Gainer pro

Onko kellään kokemusta fitnesstukun myymästä gainer prosta? Ajattelin ostaa mutta ensin haluaisin kuulla hieman yleistä mielipidettä:) Epäilyttään vaan yllättävän halpa hinta, joka on 36,90e 4kiloa:wtf: ja kaupan päälle 500g kreaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On kokemusta, tälläkin hetkellä 4kg säkki kaapissa. Hyvän makuista, mutta proteiinin ja hiilareiden suhde n. 1:3 eli imo aika huono. Massanlisääjänä perseestä noiden hiilareiden takia, palkkarina menee. Parempi olis ku laittais sekaan normaalia heraa..

Täältä löytyy 4 kg säkki suklaan makuista. Aivan helvetin hyvän makuista ja hintansa väärti vaikka proteiinien ja hiilareiden suhde onkin vähän höpsö.

Unohtu muuten mainita että mulla on minttusuklaanmakuista, eli sitäkin uskallat kokeilla, sitä kyllä jois vaikka ilokseen jos ei sitä helvetin maltoa olis niin paljon tungettu siihen..

Onhan se Gainer Pro ihan hyvä, varsinkin hinta on kohdallaan... mutta jos haluat hyvän gainerin niin osta niiden Super Gainer Pro. Olen kokeillut molempia, ja Super Gainer Pro on ehdottomasti parempi (proteiinin ja hiilareiden suhde 1:2), tottakai se kalliimpi, mutta ehdottomasti hintans väärti. Huomasin kans että saa ilmaista kreatiiniä jos tilaa tällä viikolla (tai joku multivitamiinivalmiste) mikä on helvetin hyvä tarjous. Niiden hinnat johtuu ainoastaan myyntivolyymeista kun ne myy kaikissa Pohjoismaissa, eli ei ole mitään hämärää. Itse olen ainoastaan kokeillut suklaanmakuista ja se on ihan OK.

Joo kiitos vastauksista, minuakin epäilytti hinta alkuun, katselin sitä protsku ja hh suhdetta itsekkin mutta samapa toi on tilata 4kg kun saapi vielä sen krean :D

Tilasin itsekin viikon alussa neljä kiloa Gainer Pro:ta FTKU:lta ...ja kyllä, sain puoli kiloa kreatiiniä kaupan päälle :) Mutta nyt kun luen tämän ketjun mietin jos pitäis ehkä tilata sitä Super Gainer Pro:ta ens kerta vaikka se on huomattavasti kalliimpi.

Ostin juuri tuota super gainer prota. Siinä sanotaan olevan creapurea, mutta määristä ei sanota mitään. Onko kenelläkään tietoa kuinka paljon kreatiinia tässä on?

1800 mg / annos.

Hyvää tavaraa ja kaapissa on monta kiloa. Suosittelen ostamaan myös whey-80 kyytipojaksi niin ei ole hiilari tasot liian korkeat prodeen verrattuna. 2dl gainerii ja 1dl wheytä niin alkaa tuntumaan .........pakaroissa :D

On kokemusta, tälläkin hetkellä 4kg säkki kaapissa. OK:n makuista, ja proteiinin ja hiilareiden suhde n. 1:3 eli imo just sopiva. Massanlisääjänä hyvä noiden hiilareiden takia, palkkarina kans. Jos halut enempi prodee, laita sekaan normaalia heraa..

Korjattu! :D

Eli tuotteessa ei hintaan nähden oo mitään vikaa. Oon maistanu ainaki 3-4 eri makua ja aika vetisiä/mauttomia ovat, mutta ei maha mittään. Ja tos prode/hiilarisuhtees ei oo mitään vikaa, ellei oo LÄSKI!

(EDIT: Oho, joku taas nostanu vanhan threadin. No, ei maha mittään!)

Loisto tavaraa halvalla hinnalla. Ensimmäinen 4kg säkki on melkein jo tuhottu banaanin makuisena ja postissa odottaa suklaan makuinen. Palkkarina lisään sekaan heraa joka on tällä hetkellä mansikan makuista niin tulee aivan heleevetin hyvää!

Sain kaupan päälle näytepussin Gainer prota. Valitsin vaniljan makuista ja se päätös todennäköisesti käänsi minut loppuelämäkseni pois vaniljan makuisista jauhoista. Se oli nimittäin pahaa. Proteiinia siinä oli myös vähän liian vähän mun mieleeni ja hiilihydraatit tais olla osaks fruktoosia ja glukoosia.

