GALLUP: Kuinka usein ryyppäät?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
1-3 kertaa vuodessa. Ei oo mun juttu. Mielummin vietän perjantai-illan himassa katellen leffoja ja palautuen viikon rasituksista. Tai vaikka salilla:) helvetin tylsää hommaa ryyppäys ja vähät rahatkin menee siinä samassa sitte:jahas:

Ryyppään aina kun vaan pystyn! Nytkin olen kännissä ku käki! Ens viikolla onneksi alkaa työt niin sitten en enää ryyppää kuin viikonloppuisin jos en joudu ajoon. Lisään vielä tähän etten ole koskaan ollu ryyppäämisen takia pois töistä.

Liikaa piste

Ja edelliseen lisäten niin olen minäkin eilä kirjoittamisesta tule mitään kunon kännissä kuin kahvipannu. Eikä väsytä yhtään. Onneks luennot on vasta 13.50 joten hyvää aikaa chillata, onhan kello VASTA puoli 7 ja näin aikaisin hereillä..eiku..

Nyt tullu viimevuoden ruisrockin jälkeen tenutettua melkein joka viikonloppu. Pitäis ehkä pikkasen himmata tahtia... Ihan ton rahanmenon takia.

Erittäin harvoin tulee edes juotua alkomahoolia, ehkä kerran kahteen kuukauteen, ja silloinkin vain pari olutta tai lonkeroa per viikonloppu. (Gin Long Drink on kyllä ehdoton suosikkini... :kuola:) Vahvaa humalatilaa en ole tähän päivään mennessä koskaan kokenut, en myöskään krapulaa.

Tuleva wanhojen risteily taitaa tosin mennä erilaisia juomia nautiskellen. :kippis1:

Semmonen off-topic huomautus tähän: viinaan ei mene niin paljon rahaa jos juo vaan kirkkaita ja ottaa niitä myös baariin mukaan;) ja jos jonneki porttikiellon saa tosta niin sitten vaan uus baari kehiin.

Näillä mennään:rock:

Kerran parissa kuukaudessa tulee juotua siten että voi sanoa olleensa päissään. Baarissa tulee nykyään käytyä pari kertaa vuodessa. Jotenkin vaan ei enää nappaa se touhu, saa nähdä jos jossain vaiheessa taas tulee hiukan useammin käytyä.

Kolme-neljä vuotta sitten oli tosin vajaa vuoden pätkä kun tuli käytyä 2-5 kertaa viikossa (pääsääntöisesti jossain 3-4 viikkokäynnin tuntumassa).

1-2 kertaa viikossa ihan känniin asti, eli kyllä se velli maistuu vähän liikaakin. Tän tammikuun aikana tosin jääny pariin kertaan.

Mutta on se niin hauskaa touhua, että mitään absolutistia ei minusta saa!

ihan liikaa... Joka viikonloppu tulee jonneki lähettyä, ja joskus viellä viikollakin :(
Viimesen puolen vuoden aikana ollu ehkä 2 tai 3 selvää viikkoa

edit. eikä siinä viellä mitään jos ottais aina kohtuudella, mut yleensä tulee läträttyä vähä liikaa...

tosin nyt on ollu parantumaan päin

edit2. nytkin perjantaina oltiin, ja huomenna mennään taas. SIKAMAANANTAI! :kippis1: :dance:

mjooh

enne tuli nyjittyä melekee joka pe. känät
ajat 15v-23v

nykyään ei maistu ko ehkä kerran / 2-3kk
silloinkin joku muu kuin vapaaehtoinen vkl känni.

mitä enemmän reenaan, sitä vähemman tekee mieli juopotella.

nyt ajatuskin dokaamisesta ja pitkin öitä hoippumisesta lähinnä vituttaa, saatika ne nykyset krapulat jotka lähentelee kuolemaa ilman itse kuolemista :D

ja kun tupakkaakaan en enään polta ko humalassa, on krapulat järkyttävää alkoholi/nikotiini myrkytystä...hyi perkele

Yleensä kerran viikossa välillä enemmän. Ja pari kertaa vuodessa yrittäny olla pari viikkoo ainakin juomatta.

Max kerrran kuussa. Joskus tietty kasautuu kaikkia eri kemuja joissa pakko olla enempivähempi nakit..... mut niille ei maha mitään

Mie en ryyppää.

Kun juon, juon max. 4 siideriä.

Siitä tulen jo kovastikin humalaan.

Mutta sitä ei voi sanoa ryyppäämiseksi.

Ja sitäkin harrastan max. kerran kuussa. Tällä hetkellä mielestäni alkoholin voisi vaikka hävittää maan päältä, ei sitä mihikää tarvii.

intti aikana tuli juotua aivan liikaa, nykyään tosi harvoin. Nyt perjantaina join peräti yhen lonkeron, ei maistu niin ei maistu. Eikä toi ravintoloissa juokseminen ole mun juttu. Ei niin ei.

Back
Ylös Bottom