GALLUP: Kuinka usein ryyppäät?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
Vaihtelee.. Ekaa kertaa tänä vuonna taitaa tulla otettua kultsan kisojen jälkipeleissä, eli 19.4. :dance: Normaalisti kerran pariin kuukauteen tyyliin. Ja sit ku otetaan niin ei mitään tissuttelua, vaan hirveet naamat toki :lol2:

Keskimäärin parit kännit kuussa. Yhdellä eikä kahdella käymistä juurikaan tule harrastettua. Sillon kun otetaan niin yleensä otetaan sitten kunnolla. Tuntuu tuokin määrä liian suurelta kun on tapana usein vetää hieman överiks. Lauantaina tuli viimeks oltua ja pari päivää taas menny kärvistellessä. Ei nyt tullu täl kertaa ihmeempiä hölmöiltyä mutta baarin jälkeen oli vissii ollu nälkä ku aamulla oli pöydällä kolme hesen mega-ateriaa ja väsy oli päässy yllättää ku herätys oli vessan lattialta ,että pari tuli taas ilmeisesti juotua liikaa.:urjo: Aika paljon kyllä vähentyny "villeistä" nuoruusvuosista tuo meneminen. Ei vaan jaksa enää niin usein potea noita oloja. Muutenkaan harvemmin enää perus baari-illat innostaa yhtään. Sitten jos joku reissu tai erityisempi tapahtuma ja hyvää seuraa niin siinä tapauksessa ihan mukava kupitella.:kippis1:

Viime vuonna tuli otettuu kuppia sellaset 60-70 kertaa:( Viime vuosi olikii vähä poikkeuksellinen kun olin reilu puoli vuotta työttömanä, siin kerkes mm. kolme etelän matkaa tehdä..

Tää vuosi on sit lähteny paremmin, kolme kertaa tullu käytyy, eikä ihmeemmin oo poltellu lähtee.. säästelee kesää kohti.:kippis1:

Välillä menee joka vloppu täysin perseet ja välillä 2 päivää putkeen....toisinaan 3 kk selvinpäin...kausiluontoista. Kevät/kesä on pahaa aikaa.:)

Mä juon viitenä päivänä viikossa.Maanantaisin käyn yleensä treenaas.

Ei vaan kerran kuussa on hyvä vetää perseet olalle, joskus harvemmin joskus useammin.

Vaihtelee, joskus kerran, joskus kahdesti kuussa. Joskus kolmesti kuussa :D kuten nyt kun oli noita abijuttuja, synttärit ja silleen.

Mä juon viitenä päivänä viikossa.Maanantaisin käyn yleensä treenaas.

Löytyhän se sunkin kropan salaisuus. Pitää ruveta ryyppään enempi itsekin.

Suunnileen kerran kuussa. Joskus saattaa mennä jopa useita kuukausia ilman, kun taas välillä tulee oikein repäistyä ja käytyä kaksikin kertaa kuukaudessa :D.

Kerran kuussa. Ehkä kaks.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom