Gainomax?!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Doggie
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Viime viikolla ostin välipalaksi.. Mansikan makuista tietenkin, ja ai että oli herkkua! :kuola: :kuola: :kuola:

Nykyään jääkiekko joukkueetkin siirtyy käyttämään mm. fastin tuotteita vastahan tps teki yhteistyösopimuksen fastin kanssa.

Jaahas.. Mä kyllä vähän veikkaan että eiköhän tuolla joka jamppa huipputasolla käytä mitä itse tykkää. Se että joukkue tekee sponsorointisopimuksen vaikkapa karjalan kanssa, ei tarkoita että jampat juo aina treenin jälkeen puol koppaa karjalaa...

Hyvän makuista mutta en käyttäis nykyään, protua liian vähän tais olla 20-40 p-hh suhde?

Hmm.. Onko kuitenkaan.. ? Joku iso poika väitti minulle joskus, että 20g alkaa olla about maksimi mitä kannattaa kerralla ottaa. Loput siirtyvät aineenvaihdunnan mukana pois ja jäävät siis hyödyntämättä. Tämä siis kuulopuhetta.. Korjatkaa jos epäilette asian paikkansapitävyyttä..

ei tuu gynomaxia ostettua ku pihi oon:). ennemmin sekottelen roteeinit ja maltot ite. välipalanahan tuo on varmasti hyvä, mutta eipä tuu ekana mieleen ostaa tollasia jos oon liikenteessä ja nälkä tulee :). palkkarinakin ok, mutta 2pönttöä pitää kyllä juua miehen kuin miehen.

tuli tossa juuri ostettua 30e:llä gainomaxia eli 100prk :D , päiväys 5/2006 ja olivat menossa roskiin, päätin pelastaa maksamalla niin ei tarvitse roskiksesta kaivella (taitaapa sitä paitsi olla kaupan roskis lukollinen).

On tuota Gainoa tullut juotuu aika paljon kun oli 4 purkkia 4.95€ tarjous voimassa. Tuli rahdattua kassikaupalla niitä. Ainoa palautumisen kannalta huono puoli oli se, että joskus unohti suihkun jälkeen riittävän äkkiä safkata lisää kun oli yhden Gainon vetässy heti useemman tunnin harjotuksen perään. Eikä tuo ihan ton tuotteenkaan vika ole. Hyvä litku silloin kun on liian sippi tehdäkseen jauhoista tai jos ei ole jauhoja käytettävissä, tommonen mahtuu vaikka taskuun.

Litku on kyllä hyvänmakuista mutta perustuu muistaakseni lähes kokonaan maitoproteiiniin eli ei ehkä paras mahdollinen palautumisjuomaksi.

Hmm...

Miksi ei ? Onko maitorpoteiini mielestäsi liian hidas imeytymään ?

Eikös palautusjuoman ensisijainen tarkoitus elo kuitenkin antaa keholle hiilihydraatteja katabolian ehkäisemiseksi. Toissijainen tarkoitus on vasta proteiinit.

Juoman nimihän on Gainomax recovery, eli nimenomaan suunniteltu palautusjuomaksi ..

Mistäs muuten löytyis infoa eri proteiinilaatujen ominaisuuksista ?

EDIT: Siis itsehän en ole kovinkaan perehtynyt ravitsemustieteeseen.. Tässä vaan ääneen ihmettelen

Mulla on sellanen fiilis että gainomaxilla ja mun viimeviikkoisilla finneillä on joku yhteys toisiinsa. Normaalisti en syö vaaleaa viljaa, paljon sokeria tai maitotuotteita ja iho on puhdas ja kuiva. Nyt viime viikolla vetäsin Gainomaxia 3 kpl saman päivän aikana kun oli niin hyvää :) ja tuli kyllä muutenkin pariin otteeseen duunissa jotain pullaa syötyä, niin johan alko naama lievästi kutiseen ja tuli muutama punainen piste. Mitä vaan muttei finnejä, mä mieluummin juon maustamatonta heraa jauhona kun jotain hyvää mistä tulee finnejä... todisteita mulla siis ei ole... luulen myös et laktoosipitoiset maitotuotteet on mun iholle pahempia kuin sillon tällön juon tota laktoositonta maitojuomaa ja se ei vaikuttais pahemmin suuntaan taikka toiseen...

Hei haloo, katsokaa nyt sen tuoteseloste et mitä siinä. Sehän on pelkkää sokeria ja vieläpä kallista sellaista. Paskimpia palautumisjuomia mitä tiedän.

Mitäs mieltä sakki on gainomaxista?Onko siitä hyötyä palautumisen kannalta?

Ravintoasioista voi tietysti kiisellä maailman tappiin asti mutta ihan ok se on.
Sanotaanko että ei se parasta mahdollista palautumiseen ole. Siihen asti kunnes tunnet tarvetta ottaa selvää paremmista vaihtoehdoista se on taysin kelvollista.

Mitäs mieltä sakki on gainomaxista?Onko siitä hyötyä palautumisen kannalta?

tsiigaas mitä se sisältää...vetäset litran maitoa ni saat enempi tavaraa eikä maksa lähellekään yhtä paljoa...aivan turha tuote,lihottaa vaan valmistajan/myyjien lompakkoa kun jengi vetää sitä mut ei mitään hyötyy

Mites Gainomaxien vetely massanlisäysmielessä? Saisi noita duunin kautta hieman alta listahinnan, ja kun sitä sheikkeriä + jauhoja tuntuu välillä hankalalta kantaa kiireessä mukana. Ravintopuoli muutenkin nyt vähän huonona kun ei ole kiinteetä rytmiä työn ja koulun kanssa vaan mennään vähän miten milloinkin. Noita kun kantaisi mukana ja vetäisi bulkilla pari päivässä :P

Suositut

Back
Ylös Bottom