Gallup ehdotelma: Idols äänestys

Eli kuka suosikkinne? Täsät voisi joku tehdä ihan kunnon version. Vai onko kaikki jo ihan kyllästyneitä koko aiheeseen? :)
Luulen että Amanda voittaa. Kundikaverin suosikki oli Sonja, mutta mielipide voi johtua myös ulkoisista tekijoistä :rolleyes: (kyllä minä mieheni tunnen)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hanna Pakarinen on paras, mutta en soisi hänen voittavan, koska hän ansaitsee parempaa kuin IDOLS leiman.

Sen Antti Tuiskun pitäisi voittaa koko hela hoito, koska se on just sitä, mitä ne etsiikin.

Hanna saa levysopparin joka tapauksessa, kävi miten kävi. Todennäköisesti voittaa, ikävä kyllä..

Hehheh joku poisteli noita kommentteja. Eli.
Kukas sen voittaa eli kuka suosikkinne

a) jani
b) hanna
c) antti
d) sonja
e) joku muu eli kukas nyt sitten tuleekaan.

hmmm

Jos Hanna ei saa levytyssopimusta, niin haen pankista lainan ja tuotan sille levyn. Hän on täydellinen lahjakkuus. Toi Antti on pikkulikkojen ykkösvalinta, mutta Hanna tarjoaa TODELLA hyvää laulua kaikille.

Originally posted by Missukka

c) antti

Ite veikkaan tota Rovaniemen Ramazzottia. Just sellanen pikkutyttöjen päiväuni, millasta etitäänki.

Aika jännä yhteensattuma, että kolmesta ekasta finalistista, näytettiin silloin alkukarsinnoissa se esittelyvideo..:eek:

Voisin lyödä perseeni vetoa, että se keravalainen mussunnussu voittaa... Paitsi jos äänestäjien keski-ikä on 13 vuotta, niin sitten se söpöpoika tai se uus söpöliini tyttö tai joku muu söpö, joka voittaa ens karsinnan.:david:

Originally posted by Missukka
Eli kuka suosikkinne? Täsät voisi joku tehdä ihan kunnon version. Vai onko kaikki jo ihan kyllästyneitä koko aiheeseen? :)
Luulen että Amanda voittaa. Kundikaverin suosikki oli Sonja, mutta mielipide voi johtua myös ulkoisista tekijoistä :rolleyes: (kyllä minä mieheni tunnen)

juu se Sonja oli kyllä aika huippu laulaja + hyvännäköinen nuori tyttö, mutta ei se jätkäkään huono ollut. Luulen että Idolsissa kuitenkin haetaan juuri miespuolista laulajaa, koska markkinoilla on jo aika paljon naislaulajia (suunnattuna teineille) mm. popstarsin sivutuotteena syntyneitä "tähtiä".Hanna Pakarinen oli kannsa hyvä. Olen myös niitä katsojia, jotka nauhoittavat Idolsin , jos ei sitä satu näkemään...

Re: Re: Gallup ehdotelma: Idols äänestys

Kyl taitaa mennä Antille, sehän näyttää jo valmiiksi purkkapopparilta, mutta paras laulaja on EHDOTTOMASTI Hanna Pakarinen.

Re: Re: Re: Gallup ehdotelma: Idols äänestys

Kaipa sitä voisi toivoa, että Sonja voittaisi mukava tyttö... oli yläasteella samalla luokalla :)

Re: Re: Re: Re: Gallup ehdotelma: Idols äänestys

Originally posted by Lycanth
Kaipa sitä voisi toivoa, että Sonja voittaisi mukava tyttö... oli yläasteella samalla luokalla :)

Samaa mieltä. Oli minunkin kanssa yläasteella samalla luokalla ja on tälläkin hetkellä.;)

Hanna Pakarinen on ykkönen, mutta olen kans sitä mieltä että joku muu sais ton Idolsin voittaa...Hanna pärjää kyllä muutenkin jos vaan haluaa!!

Se Antti on sitä mitä ne hakee...pikkutyttöjen idoli!!

Katotaan vaan kun on pari vuotta kulunut, kuuluuko esim. Gimmelistä mitään?!?!? Mutta todennäkösesti joko Kana taikka Jonna on vielä pinnalla...

Re: Re: Re: Re: Re: Gallup ehdotelma: Idols äänestys

Originally posted by Joubronx
Samaa mieltä. Oli minunkin kanssa yläasteella samalla luokalla ja on tälläkin hetkellä.;)
Pieni on maailma :D

Sen rovaniemen pojan sais hei oikeesti ampua raketilla kuuhun ja sitten sinne perään vois siitä tuomaristosta heittää sen saatanan lammas "punaniska" farmarin... :haart: nanna:haart: mun viereeni...
äkkiä koneelta karkuun ettei muija nää tätä viestiä...

Originally posted by timba79
Mutta todennäkösesti joko Kana taikka Jonna on vielä pinnalla...

jaa enpä tiedä tuosta kanasta..onks sil ees tullu mitään ns hitti biisejä..? tuo jonna saattaapi vielä ollakin..:)

ps. idols nanna on suloinen..:haart: :nolo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom