SUPERCARB 1kg -40%

Gallup: inhottavin kuntosalilaite?

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
no jo on pec-decci huonos valos! onks jengil sit puute vapail painoil tekemisestä, ku nykyää kaikki pitää laitteil tehä jossa liike rata o jo valmiin. siinä mieles jännää et tuossa kuulee olkapäiden liikuvan paikoiltaan ja muuttavan muotoaan :D kantsii vissii vähä kevyemmil tehä siinä mieles.

Peck decci o ihan hanurista mulle... Ei vaan sovi meikäläisen kropalle yhtään ja tulee viel rinta/olkapää aina ihan vitun kipeeks ku se ylivenyttää rintaa... Siks en tee ollenkaa...

Inhottavin laite on varmaan smith-laite, en tiedä yhtään salia jolla se ei olisi välillä paskana. Se nitisee ja natisee ja tuntuu luonnottomalta. Mieluummin teen vapailla painoilla.

Mikä tahansa pohjelaite. Tuntuu vaan niiiiin inhottavalta.

Ainakin tuolla meidän salilla vatsalihaslaite on täysin p**seestä. Painaa keuhkoihin niin kovaa ettei voi hengittää juuri lainkaan sarjaa tehdessä :rock:

Ainakin tuolla meidän salilla vatsalihaslaite on täysin p**seestä. Painaa keuhkoihin niin kovaa ettei voi hengittää juuri lainkaan sarjaa tehdessä :rock:

normal_fail.jpg

Nojoo. Reidenkoukistus istuen on aika inho laite. Pitää pohkeet venytellä kunnolla, muuten kramppaa :curs:

Inhokkeja ei ole ohjelmassa. Olen jo iso tyttö, ja teen ohjelmani itse.

Nooh, turhauttavimpia kokemuksia ovat olleet mm. reidenkoukistus maaten (sattui polviin), reidenloitonnuslaite (mitä hyötyä?), pakarakone (painot eivät riittäneet mihinkään, typerä asentokin vielä) ja alavatsapenkki (jumaliste, hartioihin sattuu tämän massan roikuttaminen).

Vatsalihaskone on jotensakin vastenmielinen.

Agreed, ei vaan huvita vetää täysillä kun tuossa rakkineessa istuu. Paremmin luonnistuu vähän "vapaammat" vatsaliikkeet:rolleyes:

Kyllä se on reiden koukistus ehdottomasti.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
ne reisien heiluttelu laitteet missä enimmistö nais- salillakävijöistä ainakiin mun salilla viettä pitkäänkin aikaa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom