Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by aine
G-mass.
Onx parempaa massan kasvatus ainetta, oon nyt ajatellu tota hankkia, mut jos joku osaa perustella paremman aineen hyvin, niin sit voin vaik ajatella jotain muuta. Joten kommentteja kiitos.. :D
Originally posted by Ari
Parasta massankasvatus ainetta on ehdottomasti tavallinen ruoka!!! Omasta kokemuksesta voin sanoo, että noi gainerit on
Säästä rahas ja osta kunnon sapuskaa!
Originally posted by aine
G-mass.
Onx parempaa massan kasvatus ainetta, oon nyt ajatellu tota hankkia, mut jos joku osaa perustella paremman aineen hyvin, niin sit voin vaik ajatella jotain muuta. Joten kommentteja kiitos.. :D
Originally posted by X-man
Ihan vaan mielenkiinnosta kun sulla näkyy ikää olevan 18 että kuinka paljon sulla on sitten omia kokemuksia gainereista? Niitä taitaa kuitenkin olla markkinoilla jokseenkin montaa sorttia joten mitä kaikkia oot kokeillu?
Originally posted by Ari
Kokemusta löytyy fastin massasta ja US bulkista. Onhan noita gainereita olemassa vaikka kuinka paljon, mutta eri valmistajien tuotteet eivät ravintosisällöltään eroa mielestäni merkittävästi kokeilemistani tuotteista.
Käytin noita valmisteita päivittäisen kalorimäärän nostamiseen noin puolen vuoden ajan. Myöhemmin korvasin valmisteet kiinteällä ruoalla. Kalorimäärän pysyessä samana kehityin paremmin. Näillä perustein pidän perus ruokaa parempana kuin gainereita.
En väitä, että g-massa ei toimis, mutta mielestäni se ei ole se paras vaihtoehto.
Originally posted by X-man
Allright. Kyllähän se varmasti näin on että perusruoka on parempi mutta jos tavoitteena on juurikin kaloreiden nosto niin aina ei vaan jaksa kiinteetä ruokaa vetää tai sitten ei pysty. Silloin gaineri toimii ihan hyvin. Esim. duunissa tai koulussa, missä kukin aikaansa kuluttaa. No tästäkin on jauhettu täällä jo jonkin vertaa aikaisemminkin joten tämä tästä.
Originally posted by timba79
Juuri näin, mutta kannattaako ostaa valmis gaineri ja maksaa tyjästä vai ostaa ainekset erikseen pusseissa ja sekottaa itse onkin jo jokasen viitseliäisyydestä ja lompakon paksuudesta kiinni...minä en ainakaan ropojani tuhlaa noihin valmiisiin gainereihin...
Originally posted by Mike
Juu, mitäs sitä maksamaan tyhjästä, parempi kalastaa tonnaritkin ite ja nylkeä se nauta takapihalla.
Jotkut maksaa siitä ettei tartte läträtä ite jauhojen kanssa.