Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siitä vaan. Eipä tuo mitään haittaa.Mites noi Fastin tuotteet, voiko käyttää vaikka eräpäivä meni muutama kuukausi sitten?
Gainomax vanilja ja mansikka on nii jäätelön makusta et
Gainomax on parhaimman makusta lisäravinnetta ja vetäisin joka reenin jälkeen jos ei olis niin kallista.
Olen maistanut tuota ja omasta mielestä kaikki Weiderin tuotteet maistuu pahalta.Maista joskus "weider crash weight gain" nimistä gaineria maitoon sekoitettuna niin tiedät mikä on hyvää! Tosin tuotteen ominaisuudet eivät olekkaan mitkään hyvät ja yleistäisinkin niin, että jos lisäravinne maistuu hyvältä on siinä joku vikana eli pahemman makuiset ovat usein kaikkein terveellisimpiä ja tehokkaampia. Gainomax on mielestäni paljon kamalampaa kuin maustamaton hera veden kanssa.
Olen maistanut tuota ja omasta mielestä kaikki Weiderin tuotteet maistuu pahalta.
No totta mooses on juomakelpoista. Jos et uskalla juoda niin anna vaikka mulle niin ei mene hyvää tavaraa hukkaan.Mahtaakohan muuten olla vielä juomakelposta nuo kaapista löytämäni Gainomaxit joissa on parasta ennen 3/2006?
No totta mooses on juomakelpoista. Jos et uskalla juoda niin anna vaikka mulle niin ei mene hyvää tavaraa hukkaan.