Mulla on tälläkin hetkellä 1 avattu ja 2 varasäkkiä minttusuklaanmakuista kaapissa. Hintaansa nähden oikein hyvää palkkaria. Mulla on yleensä tapana aina yhteen 4kg säkkiin törkätä sekaan kilo whey-80:stä. Näin saa helposti tuota hh-p suhdetta vähän paremmaksi.

Sain kaupan päälle näytepussin Gainer prota. Valitsin vaniljan makuista ja se päätös todennäköisesti käänsi minut loppuelämäkseni pois vaniljan makuisista jauhoista. Se oli nimittäin pahaa. Proteiinia siinä oli myös vähän liian vähän mun mieleeni ja hiilihydraatit tais olla osaks fruktoosia ja glukoosia.

Glukoosia ei oo kyllä ollenkaan ja fruktoosia vain 9g/100g.

Vain. :D Coca-colassa on 10.6 grammaa, ja se on sentään sakkaroosia josta fruktoosia syntyy max. ~5g, että aikamoista myrkkyä tuo on, fruktoosista kun ei ole elimistölle kuin korkeintaan haittaa..

Juu, eihän fruktoosi suurina määrinä oo terveellistä, mutta tuo tuotteen myrkyksi sanominen on jo HIEMAN liioittelua! Kommentistasi närkästyneenä googlasin aiheen ja löysin linkin missä sanottiin, että ku oltiin vertailtu kaikkia noita fruktoositutkimuksia, niin se kriittinen raja tulee vasta 100g:n päivittäiskäytön jälkeen. Eli saa aika paljon Gainer Prota ja omenia vetää ennenkö alkaa tuleen haittavaikutuksia :)

n00billa nyt semmonen kysymys että kumpi auttaa nostamaan kehonpainoa helpommin. Se että proteiinia ja hiilareita on saman verran vai se että ne on niin kuin gainer prossa? Tällä hetkellä käytössä fastin mass2:nen. Alotin ton käyttämisen tosin vasta tällä viikolla ja omat mitat on 170/69. Oli tossa joku aika sitten vähän rajumpi tauti ja paino tippu tonne alta 70 kilon minkä jälkeen tuntuu ettei kroppa jaksa työskennellä hirveen pitkää aikaa kunnolla. Päämäärä olis alkuun saada lisää rasvaa kroppaan ja pidemmän päälle sitten sitä lihaa. Ja toi kehonpainon nostaminen on ollu aina ongelma vaikka syön tän kokoseks kaveriks paljon.

n00billa nyt semmonen kysymys että kumpi auttaa nostamaan kehonpainoa helpommin. Se että proteiinia ja hiilareita on saman verran vai se että ne on niin kuin gainer prossa? Tällä hetkellä käytössä fastin mass2:nen. Alotin ton käyttämisen tosin vasta tällä viikolla ja omat mitat on 170/69. Oli tossa joku aika sitten vähän rajumpi tauti ja paino tippu tonne alta 70 kilon minkä jälkeen tuntuu ettei kroppa jaksa työskennellä hirveen pitkää aikaa kunnolla. Päämäärä olis alkuun saada lisää rasvaa kroppaan ja pidemmän päälle sitten sitä lihaa. Ja toi kehonpainon nostaminen on ollu aina ongelma vaikka syön tän kokoseks kaveriks paljon.

Öh? Jos mitat on nuo, niin miksi ihmeessä sitä rasvaa pitäisi kroppaan lisää saada? Nyt en ymmärrä ollenkaan, nimittäin jos olet tällä hetkellä kovinkin rasvaton ja pituus/paino 170/69, niin se ei ole ollenkaan huono kondis. Mutta postauksestasi päätellen tuo 69 kg ei ole sulla mitään tiukkaa lihasmassaa, jos on kerran tautiakin takana. Eli eiköhän sulta sitä rasvaa jo löydy ihan riittämiin, miksi ihmeessä haluaisit sitä lisää? Keskity vaan siihen lihasmassan kasvattamiseen, sitä fläbää tulee väkisinkin siinä sivutuotteena jonkin verran.

Suositut

Back
Ylös Bottom