta kun ne mexikolaiset... huh huh... Jotenkin tuntuu tuon latinoväen olevan hirvittävän vaikea käsittää sanontaa "maassa maan tavalla" :D . Meidän yliopiston sali on tosi pieni ja sitten ne mexikolaiset tulee sinne 5-10 hengen ryppäissä poikaporukalla lähinnä juoruamaan. Ne menee mahdollisimman isoon rinkiin tukkien pääsyn mahdollisimman moneen laitteeseen ja sitten käydään isoon ääneen päivän juorut läpi. Ja huudetaan vielä vähän lisää. Ulkokengät on myös suosittuja... Sitten jos jotain laitetta käytetään jutustelun välissä (tottakai koko 10 hengen porukka käyttää kaikki vuorotellen samaa laitetta), siihen laitetaan koko ajaksi päälle märkä ja hikinen pyyheliina. Pyyheliinaa ei siis sarjojen välissä oteta pois, että laitteen nahkapäällyste pääsisi kuivumaan, vaan pyyheen annetaan olla paikallaan se 10min, jonka jälkeen pehmuste haisee älyttömän pahalle. Ilmeisesti tuo haju on kyseisen kansallisuuden mieleen, koska eräs näistä vaihto-oppilasitaan pitää salihanskoja suljetussa minigrip-pussissa... voitten vain kuvitella sen hajun, kun pussi kerran viikossa avataan!:hyper: Sori, oli pakko päästä tästä avautumaan jonnekin... kun niiden ihmisten kanssa salilla samaan aikaan sattuu, niin ei tunnu se painojenkaan jättäminen enää miltään...

P.S. Bonus-vitutuksen aihe vielä: loppuun asti tehty reiden ojennus/koukistus... eli rysk rysk rysk rysk... jokainen toisto kunnolla loppuun asti että laite ja polvet hajoaa varmasti. Kaverini kävi kyllä kerran kyseiselle herralle sanomassa että ei tarttis näitä meidän yhteisiä laitteita hajottaa...

Mua ei itse salilla ärsytä mikään. En ole ikinä nähnyt mitää salikomediaa siellä ;) Harmi sinänsä. Ai nojoo, käy siellä, ainakin on käynyt, sellainen vähän ärsyttävä tapaus, hintelä 50 vee mies, jolla on aina samat harmaat verkkarit ja t-paita ja se tuijottaa :curs:

Mutta koska tykkään tosi paljon treenin jälkeen käydä saunassa, mua ärsyttää se ,että viikolla siellä on sauna päällä vasta 16 eteenpäin ja itse käyn salilla puolen päivän aikoihin. Mutta pienet on murheet :)

Salilla saan olla aikalailla rauhassa punttipuolella, koska suurin osa kävijöistä on naisia ja kukaan ei käy siellä muutaku venyttelemässä. yksi pimu meni sitten sinne salin minimaaliselle punttipuolelle...menin sitten kans sinne ja mitäs näinkään. Typy istuu penkillä textailemassa:hyper: Häippäs kyllä aika äkkiä..mutta meni sitten laitepuolelle jatkamaan puuhaa. No eihän se minulle kuulu miten jotkut sitä aikaa siellä käyttää:rolleyes:

Yks joka ei niinkään ärsytä vaan pelottaa: Nuori tyttönen jolla oli toooodella isot korvarenkaat. Pelotti sen puolesta että ne tarttuu johonki..not a pretty sight jos niin kävis.

Toisiaan lääppivät pariskunnat! Näitä näkee toisinaan, hämmästyttävää kyllä. Niinku wtf, menkää hotelliin, en minä halua nähdä iljettävää heteroseksuaalista kanssakäymistä kun treenaan :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom