G-mass

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja aine
  • Aloitettu Aloitettu
G-mass.
Onx parempaa massan kasvatus ainetta, oon nyt ajatellu tota hankkia, mut jos joku osaa perustella paremman aineen hyvin, niin sit voin vaik ajatella jotain muuta. Joten kommentteja kiitos.. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by aine
G-mass.
Onx parempaa massan kasvatus ainetta, oon nyt ajatellu tota hankkia, mut jos joku osaa perustella paremman aineen hyvin, niin sit voin vaik ajatella jotain muuta. Joten kommentteja kiitos.. :D

Parasta massankasvatus ainetta on ehdottomasti tavallinen ruoka!!! Omasta kokemuksesta voin sanoo, että noi gainerit on:david:

Säästä rahas ja osta kunnon sapuskaa!

Re: Re: G-mass

Originally posted by Ari
Parasta massankasvatus ainetta on ehdottomasti tavallinen ruoka!!! Omasta kokemuksesta voin sanoo, että noi gainerit on:david:

Säästä rahas ja osta kunnon sapuskaa!

Ihan vaan mielenkiinnosta kun sulla näkyy ikää olevan 18 että kuinka paljon sulla on sitten omia kokemuksia gainereista? Niitä taitaa kuitenkin olla markkinoilla jokseenkin montaa sorttia joten mitä kaikkia oot kokeillu? Ite oon vetäny massakaudella sillon tällön yhden välipaloista gainerista ja ihan hyvin on toiminu. Käytin Universalin Gain Fastia johon lisäsin vähän heraa.

G-mass tuotetta en ole kokeillut, joten en osaa siitä mitään sanoa. Eihän noista oikein muuten selvää saa ku ite kokeilemalla. Jotkut tuotteett voi olla paperilla tosi hyviä, mutta oma vatsa ei vain jostain syystä kestä. Ite oon törmänny tohon muutaman kerran.

Originally posted by aine
G-mass.

kantis kokeilla ensin ruokavaliolla eli nostaa kalorimäärää .Ite oon käyttäny kyllä käyttänyt kyseistä tuotetta massakaudella palautusjuomana ja omasta mielestäni toimi hyvin:wall:

Re: Re: Re: G-mass

Originally posted by X-man
Ihan vaan mielenkiinnosta kun sulla näkyy ikää olevan 18 että kuinka paljon sulla on sitten omia kokemuksia gainereista? Niitä taitaa kuitenkin olla markkinoilla jokseenkin montaa sorttia joten mitä kaikkia oot kokeillu?

Kokemusta löytyy fastin massasta ja US bulkista. Onhan noita gainereita olemassa vaikka kuinka paljon, mutta eri valmistajien tuotteet eivät ravintosisällöltään eroa mielestäni merkittävästi kokeilemistani tuotteista.

Käytin noita valmisteita päivittäisen kalorimäärän nostamiseen noin puolen vuoden ajan. Myöhemmin korvasin valmisteet kiinteällä ruoalla. Kalorimäärän pysyessä samana kehityin paremmin. Näillä perustein pidän perus ruokaa parempana kuin gainereita.

En väitä, että g-massa ei toimis, mutta mielestäni se ei ole se paras vaihtoehto.

Re: Re: Re: Re: G-mass

Originally posted by Ari
Kokemusta löytyy fastin massasta ja US bulkista. Onhan noita gainereita olemassa vaikka kuinka paljon, mutta eri valmistajien tuotteet eivät ravintosisällöltään eroa mielestäni merkittävästi kokeilemistani tuotteista.

Käytin noita valmisteita päivittäisen kalorimäärän nostamiseen noin puolen vuoden ajan. Myöhemmin korvasin valmisteet kiinteällä ruoalla. Kalorimäärän pysyessä samana kehityin paremmin. Näillä perustein pidän perus ruokaa parempana kuin gainereita.

En väitä, että g-massa ei toimis, mutta mielestäni se ei ole se paras vaihtoehto.

Allright. Kyllähän se varmasti näin on että perusruoka on parempi mutta jos tavoitteena on juurikin kaloreiden nosto niin aina ei vaan jaksa kiinteetä ruokaa vetää tai sitten ei pysty. Silloin gaineri toimii ihan hyvin. Esim. duunissa tai koulussa, missä kukin aikaansa kuluttaa. No tästäkin on jauhettu täällä jo jonkin vertaa aikaisemminkin joten tämä tästä.

Re: Re: Re: Re: Re: G-mass

Originally posted by X-man
Allright. Kyllähän se varmasti näin on että perusruoka on parempi mutta jos tavoitteena on juurikin kaloreiden nosto niin aina ei vaan jaksa kiinteetä ruokaa vetää tai sitten ei pysty. Silloin gaineri toimii ihan hyvin. Esim. duunissa tai koulussa, missä kukin aikaansa kuluttaa. No tästäkin on jauhettu täällä jo jonkin vertaa aikaisemminkin joten tämä tästä.

Juuri näin, mutta kannattaako ostaa valmis gaineri ja maksaa tyjästä vai ostaa ainekset erikseen pusseissa ja sekottaa itse onkin jo jokasen viitseliäisyydestä ja lompakon paksuudesta kiinni...minä en ainakaan ropojani tuhlaa noihin valmiisiin gainereihin...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: G-mass

Originally posted by timba79
Juuri näin, mutta kannattaako ostaa valmis gaineri ja maksaa tyjästä vai ostaa ainekset erikseen pusseissa ja sekottaa itse onkin jo jokasen viitseliäisyydestä ja lompakon paksuudesta kiinni...minä en ainakaan ropojani tuhlaa noihin valmiisiin gainereihin...

Juu, mitäs sitä maksamaan tyhjästä, parempi kalastaa tonnaritkin ite ja nylkeä se nauta takapihalla.
Jotkut maksaa siitä ettei tartte läträtä ite jauhojen kanssa.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: G-mass

Originally posted by Mike
Juu, mitäs sitä maksamaan tyhjästä, parempi kalastaa tonnaritkin ite ja nylkeä se nauta takapihalla.
Jotkut maksaa siitä ettei tartte läträtä ite jauhojen kanssa.

No ei se nyt kovin suurta vaivaa ole niitä jauhoja sekotella, voihan ne sekottaa ämpäriin kerralla kaikki valmiiksi ja siitä annostella vaan sopiva määrä sheikkeriin...

Mutta edelleen, jokanen laittaa rahansa ihan mihin haluaa...ennemmin ostan parempraa protskua palaustusjuomaan ja säästän jostain muusta kun kaikkea ei valitettavasti lompakko kestä ostaa parasta...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom