Gainomax?!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Doggie
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitääpä ihan piruuttaan kokeilla Gainomaxia ens kerralla. Minkä vuoksi se on niin huonoa palkkariksi?

Ihan hyvää se on palautusjuomaksi. Jotkut vaan hifistelee kun se proteiini on maitopohjaista kaseiiniä, niin imeytyy hitaammin kuin ultrawheyt. Itse en ainakaan näe suurta eroa. Tosin itse syön usein palautukseen ihan kunnon perusruokaa.

Ihan hyvää se on palautusjuomaksi. Jotkut vaan hifistelee kun se proteiini on maitopohjaista kaseiiniä, niin imeytyy hitaammin kuin ultrawheyt. Itse en ainakaan näe suurta eroa. Tosin itse syön usein palautukseen ihan kunnon perusruokaa.

+ Se on ihan helvetin kallista jos vertaa noihin jauheina myytäviin palkkareihin.

+ Se on ihan helvetin kallista jos vertaa noihin jauheina myytäviin palkkareihin.

totta, mutta ite vedän joskus hätävaraeväänä mielummin gainomaxin kuin pussin aakkosia.

Tietäätö kukaan mitään jauhoa joka olis maultaan maitoon sekoitettuna gainomaxin vanilja/mansikan samanmakuista? kreatiiniä ei tartte jauhossa olla.
Kokeilin fastin Mass2 mansikkaa, ja liian sokerinen eli liian imelää tuo on. Oon myös kokeillus Mass:fi, mass recoveryä, ne eivät ole maultaan kuitenkaan yhtä hyviä kuin gainomaxit.
No laatu maksaa.

Niin kuin muut täällä ovat kirjoittaneet; Gainomax on:
- kallis
- sisältää kaseiiniä (mikä muuten on hyvä muttei palkkarissa)
- sisältää aika vähän hiilareita ja protskua (40g, 20g) mikä ei riitä kovan treenin jälkeen

Osta mielummin esim. ftkun Whey-80 ja maltoa mikä on parempi ja edullisempi palkkarina.

Niin kuin muut täällä ovat kirjoittaneet; Gainomax on:
- kallis
- sisältää kaseiiniä (mikä muuten on hyvä muttei palkkarissa)
- sisältää aika vähän hiilareita ja protskua (40g, 20g) mikä ei riitä kovan treenin jälkeen

Osta mielummin esim. ftkun Whey-80 ja maltoa mikä on parempi ja edullisempi palkkarina.

No joojoo kyllähän tuon nyt kaikki tajuaa, että nuo mitkä tahansa valmisjuomat on helvetin kalliita jauhoihin verrattuna. Nuo on silti hyviä silloin kun ei ole mahdollisuutta vetää normaalia palkkaria, esim. reissulla tms.

Hyvää se on ja saa tuon pahvitötsän takia helposti mukaan. Varmasti riittää normikäyttöön, kannattaa ehkä vähän käyttää lähdekritiikkiä kun näitä lukee :)

Ite juon vaan, jos meen johki viikonlopuks salikamat mukana. On helppo käydä vaan kaupsta hakeen ja heittää naamaan reenin jälkeen.

Ja paras on banaani. mmm...

Onhan toi helvetin hyvää mutta joutuu melkein vetämään kaksi kerralla jos haluaa tarpeeksi proteiinia. Tuo 20g ei oikein riitä kovan treenin jälkeen. Toisaalta jos vetää kaksi kerralla niin tulee 80 g hiilareita, mikä taas on aika reippaasti. Ehkä helpompi, ja halvempi ostaa noita QNT 30g protsku valmis tölkkejä jos ei itse jaksa omia jauhoja sekotella. QNTn maku ei vedä vertoja gainomaxiin mutta harvemminhan sitä maun vuoksi noita palkkareita vetää.

Gainomaxin suklaata kyllä vetelisi ihan pelkän maunkin takia. Palkkarina tulee käytettyä toisinaan silloin kun olen vieraalla paikkakunnalla, jauhopusseja kun ei jaksa mukanaan raijata.

Löysimpä gainolle kilpailijan.. Leaderin recovery juoma 40 grammaa prodee,40grammaa hiilareita,320 kcal hintaa oli noin 2.70e

Löysimpä gainolle kilpailijan.. Leaderin recovery juoma 40 grammaa prodee,40grammaa hiilareita,320 kcal hintaa oli noin 2.70e

Tuo on kyllä aika kallista. Vaikkei ganomax halpaakaan ole, gaino 1,90€ vs 2,70€.

Gainomax voi maksaa juuri ja juuri 2€, mutta enempää en noista maksaisi. Saisivat laskea ton hinnan 2€ niin voisin itekkin alkaa vetää niitä.

Tuli ostettua lava gainomaxia ruottin puolelta. Vähän joka makua. Aika lailla 1e/kpl. Hyvää on! :) Ite sekottelen yleensä omat palkkarit, mut kyllä tuo kans tarvittaessa menee. Pikku välipalana just hyvä, jos ei kerkee mitään syömään.

En käytä palkkarina, mutta joskus makeanhimon kourissa tulee juotua. Mielummin Gainomax kuin suklaalevy. Ja nyt olen ottamassa ylppäreihin evääksi suklaanmakuisen. :D Hyväähän tuo on, muista mauista ei kyllä tykkää kuin suklaasta.

Suositut

Back
Ylös Bottom