Oma on tosi typerä: erilaiset hedelmäsoseet. Joko itse tehdyt tai sitten lasten ja vauvojen soseet. Makeannälkä lähtee hyvin, paremmin kuin pelkillä hetelmillä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minäkin huomasin että yhteishyvässä oli tuo ohje. Itse olen noita tehnyt jos jonkinmoisella ohjeella, yleensä purkki rahkaa, 3-4 munaa, vähän ohrajauhoja (osa vähästäkin jauhomäärästä yleensä protskujauhetta ) sekä ripaus makeutusainetta. Hyviä on yleensä tullut! Mä en yleensä tee niistä kovin makeita.Fiona sanoi:Vähän OT, mut tein just äsken rahkalettuja, joiden ohjeen löysin Yhteishyvästä tms.
MerZi sanoi:Suolaisista herkuttelen sourcream&onion dippi kevytkermaviiliin/ehrmanniin, sitten paprikaa, kurkkua tms. dippailen.
No eihän se tietenkään täysin samanmakuista ole kuin kermaviiliin tehty, mutta kyllä sen syö. Harvemmin tosin tulee dippiä muuhun kuin kevytkermaviiliin sekoiteltua, ei se sekään musta mitenkään maailmaa kaatavaa evästä ole. ..Mut eipä ole tainnut viime aikoina olla moni muukaan, sen nyt huomaan peiliin katsoessani. Vaakaan en koske - ja parempi niin. ;)Gillyanne sanoi:Tuleeko tuosta Ehrmann-dipistä yhtä hyvää kuin kermaviiliin tehdystä? Jotenkin mietityttää, jos se rahkan maku puskee liikaa läpi...
Tai paistettu, vähän margariinia väliin...Hendika sanoi:Keitetty kananmuna ruisleivän päällä... aah...
panther sanoi:Minkäslaisia reseptejä, kevyitä...;) olis protskumuffinsseille?