Gainomax?!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Doggie
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Gainomax on ihan hirveän makuista litkua ja makuvaihtoehdoista ei ole apua pätkääkään! :urjo: , mutta kyllä se välipalaksi välttää tosin siihenkin ostan ennemmin FAST PROFX juomaa. Sama hinta ja isompi pullo ja profx sisältää isolaattia! :kippis1:

Gainomax on parhaimman makusta lisäravinnetta ja vetäisin joka reenin jälkeen jos ei olis niin kallista.

Maista joskus "weider crash weight gain" nimistä gaineria maitoon sekoitettuna niin tiedät mikä on hyvää! Tosin tuotteen ominaisuudet eivät olekkaan mitkään hyvät ja yleistäisinkin niin, että jos lisäravinne maistuu hyvältä on siinä joku vikana eli pahemman makuiset ovat usein kaikkein terveellisimpiä ja tehokkaampia. Gainomax on mielestäni paljon kamalampaa kuin maustamaton hera veden kanssa.

Maista joskus "weider crash weight gain" nimistä gaineria maitoon sekoitettuna niin tiedät mikä on hyvää! Tosin tuotteen ominaisuudet eivät olekkaan mitkään hyvät ja yleistäisinkin niin, että jos lisäravinne maistuu hyvältä on siinä joku vikana eli pahemman makuiset ovat usein kaikkein terveellisimpiä ja tehokkaampia. Gainomax on mielestäni paljon kamalampaa kuin maustamaton hera veden kanssa.
Olen maistanut tuota ja omasta mielestä kaikki Weiderin tuotteet maistuu pahalta.

Olen maistanut tuota ja omasta mielestä kaikki Weiderin tuotteet maistuu pahalta.

Ok.. pidätkö muuten mansikkapirtelöstä? Siltä tuo weiderin shitti nimittäin maistuu aika tarkalleen.

Tietääks kukaan mistä tota saa edullisimmin?

Toissapäivänä tuli joutua ekan kerran, ja toi on niin hyvää, etten jaksa valittaa jos ei oo ihan hi-fiä. Kyllä mä suostun mausta vähän maksamaankin ja maustamanton prostsku + fun light on aika kauheen makusta tähän verrattuna.

Oulussa halvin hinta millä olen nähnyt Gainomaxia myytävän löytyy Kärkkäiseltä. On ollut jo vuosia 1,8e purkki ja pakettina osta 3 maksa 2 jolloin hinnaksi tulee 1,2e/prk. Vasta oli samassa firmassa oli tarjous 1e/prk, ei enää kovin kallista

Intissä noita tuli vedeltyä välipaloina. Ihan hyvää tavaraa. :rolleyes:

Hyviä on, mutta mielestäni tuo protskumäärä on hieman liian pieni palautumiseen (20g) vai mitä mieltä ootte? Mahtaakohan muuten olla vielä juomakelposta nuo kaapista löytämäni Gainomaxit joissa on parasta ennen 3/2006?

Mahtaakohan muuten olla vielä juomakelposta nuo kaapista löytämäni Gainomaxit joissa on parasta ennen 3/2006?
No totta mooses on juomakelpoista. Jos et uskalla juoda niin anna vaikka mulle niin ei mene hyvää tavaraa hukkaan.

No totta mooses on juomakelpoista. Jos et uskalla juoda niin anna vaikka mulle niin ei mene hyvää tavaraa hukkaan.

Sit pitää hakee huomenna paikallisesta cittarista lavallinen, 1e kappale näytti tänään olevan. "vanhemispäivä" oli tässä kuussa vieläpä.

Suositut

Back
Ylös Bottom